Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3254 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אהלן חבר'ה,

פניתי בחיפה-הדר ימינה באיזור מסויים (מסתבר שהיה תמרור שלא שמתי אליו לב) ועליתי על נת"צ בתוך העיר והאיזור מצולם, מיד הבחנתי בטעות והמשכתי מעט מבלי להפריע לאוטובוס והסתובבתי (חציתי קו רצוף).

 

לצפות לדו"ח או שיש סיכוי שיוותרו לי? עבר מאז שבוע בערך.

עריכה אחרונה על ידי yuvaly9
פורסם

כדי לתקן עבירה מנהלתית ביצעת עבירה בטיחותית חמורה בהרבה.

 

אף אחד לא יכול לנחש אם תקבל דו"ח או שהשוטר יבחין שיצאת מהנתיב תוך זמן קצר ויוותר (לדעתי לאכיפה של חצית קו הפרדה המצלמות אינן קבילות).

 

להבא, עדיף להסתכן בקנס כספי מאשר בגרימת תאונה.

פורסם
כדי לתקן עבירה מנהלתית ביצעת עבירה בטיחותית חמורה בהרבה.

 

אף אחד לא יכול לנחש אם תקבל דו"ח או שהשוטר יבחין שיצאת מהנתיב תוך זמן קצר ויוותר (לדעתי לאכיפה של חצית קו הפרדה המצלמות אינן קבילות).

 

להבא, עדיף להסתכן בקנס כספי מאשר בגרימת תאונה.

היו לי שתי אופציות או להמשיך בנת"צ תוך כדי חצייה של רמזור נת"צ ויכול להיות שהייתי מפריע לאוטובוס, או להסתובב בפס רצוף בזהירות ... הסתכלתי היטב והמכוניות נסעו שם באיטיות ככה שהם שמו לב אליי.

פורסם

האם מדובר בקו הפרדה רצוף (לבן) או בסימון של נת"מ (קו קטעים צהוב, בד"כ כפול)?

יש בהדר אזורים בהם כיוון תנועת האוטובוסים נוגד את כיוון תנועת שאר כלי הרכב, ואז מדובר בחציה מסוכנת של קו הפרדה. יש מקומות בהם מדובר בנת"מ בו התנועה מתנהלת בכיוון זרימת התנועה הכללי, ואז מדובר בעבירת נת"מ "בלבד".

אניחייב לצייין שיש בחיפה מקומות בהם נתיב המטרונית נמצא מימין, ותנועת רכב אחר בהם מסכנת את שאר התנועה כיון שמפריעה למי שרוצה לצאת ימינה כחוק (דרך ההגנה, בשני הכיוונים).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
האם מדובר בקו הפרדה רצוף (לבן) או בסימון של נת"מ (קו קטעים צהוב, בד"כ כפול)?

יש בהדר אזורים בהם כיוון תנועת האוטובוסים נוגד את כיוון תנועת שאר כלי הרכב, ואז מדובר בחציה מסוכנת של קו הפרדה. יש מקומות בהם מדובר בנת"מ בו התנועה מתנהלת בכיוון זרימת התנועה הכללי, ואז מדובר בעבירת נת"מ "בלבד".

אניחייב לצייין שיש בחיפה מקומות בהם נתיב המטרונית נמצא מימין, ותנועת רכב אחר בהם מסכנת את שאר התנועה כיון שמפריעה למי שרוצה לצאת ימינה כחוק (דרך ההגנה, בשני הכיוונים).

זה היה קו הפרדה רצוף לצערי הרב, כזכור לי כשהייתי על הנת"צ עצמו הייתי צריך להסתובב תוך כדי חצייה של הקו הרצוף.

אני מבין כעת שזה עוד עבירה אבל מה הייתם עושים במצב כזה שכן בהמשך לנת"צ היה איסור פנייה ימינה, ולא רציתי לחצות את הרמזור המוזר של התחבורה הציבורית.

 

אין שם מצלמת נת"צ, אבל יש את המצלמות של הוידיאו שמצלמות כל הזמן.

מה הסיכוי שהמקרה נפל בין הכסאות?

 

מצ"ב - זה האיזור פחות או יותר

file_0.jpg

עריכה אחרונה על ידי yuvaly9
פורסם

רחוב החלוץ - בדיוק אליו התכוונתי.

 

אני לא מבין איך הגעת לנת"צ, מדובר בפניה אסורה לחלוטין, נראה כי לא היית מרוכז במה שקורה סביבך.

 

ד"א - רמזור התח"צ אינו "מוזר" - מדובר בוריאציה על מה שמקובל בכל העולם לרק"ל וכלים דומים, ותפיסת ההפעלה של המטרונית מקבילה לכך .

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
רחוב החלוץ - בדיוק אליו התכוונתי.

 

אני לא מבין איך הגעת לנת"צ, מדובר בפניה אסורה לחלוטין, נראה כי לא היית מרוכז במה שקורה סביבך.

 

ד"א - רמזור התח"צ אינו "מוזר" - מדובר בוריאציה על מה שמקובל בכל העולם לרק"ל וכלים דומים, ותפיסת ההפעלה של המטרונית מקבילה לכך .

אני חדש על הכביש (לא נהג חדש) הגעתי להדר כשהייתה פקוקה והתמונה פה זה האיזור בו הסתובבתי, את הפנייה ביצעתי לפני.

×
×
  • תוכן חדש...