Jump to content

tgb

  • הודעות

    151
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי tgb

  1. הרכב לא צריך להיות מסחרי,יותר משפחתי נוח . מדי שבוע אני אצטרך להעמיס סחורה נוסע לרוב לבד ביום ובערב עם החברה
  2. לאחר חיפוש אחרי רכב מסחרי, חשבתי אולי ללכת לרכב מרווח טגדול כמו kia karnival Mazda mpv פורד גאלקסי וכו.. רציתי לדעת אם ישנו רכב מומלץ, בטווח הארוך עד 40k שמאפשר הסבה לגז
  3. tgb

    רכב מסחרי עד 40k

    חא כל-כך חשוב ידני או אוטומט הרכב צפוי לעשות בין 10-15 בשנה ברכב צפוי לסוע 2 אנשים בדרך קבע הרכב צריך להוביל סחורה ,ביגוד בארץ ,רכב סגור בפסטיבלים. לא באופן יומיומי השטח משתנה , עדיפות לרכב גבוהה..לא פסטיבלים בטבע..
  4. tgb

    רכב מסחרי עד 40k

    לא מפריע ידני או אוטומט שיהיה אמין חסכוני אחזקה זולה ועם שוק שאומר שהרכב סחיר וטוב
  5. tgb

    רכב מסחרי עד 40k

    השטח לא כל-כך חשוב כרגע כי כל המסחריות הגדולות כמו טויטה ומאגנום איסוזו הם הפתרון שלא עומד בתקציב מה שיתאים יתאימו צריך רכב גדול יחסית בסגנון הברלינגו , דובלו , גאמפי.. מ''מ. שאני מכיר
  6. tgb

