Jump to content

tgb

  • הודעות

    151
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי tgb

  1. יש הונדה האצבק 2003 בשבילך מעפולה. מטופלת כיד המלך אם אתה מעוניין
  2. למכירה מאזדה 323F 1996 נפח 1840 יד 6 אצלי 3 שנים נסעתי בה 30k היא כרגע על כמעט 230k מטופלת באופן אישי חלונות חשמל ונעילה מרכזית תקינים אין נזילות מצבר חדש צמיגים חדשים של פירלי גלגלי מגנזיום רדיאטור חדש בולמים גז קייבה חדשות טיימינג הוחלפו תושבות צינורות מערכת קירור צינור מגבר בלם ומנוע צעדים חדשים חלונת חשמל בנוסף תקבל חלקי חילוף כמו צלחות ורפידות קדמיות . תושבת גיר.
  3. רכב של המשפחה איזור הצפון (עפולה) רכב לא נפוץ מתאים לצעירים הונדה בריטניה שנתון 2003 אוטומט 1600סמק קופה סאן רוף חשמלי חלונות חשמל צבע כסף שמורה מאוד מטופלת רק במוסך מורשה הונדה +ספר טיפולים וקבלות יד שנייה 130 אלף קילומטר צג דיגטלי מערכת דאבלדין פיונר 2 מסכים 0505732592 הוספת פרטים להודעה מיכוון שהתקשרו וחשבו שהיא סיוויק. הרכב הוא 3 דלתות האצבק. שמור במיוחד מסך נגיעה במערכת פלסטיקה הכל חדש!! מחיר נדרש 44 K
  4. למה הרבה פעמים שאני נוסע במרכז דרום ת"א עד יפו אני נתקל הרבה פעמים ברמזורים כתומים מהבהבים (לא פועלים) ואף אחד לא ממהר לסדר אותם והם נשארים ככה ימים עד שבועות? לא שזה מפריע לי אלא להיפך יותר נוח אבל נתקלתי לא פעם בתאונות שקורות בגלל זה, בגלל נהגות כאלה ואחרות. מאלה שהיו צריכים לשלוח אותן לקורס טייס. ככה הן לא היו על הכביש
  5. tgb

    משקולת כביש. יש דבר כזה?

    אז אתה אומר בעצם.. שאופנועים עומדים על המעבר חציה איפה שהפסים המגנטים לא נמצאים.. אבל אצלי המקרה היה אחר עמדתי עם האופנוע על המעבר חציה, הרמזור לא התחלף והפסדתי אותו בערך 2-3 פעמים בעוד שהאחרים התחלפו, ומאחורי עמדו מכוניות דווקא משמע שהשדה המגנטי קלט מכוניות. אז אולי בגלל שאני עמדתי על המעבר חציה והאוטו מאחורי שמר מרחק זה שיבש את השדה המגנטי או משהו בסגנון כי אז השדה המגנטי לא קלט אותו כי צריך לעמוד ממש לפני המעבר חציה?
  6. אתמול נסעתי בש"י עגנון בת"א ברמזור שפונה שמאלה ללוי אשכול עמדתי עם הרכב קצת אחרי המעבר חציה. כי פספסתי את הרמזור. וכל הרמזורים התחלפו וכשהגיע התור של הרמזור שלי של הפניה שמאלה הוא נשאר אדום! והשאר המשיכו להתחלף במשך 5 דק' שאלתי איך זה יכול להיות ומישהו אמר לי "שיש משקולת בכביש" שאם עוברים את המעבר חציה או משהו כזה זה מונע מהמרמזור להתחלף ולמרבה הפתעתי כשזזתי קצת אחורה עם האוטו הרמזור התחלף לו יש דבר כזה? המעבר חציה היה נראה סטנדרטי לחלוטין וגם הצומת רגילה בלי שום מצלמות או משהו משוכלל בסגנון..
  7. אין לי שמץ אני רק יודע שבאיטליה זה עולה אותו דבר כמו בארץ (יורו ומשהו לליטר) כי הייתי שם ומילאתי דלק
  8. למה לא יכלו לייצר את כל המכוניות (או את החדשות לפחות) חשמליות כמו המכוניות המודרניות שעד 60-70 קמ"ש האוטו לא יצבור דלק אלא רק חשמל ויטען תוך כדי נסיעה ורק אם עוברים את המהירות הנ"ל אז הוא יצרוך כמות מזערית של דלק. קונים אוטו חדש עושים ביטוח הכל סבבה למה אי אפשר לנסוע בראש שקט וחייב כל כמה ימים את המועקה הזאת שחייב להוציא סכומי עתק על דלק לעזאזל? אולי זה נשמע קצת דבילי ולא מציאותי אבל ברצינות אני שואל נ.ב: תסלחו לי על הבורות אני לא מבין הרבה
  9. tgb

    סמבוסק תרד לגבי מטען לרכב

    תודה רבה חייב לקחת גם את המכשיר או רק את המטען?
  10. tgb

    סמבוסק תרד לגבי מטען לרכב

    יש לו חיבור הטענה בדיוק כמו ההרדיסקים הניידים שמתחברים למחשב. וכמו מצלמות דיגיטליות למיניהם. ומצידו השני חיבור רגיל של מצת כומבן
  11. אם יש לי מטען ל GPS שהוא רק לאוטו מטעין ואני רוצה שתהיה לי בטריה במהלך היום. ז"א שאני רוצה להטעין את הGPS בבית אבל לא מצאתי מטען כזה שמתחבר לחשמל אלא רק למצת יש איזשהו מתאם שאפשר לשים לו ואז יהיה ניתן להטעין את המכשיר גם בבית? או שאין חיה כזאת?
  12. tgb

