Jump to content

tgb

  • הודעות

    151
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי tgb

  1. היתה לי אנטנה ברכב והיא היתה שבורה וכל המערכת של האנטנה חלודה וקורזיה והיא לא עובדת. כרגע יש לי חור שם ואני רוצה לחבר אנטנה כי אין לי קליטה ברדיו כמעט ובכלל. חיפשתי בפירוקיות ואין בשום מקום באיזור הצפון. בEBAY אני לא מוצא ,אולי יש לזה שם אחר ולא אנטנה. וגם בגוגל לא. אפשרי לשים אנטנטה אוניברסלית?
  2. זוהי בעיה נפוצה עם הרעידות,לנקות חיישנים אוויר,לראות שאין חורים בצנרת,לנקות מצערת+מנוע צעדים. ואולי חור באגזוז ליד חיישן חמצן . ברכב הזה יש חיישן EGR? כאשר אני ניקתי את ה EGR התופעה אצלי נעלמה לחלוטין.
  3. אמרתי לך כבר אבא שלך עוד מעט יעשה גם מיגון לטילי לאו. הכל בגלל הקקה של הציופרים על המחסה מנוע. תחליף חניה הכל יהיה בסדר,נראה לי עוד שנה ככה עושים פחחות למחסה מנוע.
  4. חשמל עובדיה,וההוני. בעפולה. יש את שרון עטיה ששחכתי תשם של העסק שלו ליד הקניון באיזור תעשיה.
  5. צביקה שלום בעבר פירסמתי גם הודעה והגבת לי שצריך לשים פילטר שמן מקורי עם שסתום. האם בכל החליפים אין תשסתום הזה?
  6. נראה לי הגיוני לי לקחו על בדיקת בלמים לתקינות 200 שקל. ומה עשו פתחו שייפו כיוונו תהמברקס,סגרו. הכל היתה תקין מלכתחילה,אבל בטסט אמרו לי שהבלמים לא טובים,ובסוף עברתי תטסט
  7. ייתכן ונשרפה המשאבה או שסתם לפעמים מריחים ריחות במצוקה ":[
  8. תלך למי שמתקין אזעקות או חשמלאי שאתה מכיר וסומך עליו יבדוק מהי הבעיה אם בסטרטר או בקודן אימבולייזר שמנתק הצתה אם זה קודן עדיף להחליף לפי דעתי ולא לתקן
  9. קודן לא תקין? לי זה כבר קרה
  10. UP עזרה , מישהו?
  11. אני מעוניין ברכב סטיישן לא יודע מה כדאי ומה לא אני יכול להשקיע עד 28K כרגע יש לי לגאסי סטיישן 1600 שנת 93 שאני מאוד מרוצה ממנה אבל היא מתחילה לזייף ואני רוצה לשדרג. הדרישה העיקרית היא תא מטען רחב ומרווח וצריכת דלק נמוכה רכב אמין . הציעו לי סקודה פאביה סטיישן 2001 ב-18K
  12. לי היתה את הבעיה כאשר גיליתי שמגע אחד של המצבר רופף! לאחר החלפת האוזניים הכל עובד קשורה!
  13. אני התבלבלתי כנראה ברכבים ישנים כ 15 שנה על הכביש עושים את זה בד"כ
  14. הבנתי אז מה עליי לעשות? מה ההמלצה הכי טובה? פלאגים צריך להחליף כל 15 אלף פילטר אוויר נקי שמן מנוע ומסנן עדיף כל 10 אלף מים ירוקים תקין מה ההמשך של הטיפול שעליי לבצע?
  15. נכנסתי וראיתי שעליי לעשות ב 105 אלף\ 6 שנים טיפול רגיל ורק ב 120 הח' תיזמון וכיוון שסתומים. ואת התיזמון כבר עשיתי ב 105 אז לחכות ל 120 לכוון את השסתומים?! או שזה היה אמור לבוא ביחד.
