Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום תקופתי -פיאט פנדה 2013 1.2


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3061 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

קלאץ' עולה 2300 שח במורשה טיימיניג עולה בסביבות 1500 עד 2000 מקסימום.

אני לא יודע מאיפה הוספת 700 ש"ח.

 

הצעת מחיר מפיאטון לטיימינג בכלל הייתה איזה 1200 ש"ח זה אחד הטיימינגים הזולים יותר במכוניות העממיות.

עריכה אחרונה על ידי mark_Avn
  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

בטח זה הטעיית הציבור.

כשאני באתי לקנות רכב בדקתי עלויות של טיימניג כי זה אחת הוצאות הכבדות יותר מסתבר שהקלאץ זה הוצאה הכבדה.

לדוגמא: טיימינג בקליאו דור 3 ו 4 עם1.2 אטמוספרי עולה קרוב ל3 אלף.

סובארו B3 קרוב יותר יקר אפילו מהקליאו.

 

מכיוון שלדעתי רצועת תזמון עדיף על שרשרת נוצר מצב שבחירת רכב עם מרווח טיפולים להחלפת רצעות תזמון מספיק ארוך זה חלק חשוב בבחירת רכב.

 

בנוסף כשקונים רכב שקרוב לטיפול גדול מורידים את העלות מהצעת המחיר.

עריכה אחרונה על ידי mark_Avn
פורסם

מעניין מה עלות החלקים... בקליאו 172 טיימינג בחברה עלה 6000 ש"ח, היום אפשר למצוא גם ב2500, אבל שם יש מנוע ענק באוטו קטן, וצריך לפרק מלא דברים בשביל להגיע לטיימינג, מעניין מה הסיבה לעלויות הגבוהות בפנדה.

בקיצור, אם מוצאים כזאת אחרי טיימינג ועם קלאץ' תקין - אז זה ראש שקט? (אני חוקר אותכם כי אני עלול למצוא את עצמי עם אחת בקרוב).

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

הטיימינג לבד לא עולה 3 אלף.

במורשה יבואן סט טיימינג עולה 600 שקל.

עבודה עוד 600 שקל.

סט מותחן עוד 360 שקל.

כולל מעמ יצא לך כ 1850 וזה במורשה יבואן.

המחיר הוא ללא משאבת מים.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

אוקיי מתנצל על הטעייה לגבי הקליאו,כמה העלות עם משאבת מים סתם מתוך סקרנות שואל?

 

הטיימינג בפנדה זול לדעתי אפשר לסגור בפחות מ1500 עם משאבת מים במוסך מדובר באותו מנוע כמו בפונטו גרנדה 1.2.

הקלאץ' היה אכן יקר עקב "חרא של גישה" לפי מה שאמר המוסך.

נטו חלקים חלקים הקלאץ' עולה קרוב ל800 ש"ח לפי מה שהמוסך אמר זה קלאץ "מיוחד" רק לפנדה.

חלקים לטיימינג אפשר לקנות קרוב 800 ש"ח בארץ קיט מקורי עם משאבת מים מקורית.

 

זה זול לא ברמה של יונדאי אבל יחסית זול.

עריכה אחרונה על ידי mark_Avn
פורסם
בטח זה הטעיית הציבור.

כשאני באתי לקנות רכב בדקתי עלויות של טיימניג כי זה אחת הוצאות הכבדות יותר מסתבר שהקלאץ זה הוצאה הכבדה.

לדוגמא: טיימינג בקליאו דור 3 ו 4 עם1.2 אטמוספרי עולה קרוב ל3 אלף.

סובארו B3 קרוב יותר יקר אפילו מהקליאו.

 

מכיוון שלדעתי רצועת תזמון עדיף על שרשרת נוצר מצב שבחירת רכב עם מרווח טיפולים להחלפת רצעות תזמון מספיק ארוך זה חלק חשוב בבחירת רכב.

 

בנוסף כשקונים רכב שקרוב לטיפול גדול מורידים את העלות מהצעת המחיר.

 

תקן אותי אם אני טועה, אבל בפנדה ההמלצה לטיימינג היא כול 3 שנים או 60 אלף קילומטר?

כי אם כן, זה אחד המרווחים הקצרים ביותר שראיתי.

פורסם

משאבת מים מקורית 700 שקל, עבודה 123 שקל.

אחרי מעמ יוצא כ 2700 בערך במורשה יבואן.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)
הטיימינג לבד לא עולה 3 אלף.

במורשה יבואן סט טיימינג עולה 600 שקל.

עבודה עוד 600 שקל.

סט מותחן עוד 360 שקל.

כולל מעמ יצא לך כ 1850 וזה במורשה יבואן.

המחיר הוא ללא משאבת מים.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

הסכום שהגעת אליו לא נשמע לי הגיוני

לאחרונה יצא לי לעשות טיימינג+משאבת מים כולל טיפול לפונטו ספייס במוסך מורשה והמספרים לא הגיעו לגזרה הזאת כלל.

אומנם אני לא זוכרת את הפירוט המדויק, אבל המחיר שרשמת מתאר יותר את הטיפול הנ"ל כולל פלאגים.

גם כשעשינו טיימינג+טיפול+תושבת מנוע עליונה לבראבו יצאה בסכום נמוך יותר (אומנם היה שובר של 20% הנחה על חלפים מקוריים, מצד שני, תושבת מנוע לבדה עולה 600 שח לפני מע"מ ועבודה)

ככה שאיני רואה איך עלות טיפול וטיימינג לפנדה מגיעה בשרשור הזה ל2000 ש"ח.

עריכה אחרונה על ידי Murzilka

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

המחיר הסופי יצא 4300.

כולל החלפת נוזל בלמים,נוזל קירור.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
מעניין מה עלות החלקים... בקליאו 172 טיימינג בחברה עלה 6000 ש"ח, היום אפשר למצוא גם ב2500, אבל שם יש מנוע ענק באוטו קטן, וצריך לפרק מלא דברים בשביל להגיע לטיימינג, מעניין מה הסיבה לעלויות הגבוהות בפנדה.

בקיצור, אם מוצאים כזאת אחרי טיימינג ועם קלאץ' תקין - אז זה ראש שקט? (אני חוקר אותכם כי אני עלול למצוא את עצמי עם אחת בקרוב).

כל הזמן מפתחים תרכובות פולימרים חזקות בשביל להוריד את עלות היצור.

בנוסף היצרנים הבינו שהנדסת אנוש בתא המנוע הוא חשוב, ופיתחו הנדסה אנוש נוחה להחלפת הטיימינג.

כתוצאה מכך גם עלות השרשרת ירדה, וגם כמות זמן העבודה ירדה (שהיא שווה) כסף.

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

עדכון למי שלא הבין בוצע טיפול 105 אלף באיחור של 793 ק"מ עקב חוסר זמן.

הפילטר הלך קצת קשה אחריי התייעצות עם חברי פורום הדרומים וידאתי שאני פותח לכיוון הנכון (נגד כיוון השעון).

נקנה פלייר לפתיחת פילטר שמן במחיר מוגזם,פתח את זה כמו גדול.

 

צריכת השמן הייתה ל15אלף ק"מ הייתה חצי ליטר.


×
×
  • תוכן חדש...