    רכב מסחרי עד 40k

    לא לעשות טיולים בשטח להתפרע זה נטו עבודה שלפעמים עוברים בשטח , לפעמים כורכר , לפעמים שבילי עפר. כרגע אני עם סקודה אוקטביה 01 שדפקתי לה את הקרטר כבר 3 פעמים בגלל שהיה סלע באמצע שביל עפר
  7. היי שלום אני מחפש רכב מסחרי אמין טוב עם שוק ,ולךפים אם אצטרך במחיר הוגן ולא שחיטה. שלא כל יומיים במוסך כמו עם קאדי שהייתה לי בעבר בדוגמא לפיאט דובלו ,סיטרואן גאמפי.. מרווחות וגדולות.. לא יודע מה מומלץ דיזל טורבו דיזל שנתון מסויים . אם בכלל , בהתחלה חשבתי על רכב שטח כמו איסוזו , טויטה, מיצבוישי רק הבעיה שאני לא מכיר או מישהו שיכוון אותי מה כדאי ומה לא. וגם לפי הבנתי המחירים שלהם בשמיים. אני מדיי פעם יסע בשטח לכן אני צריך שהוא יהיה גבוהה והקרטר לא ישאר לי בדרך...
  8. Up Sent from my Lenovo K50-T5 using Tapatalk
  9. היום ביצעתי את הטיפול הנל והסכום הכללי החלפת תפוח הגה ימין שמאל החלפת גרמושקה אמצעית החלפת צינורות בלמים קידמיים כולל ניקוז הדבקת מראת רכב אמצעית בדבק זגגים שטיפת תא מנוע חיצונית עם חומר מיועד להסרת שמנים וליכלוך. ניקוי וליטוש פנסים קידמיים. לקיחת הרכב לטסט. 1600₪ כולל הכל חלקים +עבודה כמה טיפול כזה אמור לעלות? Sent from my Lenovo K50-T5 using Tapatalk
  10. היי ברשותי סקודה אוקטביה 2001 רציתי לדעת כמה אמור לעלות הטיפול הבא החלפת תפוחי הגה ימין/שמאל החלפת גרמושקה אמצעת ציריה החלפת צינורות בלמים קידמיים +אישור בלמים ריקון והחלפה פילטר שמן מנוע Sent from my Lenovo K50-T5 using Tapatalk
  11. צילום Sent from my Lenovo K50-T5 using Tapatalk
  12. הלוואי שהייתי יודע.. גיר אוטומט.. קיבלתי את הרכב במתנה, לפני חודש רוצה לעשות לו אישור קו לפני החורף והטסט. כרגע אני פותח את הרכב מהפגש כי כל המנעולים דפוקים ברכב Sent from my Lenovo K50-T5 using Tapatalk
  13. קניתי שלטי נוחות ,רציתי להרכיב את הפיקוד שלה לנעילה מרכזית של הרכב רציתי לדעת איזה פעולה כל צבע עושה.. ואיפה נמצא הפיקוד סקודה אוקטביה שנת 2000 Sent from my Lenovo K50-T5 using Tapatalk
  14. לי היתה בעיה דומה באוקטביה ניקוי מצערת וחיישן בצינור של הפילטר אוויר , ניתוק אימבולייזר שנוכל את המשאבת דלק Sent from my Lenovo K50-T5 using Tapatalk
  15. ניקתי את המצערת זה הסתדר Sent from my Lenovo K50-T5 using Tapatalk
  16. שלום יש לי סקודה אוקטביה בנזין מודל 2000 פתאם הנעילה נפתחת ונסגרת לבד באמצע נסיעה,א ו שהרכב מכובה ללא סויץ והחלונות נפתחים ונסגרים מעצמם. אין לי שלט נוחות לרכב ,הפתיחה והסגירה של הרכב מתבצעת מתא המטען. איך אפשר לבודד את הבעיה, או לפתור אותה? Sent from my Lenovo K50-T5 using Tapatalk
  17. שלום לכולם יש לי סקודה אוקטביה שנכבת לי בזמן האטה עצירה הסיבובים. מאוד מסוכן. לא הלכתי למוסך או שאלתי מישהו מקצועי איך לפתור את הבעיה. יש דרך לנסות ולאתר לטפל את הבעיה בניקוי חלק כלשהו. חיישן חמצן וכו...? Sent from my Lenovo K50-T5 using Tapatalk
  18. שלום,החלון האחורי ליד נהג עושה בעיות הסגירה כאשר הוא עולה עד הסוף למעלה הוא עושה רעשים כאילו המנגנון נשבר. לפעמים צריך לעזור לו לעלות,ולא נשלט מהקונטרולר של הנהג..בעיה ידועה? כמה עולה להחליף / לתקן? Sent from my Lenovo K50-T5 using Tapatalk
  19. הרכבתי מערכת מולטי מדיה, רציתי להרכיב את המצלמת רוורס רק לא יודע איך לעשות זאת בהכי הרבה יעילות. הבנתי שצריך להעביר עוד חוט לפיקוד של הרוורס רק לאן יש לי לחבר אותו? מאזדה 3 2007
  20. ניתקתי אתמול בצהריים את פיוז 75 של הנעילה , כי הנעילה נפתחה ונסגרה ללא הפסקה. היום בבוקר הייתי אצל החשמלאי הזה , זהו עסק בעפולה גדול ועם שם. הוא הוציא את תא הפיוזים ניקה אותו עם אויר ואיסס ספרי מגעים והחזיר. וכנראה שזה הפסיק להשתגע. הוא אמר לי אם זה יחזור צריך לפרק טת המוח ולבדוק מה הבעיה שלו.. אבל נראה לי שהכל זה מהדלת של הנהג. יש לך המלצה למישו שיכול לפתור את התקלה או למצוא את מקור הבעיה במקום לנחש ולבזבז לי את הזמן. איפה נמצא המנגנון בדלת אולי אני יבדוק אותו .
  21. בנוסף הוא אמר לי לבוא אליו מחר כדי שיבדוק את הבעיה יותר לעומק . אמר לי שיכול להיות שצריך להחליף את מוח הנעילה המרכזית וזה עסק יקר בערך 750 שקל. לא נראה לי שמישו מתקן דבר כזה. תקן אותי אם אני טועה. בכל אופן באופן עצמאי יש אפשרות לתקן לוח כזה?
  22. קניתי את הרכב לפני 3 חודשים הכל היה תקין. רק לפני יומיים קרתה התקלה , הלכתי לחשמלאי בעפולה . חיפש פיתרון לתקלה שהנעילה תעבוד. הוא בדק את החיווט בדלתות ואמר לי שבדלת הנהג הפיקוד נעילה מרכזית לא עובד והעביר כבל מדלת ליד הנהג לצד של הנהג והנעילה חזרה לעבוד. אחריי יומיים שוב הדלתות נפתחות נסגרת מעצמם גם שהרכב לא מונע . הנעילה שוב התחילה להשתגע. הוצאתי את פיוז 75 כדי שאני יוכל לנעול את הרכב.
  23. כל הדלתות ננעלות רק שאני מסובב את המפתח מתא המטען. ניסתי מתוך הרכב מהדלת של הנהג , הדלתות האחרות לא מגיבות. מהשלט של האעזקה הרכב רק נכנס למצב אזעקה . עם המפתח בדלת של הנהג רק הדלת עצמה ננעלת.
  24. יש לי מאזדה 3 2007 עם נעילה מרכזית כנראה מקורית , שאני לוחץ בשלט נעילה הדלתות לא ננעלות. ואם אני נועל ידני ומנסה לפתוח גם לא מגיב. האעזקה נכנסת לפעולה אם אני נועל ופותח תדלתות. איך אפשר לאתר את התקלה? בדקתי פיוזים הכל תקין.
  25. Free shipping 2DIN Car DVD / GPS/ CD / MP3 / mp4 / usb / sd / player Bluetooth Handsfree Rearview after Touch screen hd system http://www.aliexpress.com/item/Free-shipping-Car-Touchscreen-GPS-DVD-CD-USB-SD-MP4-MP3-Player-Receiver-Bluetooth-Streaming-Bluetooth/2037071750.html
×
×
  • תוכן חדש...