Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב מסחרי עד 40k


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3277 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי שלום אני מחפש רכב מסחרי אמין טוב עם שוק ,ולךפים אם אצטרך במחיר הוגן ולא שחיטה.

שלא כל יומיים במוסך כמו עם קאדי שהייתה לי בעבר

בדוגמא לפיאט דובלו ,סיטרואן גאמפי.. מרווחות וגדולות..

לא יודע מה מומלץ דיזל טורבו דיזל שנתון מסויים . אם בכלל

,

בהתחלה חשבתי על רכב שטח כמו איסוזו , טויטה, מיצבוישי

רק הבעיה שאני לא מכיר או מישהו שיכוון אותי מה כדאי ומה לא. וגם לפי הבנתי המחירים שלהם בשמיים.

 

אני מדיי פעם יסע בשטח לכן אני צריך שהוא יהיה גבוהה והקרטר לא ישאר לי בדרך...

פורסם

שלום,

תנסה לענות על שאלות:

ידני או אוטומטי?

כמה קילומטרים בשנה הרכב צפוי לנסוע?

כמה אנשים צפויים לנסוע ברכב?

האם חייב מסחרי להובלות /עסק, או אפשר להסתדר עם רכב יותר קטן?

על איזה סוג שטח מדובר?

 

אני כבר אומר לך, שאין דבר כזה רכב מסחרי עם שוק. לרוב הרכבים האלה נמכרים 20% מתחת למחירון, גם הרכבים שהיו בשימוש במקום רכב משפחתי/מיני ואן ולא היו רכבי עבודה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

תנסה לחפש רכב ששירת נכה, לרוב הם לא עוברים הרבה ק"מ ולא עוברים חיים קשים בדרך כלל.

יש קאדי/דובלו/טרנספורטר/i800 וכו', יש מצב שזה ידרוש חריגה מהתקציב (לגביי טרנספורטר טובה למשל בטוח שכן) אבל אולי לקאדי או לדובלו לא תצטרך לחרוג ותקבל רכב לא רע מידיים פרטיות. מה שכן זה לא רכב שבנוי לנסיעות בשטח קשה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אני כבר אומר לך, שאין דבר כזה רכב מסחרי עם שוק. לרוב הרכבים האלה נמכרים 20% מתחת למחירון, גם הרכבים שהיו בשימוש במקום רכב משפחתי/מיני ואן ולא היו רכבי עבודה.

אני לא יודע מתי חיפשת לאחרונה מסחרית כמו ברלינגו דיזל, שמורה מיד פרטית, אך לי יצא לחפש לאחרונה עבור קרוב משפחה. רכבים שמורים נמכרים במחירון, וגרסאות קצת יותר חזקות/ שתי דלתות צד נמכרות גם מעל למחירון, במיוחד כשמדובר בטווח המחירים של עד 40K שקלים.

פות"ש, באיזה שטח מדובר? שבילים? שדות? טנדר פתוח בתקציב הזה יהיה יחסית ישן ובלוי, והאחזקה שלו תהיה יקרה יותר משמעותית.

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

פורסם
תגדיר שטח

כורכר או משהו קצת יותר רציני?

זה פרט מאוד חשוב

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

 

לא לעשות טיולים בשטח להתפרע זה נטו עבודה שלפעמים עוברים בשטח , לפעמים כורכר , לפעמים שבילי עפר. כרגע אני עם סקודה אוקטביה 01 שדפקתי לה את הקרטר כבר 3 פעמים בגלל שהיה סלע באמצע שביל עפר

פורסם

השטח לא כל-כך חשוב כרגע כי כל המסחריות הגדולות כמו טויטה ומאגנום איסוזו הם הפתרון שלא עומד בתקציב

מה שיתאים יתאימו צריך רכב גדול יחסית בסגנון הברלינגו , דובלו , גאמפי.. מ''מ. שאני מכיר

פורסם
היי שלום אני מחפש רכב מסחרי אמין טוב עם שוק ,ולךפים אם אצטרך במחיר הוגן ולא שחיטה.

שלא כל יומיים במוסך כמו עם קאדי שהייתה לי בעבר

בדוגמא לפיאט דובלו ,סיטרואן גאמפי.. מרווחות וגדולות..

לא יודע מה מומלץ דיזל טורבו דיזל שנתון מסויים . אם בכלל

,

בהתחלה חשבתי על רכב שטח כמו איסוזו , טויטה, מיצבוישי

רק הבעיה שאני לא מכיר או מישהו שיכוון אותי מה כדאי ומה לא. וגם לפי הבנתי המחירים שלהם בשמיים.

 

אני מדיי פעם יסע בשטח לכן אני צריך שהוא יהיה גבוהה והקרטר לא ישאר לי בדרך...

 

לא מפריע ידני או אוטומט

שיהיה אמין חסכוני אחזקה זולה ועם שוק שאומר שהרכב סחיר וטוב

פורסם

חא כל-כך חשוב ידני או אוטומט

הרכב צפוי לעשות בין 10-15 בשנה

ברכב צפוי לסוע 2 אנשים בדרך קבע

הרכב צריך להוביל סחורה ,ביגוד בארץ ,רכב סגור בפסטיבלים. לא באופן יומיומי

השטח משתנה , עדיפות לרכב גבוהה..לא פסטיבלים בטבע..

פורסם

יש את הפורד קונקט רק שמאוד קשה למצוא אחת שמורה אבל זה אחלה רכב היה לאבא שלי שנתיים שהרכב לא נח וחוץ מטיפולים שוטפים לא הייתה שום תקלה

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

פורסם (נערך)

פורד קונקט לא טוב לשבילי אפר - רכב נמוך מקדימה ולא ממוגן מלמטה.

הייתי מחפש ברלינגו במצב נורמלי או קנגו . קנגו יש גם בנזין אוטומטי - יכול להתאים בכמות הנסיעות שלך וגם אולי יותר קל יהיה למצוא רכב עם קילומטראז' שפוי. ג'מפי בתקציב הזה קשה למצוא במצב סביר, גם לרוב יהיה עם מנוע 1.6 שמרגיש חלש מדי למשקל הרכב.

אוקטביה זה באמת רכב נמוך, גם יחסית למשפחתיות אחרות.

 

כמי שלפני שנתיים מכר ניסאן NV200 פרטית ועם קילומטראז' לא גבוה, אני שוב אומר - הרכבים האלה לא שומרים טוב על מחיר השוק. אגב, גם ניסאן כזאת (שיש לה מנוע 1.5 DCI של רנו )יכולה לבוא בחשבון - נפח הטענה גדול יותר משל ברלינגו\קנגו. יש לה איזו מחלה מעצבנת אבל לא יקרה לתיקון (צינור יניקה מפלסטיק ). גם ההרגשה יותר "מסחרית" משל צרפתיות.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...