Jump to content

tgb

  • הודעות

    151
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי tgb

  1. AUTOYOUTH Hot Sale Polyester Fabric Universal Car Seat Cover Fit Most Cars with Tire Track Detail Car Styling Car Seat Protector http://www.aliexpress.com/item/Classic-For-Seat-Cover-The-Material-Speckled-Velvet-Guaranteed-100-Good-Quality-Hot-Selling-For-Seat/1227015464.html
  2. http://www.aliexpress.com/item/4-inch-HD-1080P-Car-MP5-Player-Supports-Rear-view-camera-Stereo-FM-Radio-Bluetooth-phone/32374768172.html למשל ראיתי את המערכת הזו, ב 200 שח איך היא? אני צריך מערכת שיהיה לה בלוטוס,אוקוס,TV OUT TV IN ,USB,
  3. מאזדה 3 2007 ריפודים עבים וחזקים . יש לי 2 כסאות מאחורה הילדים בועטים בכסאות מקדימה ונהיה חור בריםודים של ה 150 סינים
  4. אולי להזמין מחול? איבאיי או מישו שישלח לי?
  5. אז יש משו איכותי? או רק סיני או מקורי
  6. אני צריך להחליף תושבות מנוע . יש לי מעט וברציות בהילוך נמוך. איזה תושבת הכי בעייתית להחליף? שבעצם צריך לשלם על ההחלפה תשלום גבוה יותר. יש תושבות כמו nok וכו. לא סיניות באיכות טובה? הציעו לי בחנות חלפים 3 תושבות ימין שמאל וגיר ב 300 שקל. כנראה סיניות נשמע הזוי .
  7. tgb

    איך מאזדה 2 125אלף 2012

    בסוף הרכב צר בשבילי שמתי בו 2 כסאות ילדים ואין מקום באמצע. והם בועטים לי בגב ,גם הברך שלי נוגעת בידית הילוכים
  8. צריך לעשות טיימינג להחליף רצועה וכל מה שקשור מותחנים מיסבים.. הוצאה גדולה כמה קמ הרכב ואיזה שנה
  9. tgb

    איך מאזדה 2 125אלף 2012

    בדקתי את המחירון 42 אחרי שיקלול יש ספר בדיקה מקומפיוטסט של זה שקנה תרכב מלפני שלושה חודשים. יש לבדוק שם בלמים להחליף 2 בולמים אחוריים ו 4 צמיגים
  10. היתה השכרה עד לפני חצי שנה . דורשים עליה 34 יש להחליף 4צמיגים ובולמים אחוריים טסטס חודש 4
  11. הטיוטה נמכרה ;/ וגם המאזדה !! אוף צריך לחפש , מה עם הסקודה הרכב אמין? או שלוותר?
  12. שלום לכולם, התלבטות לפני קניה בין 3 רכבים משפחתיים-תא מטען גדול טויטה קורלה 2007 סאן 135 אלף קילומטר השכרה לשעבר יד 2- מחיר 25 אלף ,טסט בבדצמבר מאזדה 3 2008 -מנוע 1600 -150 אלף קילומטר - יד 2 ליסינג -מחיר 26 אלף - טסט פבואר סקודה אוקטביה 2008 בנזין מנוע 1600 יד 2 מפרטי 132 אלף קילומטר טסט בינואר 38 אלף שקל כל הרכבים נראים כחדשים רק צריך לקחת לבדיקה. לבדוק שהכל תקין. מכאן באה השאלה מה עדיף כדאי מומלץ ואם המחיר ראלי או לחפש רכב אחר מבחינת ביטוח לאוקטביה דרשו חובה 1600 מקיף 3000 קודנית ומגן למחשב. במאזדה המקיף 2600 והחובה אם אני לא טועה 1700
  13. עדיין לא מצאתי את רכב חלומתיי,הציעו לי מאזדה 3 2007 135אלף קילומטר ב 30 אלף איך האוטו הזה? ושאלה נוספת לגבי גיר רובטי של טיוטה ,הבנתי שהמחירים של הרכב הזה זולים בגלל שכנראה הקלאץ בדרך כמה עולה להחליף קלאץ? +-
  14. פוקוס 2008 יש לה איזה מחלת ילדות כלשהי?? , לגביי הרנו לא יודע למה כל מי שהיה לו רכב כזה היא חבר שלי והיינו במוסך הרבה פעם טורבו פעם גיר פעם מנוע
  15. אז על איזה רכבים אתם יכולים להמליץ לי בטווח המחירים הזה ושנתון גבוהה לרכב אמין? פוקוס 2009 ? טיטה קורולה סאן 2007?אוקטביה 2008 מצאתי קורלה סאן 2008 ב 29 אלף200 אלףקילומטר איך הרכב הזה למחיר הנמוך?
  16. רכב משפחתי מרווח שתא המטען שלו גדול . אני אמור להכניס לשם ציוד צילום הפגש של הפוקוס התאים לי , באוקטביה הפגש מצויין. יש לי 2 ילדים ככה שהכל אמור להיכנס לפגש בלי להפריע להם. נראה לי שהתא מטען של ה i30 קטן,לא? על איזה שנתון אתה מדבר? אני פשוט לא נסעתי ביונדאי מימיי.. גם לגביי הפוקוס איזה שנתון נכנס בתקציב שלי? 2009? כמה קילומטר לשנתון 2008-2009 מומלץ להתקרב?
  17. איך הרכב סקודה אוקטביה 2008 מנוע 1600 בנזין - ב 34 אלף שקל 220k קילומטר
  18. שלום, עוד פרטיםשחעזרו לכם לעזור לי. יש לנו 2 ילדים בני שנתיים. חובה שיהיה תא מטען גדול או בגודל כמו של הפוקוס . יש לי ציוד צילום מדיי פעם שאני צריך להעמיס . מעבר לזה שיהיה חסכוני ואמין מנוע 1600
  19. יש לי כרגע פורד פוקוס 2005
  20. שלום לכולם, לאמא שלי יש פורד פוקוס 2005, השבת באתי לבדוק מים ושמן , ולהפתעתי איו מדיד שמן מנוע , כנראה בתחנת בתחנת דלק עשו בדיקה ולא החזירו. בכל אופן בדקתי בחזי עולה 380 לא כולל מעמ. הזוי.. חשבתי אם הוכל לקבל מידות של המדיד מהקצה למינימום למקסימום אורך כללי עד הפלסטיק ואקנה חליפי ויחתוך לפי המידות
  21. רכב משפחתי +2 תינוקות שיהיה מקום לעגלה לניסעות עירונית... עד 35 אלף. כרגע אני עם מאזדה f 96 עם פגש ענק שהעגלה נכנסת בו...
  22. UP? יש מישהו שיכול לעזור
  23. רציתי להחליף רדיאטור חימום מיכוון שמה שיש אצלי נוזל ורציתי לדעת אם יש שיטה או דרך להוציא את הישן ולהרכיב תחדש...מבלי לפרק את כל הדשבורד כמו שכולם אומרים... ראיתי שיש בצד את הפלסטיק הלבן שהרדיאטור נמצא שם... ושאני לא אמור לפרק את כל הדשבורד.
×
×
  • תוכן חדש...