  16. הטיפול האחרון שביצעתי בפורד פוקוס 2005 אוטומט היה ב 102 אלף קילומטר שזה היה בדיוק לפני הטסט בשנה שעברה בחודש עשירי רצועת טיימינג+מותחנים פלאגים מוטוקראפט פילטר אוויר פילטר שמן + שמן לפני כחודש החלפתי נוזל קירור לחדש הרכב עומד כרגע על 109.9 אלף קילומטר. ונשאר עוד כשבועיים לטסט פילטר אוויר תקין. האם צריך להחליף פילטר שמן+שמן? האם צריך להחליף פילטר דלק? אם כן הוכל לבצע זאת בעצמי? פשוט אין לי ספר רכב ואני לא יודע כלכך איפה הוא ממוקם,אולי זה פילטר תבול במיכל דלק ואין לי מושג. האם פלאגים מחליפים כל 15 אלף קילומטר או כל 10? אני מבצע טיפול לרכב כשבועיים לפני הטסט כאשר עובר שנה. הרכב כמעט ולא נוסע הרבה הוא עשה 6 אלף בשנה . האם יש עוד המלצות הצעות וכו??
  17. האם הסוזוקי בורגמן שותה הרבה דלק ביחד לקטנועי מנהלים של קינקו \ סאן יאנג? מישהו אמר לי בגלל שיש לבורגמן מנוע 400 אז זה עושה אותו כבד וצרכן דלק אסטרונומי. האם זה נכון או קשקוש?
  18. תודה לשניכם מה ההבדל בין הדינק לגראנד דינק אם יורשה לי לשאול?
  19. תודה רבה על התגובה המהירה אוקי. אז הרבה כבר המליצו לי על הגראנד דינק נראה לי שאני ילך עליו. אם הוא שנת 2007-2008 יהיה לי שקט ממנו לדעתך? ומה לגבי החסכוניות בדלק מבין הקנועים הנ"ל? מי הכי חסכוני? thanks
  20. שלום אני מחפש קטנוע מנהלים בסגנון ה kymco dink\super dink או san-young joymax\joyride שמאפשר גיחות לאיילון על 120 בלי להרוס יותר מדי את המנוע שיהיה חסכוני בדלק 1 ל-25 ככה ושיהיה אמין מה הכי כדאי? תודה
  21. הועבר לאח החורג אפשר למחוק
  22. תבדוק את הצריכה ללא מזגן בלילה! 1 ל 12 זה טוב עם מזגן כד"א לשנתון כזה
  23. אם תעשה את זה בעצמך אז כ 20 שקל לפתוח את הצינור אוויר הגדול שמתחבר לפילטר אוויר מהמצערת לקנות ספריי מגעים יש מדריך במעודון מאזדה תחפש תקרא תלמד ותשכיל
  24. יש לי פיאט פונטו ספייס מודל 2003 מנוע 1250 הייתי בטוח מלפני שנתיים שקניתי שכל החלקים זולים בטירוף ולא יצא לי יקר ובמוסך יצא לי 3200 לפני מעם והצלחתי להוריד אותו ל2900 מזומן בלי קבלה השאלה אם הסכום הזה הגיוני בשביל מה שהייתי צריך לתקן? או שיש פה מעילה לגבי הראש מנוע בטוח היה צריך לשפץ כי הלך הפקונגרוש. וגם הרדיאטור והמשאבת מים (נראה לי) היה חייב להחליף החלקים: סט סטמים 220 טרמוסטט 80 משאבת מים 220 מותח טיימינג 68 רצועת טיימינג 120 תיקון ראש מנוע 600 רדיאטור 780 רצועת מנוע 74 נוזל קירור 38 ועל העבודה הוא לקח איזה 800 כאשר הוא עבד על האוטו איזה יומיים והוא טוען ששעת עבודה של מוסכניק שווה 220 שקל לשעה
  25. גם לי נפל החלון בפוקוס הרכבה היא 2 דקות הם לוקחים תשלום על המנגון המשופץ כ 350 שח' עם הרכבה או בלי מה שבא לך אני עשיתי את זה בעפולה באיוזר תעשה מלך המנעולים נראה לי שמו. עדיף לך לקנות משופץ ומוכן מאשר לחפש את החלקים כי אף אחד לא נראה לי שימכור לך אותם.
×
×
  • תוכן חדש...