Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3222 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מתלבטת בין שתי המכוניות הנ''ל.

אני צריכה אוטו לנסיעה ללימודים כל יום (40 קמ לכל כיוון).

חלק אומרת שהיאריס אמינה ומעולה, מנגד אחרים דווקא משבחים את האיביזה.

 

מה דעתכם? איזה רכב כדאי? על מה הייתם הולכים ולמה?

 

* אני קונה חדש מהחנות או 0 ק''מ מחברת ליסינג.

פורסם

האיביזה החדשה עולה לכביש בימים אלה וההשקה בחודש הבא, הייתי מחכה לראות מה האבזור ובאיזה מחיר.

אישית היאריס היא סוג של מניה בטוחה מבחינת אמינות וסחירות, אבל בתור רכב היא פשוט בינונית ולא מצטיינת באף תחום.

פורסם

מסכים עם יוגב, היאריס אמינה ושומרת על ערכה אבל לא זריזה במיוחד ולא נוחה במיוחד.

 

אני גם הייתי מחכה לאביזיה החדשה.

 

אני מבין שתקציב הוא באזור ה100 אלף אם אתה מתכוונת לרכוש מהחנות כל שהייתי בודק את הקקטוס או את הסיטרואן c3.

הם עדיפות מבחינת נוחות, מנוע ולדעתי גם ניראות הרבה יותר טוב.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
מסכים עם יוגב, היאריס אמינה ושומרת על ערכה אבל לא זריזה במיוחד ולא נוחה במיוחד.

 

אני גם הייתי מחכה לאביזיה החדשה.

 

אני מבין שתקציב הוא באזור ה100 אלף אם אתה מתכוונת לרכוש מהחנות כל שהייתי בודק את הקקטוס או את הסיטרואן c3.

הם עדיפות מבחינת נוחות, מנוע ולדעתי גם ניראות הרבה יותר טוב.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

לפי מה שראיתי, הנתונים של יאירס ושל האיביזה כמעט זהות לחלוטין. מה אמור להיות השוני הגדול?

למה אתה אומר שהיאריס לא נוחה? מאיזו בחינה?

מצד שני, הבנתי שהאיביזה לא כל כך אמינה והצמפיון מוטורס בכלל על הפנים ותמיד יש לה תקלות

פורסם

המנוע באיביזה למשל משמעותית חזק יותר.

הנסיעה בה והמושבים לא היו נוחים לי לעומת האיביזה למשל.

החיסרון שיכול להיות זה הגיר מבחינת אמינות שלו.

לכן הצעתי את הסיטרואן שלהם גיר אוטומט רגיל.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
מתלבטת בין שתי המכוניות הנ''ל.

אני צריכה אוטו לנסיעה ללימודים כל יום (40 קמ לכל כיוון).

חלק אומרת שהיאריס אמינה ומעולה, מנגד אחרים דווקא משבחים את האיביזה.

 

מה דעתכם? איזה רכב כדאי? על מה הייתם הולכים ולמה?

 

* אני קונה חדש מהחנות או 0 ק''מ מחברת ליסינג.

מה חשוב לך? בטיחות/אמינות/סחירות/התנהגות ומנוע/צריכת דלק/אבזור?

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

פורסם

אמרו את זה על רכב אחר, אבל זה מתאים גם כאן. יאריס לקונה הרציונלי, איביזה לאמוציונלי. אם את לומדת הנהלת חשבונות בטח תבחרי ביאריס, אם אמנות ועיצוב בטח איביזה :).

אני חושב שיואב סיכם את זה יפה ואוסיף, לכי לאולם, שבי בכל אחת מהשתיים, צאי לנסיעת מבחן ותחליטי. בהצלחה.

×
×
  • תוכן חדש...