Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום חווית רכישת רכב יד 2 - I30 CW


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3191 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפי מה שכתב פותח השרשור הרכב בכלל לא מיד פרטית אלא מחברת השכרה

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

צודק, פיספסת את השורה שהרכב היה ב"הרץ".

אם כך, באמת לא ברור לי למה להתפשר על יוצא ליסינג עם תאונה כזו... :roll:

 

...אבל, הכלל הראשון שהולכים לקנות רכב הוא בלי לחץ - וכאן היה כל הלחץ האפשרי. זהו מתכון בטוח ליפול בפח, ונראה לי ששניהם הצליחו במשימה :-)

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

  • תגובות 75
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לא הבנתי רק בכמה נגמר התמחור הסופי - מה שמעוד רלוונטי לסוגייה.

 

5% לא ירידת ערך ריאלית .

 

60K מחירון לוי יצחק 72,899

 

אם הבנתי נכון לי זה נשמע ממש כמו זכייה בכל הקופה.

 

- הרכב היה רכב ליסינג ב״הרץ״.

- לרכב אין היסטוריית טיפולים נורמאלית בכלל(רק טיפול 30 אלף מוזכר בפלט מהמוסך). בבירור עם הרץ בוצע טיפול 15K אצלהם

- הרכב עבר תאונה חמורה עם נזק בטיחותי, קיבל אובדן להלכה ונמכר לסוחר רכב שתיקן אותו בזיל הזול וגלגל אותו הלאה(מקווה שהכריות אוויר לפחות הוחלפו בחדשות ולא הוכנסו חזרה למקום מפוצצות תוך כדי קיצור הנורה של המחשב כריות אוויר כמו שהסוחרים אוהבים לעשות).

הרכב לא עבר אובדן להלכה, התאונה לא היתה חמורה - המכון אמר שזו תאונה רק עם ירידת ערך מסחרית ולא בטיחותית, לא נפתחו כריות אויר.

 

נראה שלא היה לגיסך פשוט כסף ליונדאי במודל הזה, אם רכב במצב סביר יקר מידיי אז או שיורדים בשנתון או שמחפשים רכב אחר - לקנות גרוטאה יוצאת ליסינג-לאחר טוטאלוס-ללא היסטוריית טיפולים רק כדי לקנות רכב שאתה לא יכול להרשות לעצמך? ולשנע בזה משפחה? אמיץ חבר, מאוד אמיץ.

...

 

איציק, אני לא חושב שנפלנו בפח. כמה נוראי זה ירידת ערך מסחרית? אם היה משהו בטיחותי כמובן שלא הייתי נוגע. היינו עם רכב אחר שהיתה תקלת מחשב של כריות אויר (לא היתה נורה בלוח מחוונים אלא תקלה שמורה במחשב). בבדיקה בשיא נתניה ראו שהמכריות לא מחוברות בכלל.

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם

מזל ששמרתי את הציטוט הזה.

מכיר את הדברים האלה שבראש שלך נשמעים כמו רעיון רע, ואתה מרגיש שזה רעיון רע, ואז אתה שואל אנשים והם אומרים לך שזה רעיון רע אבל אתה בוחר להמשיך עם רעיון רע עד שאתה מגלה באמת שהוא רעיון רע ואז אתה חוזר לפורום להתלונן על רעיון רע שהיה לך ושהביצוע שלו היה רעיון רע?

 

אז זה.

פורסם

שלושה חודשים ובסוף לקחתם נבלה שחוטה.

 

אני מקווה שלא תכניס אתכם להוצאות בלתי צפויות עקב התאונה + טיפול לקוי.

 

תמיד עדיף לשלם יותר במכירה ולקנות אוטו שמור (הסטוריית טיפולים מתועדת וללא תאונות) מאשר לקנות בזול חתול בשק.

 

 

בהצלחה בכל אופן

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם
60K מחירון לוי יצחק 72,899

 

 

 

איציק, אני לא חושב שנפלנו בפח. כמה נוראי זה ירידת ערך מסחרית? אם היה משהו בטיחותי כמובן שלא הייתי נוגע. היינו עם רכב אחר שהיתה תקלת מחשב של כריות אויר (לא היתה נורה בלוח מחוונים אלא תקלה שמורה במחשב). בבדיקה בשיא נתניה ראו שהמכריות לא מחוברות בכלל.

 

הכריות לא מחוברות בכלל?? למה שלא יהיו מחוברות אלא אם נותקו בכוונה?,

נורה נדלקת לרוב גם בלוח המחוגים במידה ויש כשל בכרית האוויר - אפשר לעשות מניפולציה על המחשב ניהול של הכריות אוויר שיציג שהכל בסדר אפילו אם אין כריות אוויר בכלל.

 

האם יש לך תמונה של הרכב לאחר התאונה לוודא את המשמעות של הנזק? לדוגמא לבדוק שלא נפתחו כריות אוויר? אישור משמאי על ירידת ערך? או שהסוחר נשבע שזה הירידת ערך היא 5% כמו שהוא הבטיח לך שהוא לא סוחר?.

