היי שלום אני מחפש רכב מסחרי אמין טוב עם שוק ,ולךפים אם אצטרך במחיר הוגן ולא שחיטה.
שלא כל יומיים במוסך כמו עם קאדי שהייתה לי בעבר
בדוגמא לפיאט דובלו ,סיטרואן גאמפי.. מרווחות וגדולות..
לא יודע מה מומלץ דיזל טורבו דיזל שנתון מסויים . אם בכלל
,
בהתחלה חשבתי על רכב שטח כמו איסוזו , טויטה, מיצבוישי
רק הבעיה שאני לא מכיר או מישהו שיכוון אותי מה כדאי ומה לא. וגם לפי הבנתי המחירים שלהם בשמיים.
אני מדיי פעם יסע בשטח לכן אני צריך שהוא יהיה גבוהה והקרטר לא ישאר לי בדרך...