    בורגמן 400 VS מאזדה 3

    איך סוזוקי sv650 יכול להיות האופנוע הכי מהיר כאשר יש אופנועים עם 1200 ו1500 סמ"ק שזה מנוע פי 2 יותר חזק ומן הסתם גם יותר מהיר חוץ מזה שבקטנועים Gilera GP800 לא רואה בכלל את הטימקס בפתיחות\נסיעה
  13. בפורד מסחרית שנת 2006 מנוע דיזל בתור אחד שמתעצל להעביר הילוכים ומתחיל את הנסיעה בשני, כמה הכי הרבה אני יכול למשוך כל הילוך מבלי לדפוק את המנוע כהוגן ? ז"א עד כמה סל"ד לפי המספרים בתמונה 1-5 להלן הטורים:
  14. מה ז"א החברה לא משלמת? בסוף התדלוק מופיע 500 ש"ח על איזה 40 ליטר. זה הכל מודפס על קבלה אז איך בדיוק הם משלמים הרבה פחות?
  15. בסדר לגבי בנזין רוב התחנות מוכרות במחיר די דומה אבל לגבי סולר? באוטו של העבודה עם המנוע דיזל יש דלקן שאפשר להשתמש בו רק בתחנות דלק דרגון וכל ליטר עולה 12-13 שקל. שזה יותר מפי 2 מהמחיר בתחנות אחרות איפה ההגיון פה? זה לא שקל 2 זה 6-7 שקל יותר לליטר
  16. איך זה יכול להיות שבתחנת דלק "סדש" לדוגמא מוכרים ליטל סולר ב6.05 הנה תמונה שצילמתי אתמול בעוד שבתחנות דלק אחרות כמו "פז" או "דלק" מוכרים ביותר מכפול?! 12-13 שקל ליטר סולר? שאלתי נהג מונית אחד והוא אמר שהתחנות דלק קונות ליטר ב4-4.5 שקל והם משחקות עם המחיר. ובנוסף, שהסולר יותר "נקי" בתחנות דלק הרציניות כמו פז או דלק ועל סדש או דור אלון וכאלה הוא לא סומך. ז"א שאם מתדלקים בסדש לדוגמא אז במקום 1 ל-18 או 19 האוטו יעשה 1 ל-15 או 16 או משהו בסגנון. יכול להיות דבר כזה?
  17. לרגע חשבתי נוזל אנסה ואעדכן .
  18. אוקי אנסה את זה. בקשר לספות ותריפוד ,לפעמים יוצא לי מילים מהילדות שהייתי ערס צעצוע
  19. את השטחים אני שוטף פעם בחודש מחכה שייתיבשו. וכל שבוע שהשטיחים מתכלכלים אני מוציא אותם מנער אותם בודק שהכל תקין מנקה תליכלוכים ומחזיר. כרגע הכל יבש,אבל הריח נשאר,מה עושים? ראיתי שיש קצף לניוקי ספות ושטיחים האם זה יעזור?
  20. אתמול שטפתי את הרכב הוצאתי את השטיחים שטפתי אותם עם מים ונתתי להם להתייבש. נכנסתי לאוטו (שהשטיחים בחוץ) ויש ריח מסריח של גופה. זה קרה לי כבר פעם אחת ונעלם. וזה קורה שאני מוציא את השטיחים. יש המלצה איך להעלים תריח? לנקות תספות ותריפוד ברצפה?
  21. יד שניה מה יד שנייה? את מה שהוא אמר?
  22. הרכב הוא מזדה 323F יש לי מאחורה בפלטה 6X9 JBL 70RMS מקדימה רמקולים 5X7 של KS680 KIKCER מערכת פיונר 4850 אני כרגע שומע איכותי שאני מגביר עד ל 45 אני שומע בעיקר מוזיקה אלקטרונית ומידי פעם ים תיכנוית וישראלית. אני אוהב לשמוע חזק ובאס ומה שאני שומע כרגע בסדר אבל רוצה לשמוע חזק יותר. אני רוצה להוסיף לחבילה סאב ומגבר ולהגביר את האחוררים ואת הסאב. אני לא רוצה להשקיע יותר מזה. יש ברשותי 1200-1500 ש'ח לשתי הדברים וצריך גם חיוות. את ההתקנה אבצע בעצמי. תודה מחכה לעזרתכם .
  23. תודה גיורא,נכנסתי באמת יקר מאוד. ראיתי ברכב כמו שלי ושלך ,שמו אנטנטה כסופה קטנה שנראת ספורטיבת ומתאימה ללוק של הרכב. השאלה אם לא משנה הגודל לקליטה עצמה. אני לא צריך את כל המנגנון שפותח את האנטנה,פשוט כל אנטנטה שאני ראיתי עד כה נפתחת או יקרה. בנוסף אני מחפש גם את המנוע של הוישר האחרוי אצלי הוא גוסס בקושי מזיז את המגב,אם אתה על הדרך טוב במקטים אז אשמח לעזרה.
  24. נכנסתי לאתר הזה,וזה רק לסאדן או לאנטיס לא F
×
×
  • תוכן חדש...