Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3126 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אתמול השאלתי את הרכב לגיסי, הוא שכח אור דולק ונגמר המצבר,

כשהוא לקח כבלים ממישהו אותו אחד חיבר את החיובי לשלילי ולהפך,

הם גילו את זה רק אחרי כמה דקות (לא יודע בדיוק) כשהפלסטיק של הכבל התחיל לימס.

מה שקרה שהנתיך (פיוז) שנמצא בין הקוטב החיובי לאלטרנטור נשרף,

הם שמו מעקף ארעי וזה עבד, היום בבוקר הרכב לא הניע לי רק עם כבלים

ואותו דבר בצהריים,אבל בערב זה כן הניע,

השאלה האם בטוח שמצבר נהרס בכזה מצב או שאולי זה רק בעיה בנתיך.

תודה

פורסם

אם זה הגיע למצב שהכבלים נמסו סיכוי טוב שזה דפק את המצבר

תבדוק מתחים על המצבר ותבדוק בנוסף אם הוא מקצר

לגבי האלטרנטור מקווה בשבילך שהוא לא נפגע ,סיכוי טוב שהוא בסדר אם הפיוז נשרף בזמן

בהצלחה

רמי

פורסם

אם הגיע למצב של חימום רציני של הכבל, להערכתי הרכב יסבול מבעיות שונות ומשונות מכיבן שרכיבים שונים לדוגמה במחשב הרכב וחיישנים עדינים פי כמה וכמה מהכבלים.

מי שלא נשם אבק דרכים.. לא ישאף אוויר פסגות

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
שלום,

אתמול השאלתי את הרכב לגיסי, הוא שכח אור דולק ונגמר המצבר,

כשהוא לקח כבלים ממישהו אותו אחד חיבר את החיובי לשלילי ולהפך,

הם גילו את זה רק אחרי כמה דקות (לא יודע בדיוק) כשהפלסטיק של הכבל התחיל לימס.

מה שקרה שהנתיך (פיוז) שנמצא בין הקוטב החיובי לאלטרנטור נשרף,

הם שמו מעקף ארעי וזה עבד, היום בבוקר הרכב לא הניע לי רק עם כבלים

ואותו דבר בצהריים,אבל בערב זה כן הניע,

השאלה האם בטוח שמצבר נהרס בכזה מצב או שאולי זה רק בעיה בנתיך.

תודה

האם כול המערכות ברכב עובדות בצורה תקינה ?

האם נדלקה מנורת אזהרה מסויימת בלוח השעונים ?

 

* אתה בטוח שחיברתם את הכבלים הפוך ?

 

הבידוד של הכבל עלול להנמס גם בכלל חיבור רופף של הכבל לנעל הכבל וגם כתוצאה מכבלים דקים.

איזה כייף לי :)

פורסם
האם כול המערכות ברכב עובדות בצורה תקינה ?

האם נדלקה מנורת אזהרה מסויימת בלוח השעונים ?

 

* אתה בטוח שחיברתם את הכבלים הפוך ?

 

הבידוד של הכבל עלול להנמס גם בכלל חיבור רופף של הכבל לנעל הכבל וגם כתוצאה מכבלים דקים.

הוא כתב בהודעה שהפיוז הראשי של הפלוס נשרף אז לדעתי בטוח הוא חיבר הפוך

כמו שהצעתי שפשוט ישים פיוז חדש וימדוד ערכים

מנסיון שלי כמות כזו של זמן עד שהחוטים נמסים מפרק את המצבר וכנראה שהוא גם הלך.. מקווה בשבלו שלא הלכו עוד רכיבים חשמליים עדינים ברכב

×
×
  • תוכן חדש...