Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3223 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאיזה מחיר יכולה להגיע בדיקת רכב לפני קנייה לסוזוקי קרוסאובר?

 

אבא שלי ביצע בדיקת רכב במכון שהומלץ פה בפורום ובסה''כ המכון אכן היה יעיל ומקצועי מאוד. עם זאת, גם לאחר הנחה שנתן בעל המכון המחיר הסופי היה 763 ש''ח.

בעל המכון טען שבגלל שהרכב הוא במרכב אצ'בק אז עלות הטיפול באופן כללי גבוהה יותר.

האומנם המחיר הוא סביר?

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

פורד פיאסטה ידנית 2013 1.25L 8)

פורסם

עבד עליך - זה רכב פרטי. אין שום סיבה שהעלות תהיה גבוהה יותר לרכב האצ'בק. צריך היה לעלות סביב 400-500 שקלים.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

הוא קבע את המחיר ע''פ המחירון הכללי (שאני לא יודע מטעם מי הוא, כנראה משרד התחבורה). איך אפשר לראות את המחירון הזה מישהו יודע?

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

פורד פיאסטה ידנית 2013 1.25L 8)

פורסם

וסתם לידיעה, למה אם הרכב הוא לא פרטי סביר שהבדיקה תעלה יותר?

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

פורד פיאסטה ידנית 2013 1.25L 8)

פורסם

אני זוכר כשהלכתי לכיוון פרונט במעבדה בחולון אז היה להם מחירון שונה לבדיקת רכב לרכב 4ע4 ומסחריות מול הפרטי כנראה שהוא ניסה להכליל את הרכב שלך כ4 על4.

פורסם

הכוונה בפרטי הייתה ברכב משפחתי רגיל. אם זה רכב יותר מתוחכם - מנוע גדול יותר, הנעה כפולה וכדומה - המחיר עולה.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

רכב יותר מתוחכם - יותר בדיקות. למשל:

מנוע V8 - יותר בדיקות ממנוע 4 צילינדר.

הנעה 4 על 4 - יותר בדיקות מהנעה קדמית.

רכב עם המון מערכות נוחות אלקטרוניות - יותר בדיקות מרכב פשוט.

 

חוץ מזה, בעלות של הבדיקה מסתתר אלמנט ביטוחי - פרמיה למקרה בו תתגלה בעיה בהמשך והמכון יאלץ לפצות את מזמין הבדיקה. גם כאן, זה נגזר מעלות הרכב (באופן גס).

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

תודה על ההסבר.

במקרה שלי אם כך מדובר על רכב פשוט מכל הבחינות שציינתם, וזה מאוד מפתיע לאור המקצועיות של בעל המכון וההמלצות החד משמעיות עליו באינטרנט, מפתיע לרעה.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

פורד פיאסטה ידנית 2013 1.25L 8)

פורסם

אתמול עשיתי עם חבר בדיקה במבדק הרצליה לקחו 500 ש''ח,

עשו אחלה בדיקה, קרעו את המוכר.

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)

×
×
  • תוכן חדש...