Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3133 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברת הליסינג יכולה לספק גם טופס שכתוב עליו שמי שנהג על הקיה ריו הזו היה הנסיך צ'רלס, שנהג בה לארמון באקינגהם ובחזרה בלבד. אין לזה שום משמעות.

 

כשאתה קונה מחברת ליסינג רכב כזה שחוט, שעשה 120 אלף ק"מ בשלוש שנים (שזה מעבר לקילומטראז' של רכב השכרה!!!) - ההפחתה צריכה להיות מחירון מינוס 27% במינימום, בדיוק כמו שהיית מקבל על רכב השכרה.

 

עכשיו, אם המחירון הוא 64K - אתה אמור לקבל את הרכב במחיר של סביבות 47K. אתה אומר שקיבלת מחיר של 42K - לדעתי זה מחיר נחמד מאוד, שמשקף את המצב של הרכב. קח בחשבון שלמכור אותו הלאה יהיה בלתי אפשרי כמעט, אלא אם תחזיק אותו 5 שנים אצלך - ואז הוא כבר משחק בנישה שבה רכבים עם 200K קילומטר לא מפחידים אף אחד.

פורסם
חברת הליסינג יכולה לספק גם טופס שכתוב עליו שמי שנהג על הקיה ריו הזו היה הנסיך צ'רלס, שנהג בה לארמון באקינגהם ובחזרה בלבד. אין לזה שום משמעות.

 

כשאתה קונה מחברת ליסינג רכב כזה שחוט, שעשה 120 אלף ק"מ בשלוש שנים (שזה מעבר לקילומטראז' של רכב השכרה!!!) - ההפחתה צריכה להיות מחירון מינוס 27% במינימום, בדיוק כמו שהיית מקבל על רכב השכרה.

 

עכשיו, אם המחירון הוא 64K - אתה אמור לקבל את הרכב במחיר של סביבות 47K. אתה אומר שקיבלת מחיר של 42K - לדעתי זה מחיר נחמד מאוד, שמשקף את המצב של הרכב. קח בחשבון שלמכור אותו הלאה יהיה בלתי אפשרי כמעט, אלא אם תחזיק אותו 5 שנים אצלך - ואז הוא כבר משחק בנישה שבה רכבים עם 200K קילומטר לא מפחידים אף אחד.

 

נכון, זאת באמת המחשבה, להחזיק את הרכב אצלי ל4 שנים, אני עושה קילומטרז נמוך כל שנה- סביבות 15, ככה שנגיע ל8 שנים על הכביש עם בערך 25 אלף קילומטר לשנה, ואמכור אותו.

 

זה עוד רחוק, אבל כמה לדעתכם אצליח לקבל על רכב כזה שאמכור? סדר גודל, לא במדויק.. 25? 20? 15? 10? כמה

פורסם

אף אחד לא ישלם יותר מכמה אלפים בודדים עבור רכב ליסינג בן 7-8 עם 200 אלף ק"מ. צפה למכירה בסביבות 10K.

 

יותר מעניין מירידת הערך, זה איך הרכב יתנהג מבחינת האמינות שלו ומה מידת הבלאי שיצרו הקילומטרים בשלוש השנים האחרונות.

 

מן הסתם הרכב שלך שחוק משמעותית מהקיה פיקנטו שלי, שהייתה פרטית מהיום הראשון ועומדת אחרי 3 שנים על בערך 50K ק"מ - כך שייתכן שההנחה שאתה מקבל, מגלמת בתוכה תשלומים עתידיים על תקלות. ייתכן גם שלא, ואתה דופק את המערכת ומצליח להשיג רכב מעולה במחיר נמוך. נדע בשנת 2022.

×
×
  • תוכן חדש...