חברת הליסינג תצטרך שהרכב יהיה במצב רע מספיק כדי להחליט לא לתקן(בעיקר בגלל שהיא לא חברת ביטוח והמטרה שלה זה כן להמשיך חוזה ליסינג על הרכב ובידיה מוסכים לתקנו בזיל הזול) - והסוחר יצטרך לתקן בצורה הזולה ביותר ע"מ לאפשר לו למקסם רווחים(החלפים הכי זולים\גרועים\משומשים המינמום ההכרחי כדי להוציא רווח מהרכב).

 

וירידת ערך מסחרית? בוודאי שהיא משמעותית! היא נועדה בעיקר לביטוח - שתנסה למכור רכב שכזה לאחר תאונה המשמעות שלה תהיה גבוהה יותר מאשר האחוז שרשום על הנייר(לדוגמא 5 אחוז בקלות יכול להיחשב 15-20 אחוז בפועל הורדה מהמחירון).

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
אנחנו יושבים כבר שלושב חודשים על יד2 ולא מוצאים כמעט כלום שהוא לא מליסינג או סוחרים.

אז החלטתם להגדיל ולקחת רכב ליסינג מסוחר?

מחירון בסיס לוי יצחק של הרכב הינו 79,000 ש"ח.

לאחר שקלול הק"מ הנמוך ורישום חברה\ליסינג המחירון העדכני הוא: 66,851 ש"ח.

 

כמו שנאמר כבר בשרשור, עדיף לרדת בשנה שנתיים ולרכוש רכב עם ק"מ גבוה יותר שטופל כהלכה, מאשר לשלם 10% מתחת למחירון עבור רכב שנפלט מליסינג אחרי תאונה קשה (סימני מתיחה=קורות אורך=שלדה) מסוחר.

לכם זה כמובן כבר לא יעזור, אבל אולי השרשור יעזור למישהו להימנע מלחזור על הטעות הנ"ל.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

אני בד"כ לא אוהב להגיד דברים רעים למישהו שכבר החליט וקנה.

אבל הקניה הזו היא מהגרועות ששמעתי עליהן.

למי שלחוץ, הכי קל להכנס למגרש הליסינג הקרוב ולבחור צבע ליונדאי שהוא רוצה.

אז היה קונה רכב עם 90000 ק"מ אבל עם אחריות, מימון והיסטוריה אמיתית.

המחיר? בדיוק כפי שקיבל הסוחר.

ישבתם שלושה חודשים על יד2 ונמנעתם מכל הרכבים הגרועים שמפורסמים שם, אבל בסוף קניתם את הרכב הזה?

קילומטראז' נמוך ללא טיפולים ועם תאונה קשה =לא שווה כלום!

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

ואני בכלל לא בטוח שזה הקילומטראז' האמיתי של הרכב,

אחרי 3 שנות השכרה.

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)

פורסם

זה רכב שנכנס בצד ג' מאחורה - שמאי של הרץ , נתן לו 5 אחוז כדי לנזער נזק לחברה .

משם עבר לתיקון גלובאלי .

בשנתון הזה החל משטר טיפולים אכן היה כל 30K .

 

קנייה לא מספיק מוצלחת מבחינת תמחור.

 

בכל אופן, בשעה טובה שיהיה .

פורסם
ואני בכלל לא בטוח שזה הקילומטראז' האמיתי של הרכב,

אחרי 3 שנות השכרה.

הקילומטרז כנראה מייצג תקופת השכרה קצרה מאוד, ב30 אלף הרכב הורד ע"י חברת הביטוח של צד ג כאבודן להלכה(בר החזרה לכביש).

 

הרכב כנראה שכב במגרש גרוטאות חצי שנה-שנה עד שנקנה ע"י הסוחר בזיל הזול והועבר למוסך המדרכה הקרוב לתיקון הכי זול שאפשר - מכיוון שזה אובדן להלכה אין שום בעיה פשוט להחזיר לכביש ללא שום בדיקה או שינוי(אלא אם נדרש 309 או 308 מה שלא בטוח במצב הזה).

 

מקס, פותש כתב שהרכב עבר תאונה מקדימה כולל החלפת מכסה מנוע כנפיים ומתיחה של קורות הקדמיות - חבר שלו נתן לו הערכה של 5 אחוז בטלפון בלי להסתכל על הנזק והרכב וללא שראה שום בדיקה של שמאי רשמי .

 

נזק בתאונה דומה(ממש דומה) בהורדה לאובדן להלכה שהייתה לי נמדד ע"י שמאי כ20 אחוז ירידת ערך.

 

 

 

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

פות''ש, יש מצב לראות בדיקה סרוקה? גם ציטוט זה טוב. מעניין אותי איך מתוארים סעיפי השלדה-מרכב מבחינת הבוחן.

 

Sent from my ONEPLUS A3000 using Tapatalk

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

כמו שנאמר, עסקה מחרידה.

 

בתקציב כזה, עדיף להיכנס ישירות למגרשים של חברת ליסינג ולחפש את הסטיישן השמור ביותר - גם אם יש עוד 40-50 אלף ק"מ, זה לא באמת משנה - את הבלאי תמיד אפשר להחליף. רכב אחרי תאונה קשה, לנצח יהיה רכב אחרי תאונה קשה.

 

גם המחיר לא אטרקטיבי, מחיר הוגן לרכב שכזה הוא בערך 40K, חצי מהמחירון.

 

שרשור קלאסי של "איזה רכב אסור לקנות ומה אסור לעשות בדרך".


×
×
  • תוכן חדש...