Jump to content

tgb

  • הודעות

    151
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי tgb

  1. יש לי ברכב 4 צמיגים שונים. כל צמיג של חברה אחרת. מקדימה אני ממלא אוויר על 32 וגלגלים אחוריים 37 זה מה שקראתי מנתונתי היצרן(מדבקה על הדלת). אני לא לוחץ על הדוושה ומשתולל נסיעה רגועה,רק בעקיפות וזה קורה לפעמים. יש אפשרות שהטרמוסטט שלי לא תקין כי יש לי בעיה קטנה במערכת הקירור ,נזילה כלשהי שאני אמור לפתור(יש גם אפשרות שהרדיאטור לא תקין) אני צריך להחליף תרמוסטט. מזגן אני כמעט ולא מפעיל מיכוון שאני נוסע ברככב בעיקר בשעות הערב,לילה. בכל אופן אני אגש שבוע הבא למוסך לחיבור לסורק תקלות+בדיקת של מערכת הקירור אם הלחץ תקין.
  2. כיוסי לדשבורד הוא ישים ,הוא רוצה חומר לסגור את הסדקים כדי שזה ל יחמיר והסדקים יגדלו! גם לי יש סדק קטן וסגרתי אותו עם סילקון שקוף
  3. יש לי מאזדה 96F ואני מרגיש חום מתחת לרגליים וליד האמברקס מכיוון הממיר,יש אפשרות שהממיר לא תקין? או שהחום נובע מהגיר? כי החום מגיע לאיזור הדוושות גם. בכל אופן בדקתי צריכת דלק ויצא לי לתדלק מיכל מלא כ 40 ליטר ל 300 קילומטר משולב. נסעתי לנתניה 120 קילומטר ואת ההמשך הנסיעה בעיר נסיעה עד 60 קמש ממוצע עם עצירות(סידורים וכדומה) ביצעתי טיפול 10 אלף לפני כ3 חודשים החלפתי פלאגים,פילטר אוויר,פילטר דלק,מסנן מנוע+שמן,אנטיפריז ועוד כמה צינורות שהייתי צריך. ניקוי מצערת+מנוע צעדים,בדקתי שאין כניסות אוויר או חורים בצינורותבכל מערכת האוויר,והכל נראה תקין. החלפת גם גומיית ORING הבנתי שאני צריך לקחת את הרכב ולחבר אותו לסורק תקלות ולראות מה יהיו התוצאות,ואני אעשה את זה שבוע הבא. לפני זה רציתי לדעת איזה דברים יכולים להשפיע על צריכת הדלק.
  4. יקיר אני פתחתי את כל הפלסטיקה וראיתי את הקונטקטור וזה לא פעם ראשונה שעשיתי את זה. שיחחרתי קודם את הקונטקטור החוט נקרע לי כאשר משכתי את הידית והחוט היה תקוע (בכיסוי פלסטיק)מאמצע המוט הילוכים ניסתי לסדר את זה כאשרחיברתי אותו עם הלחמה ודבק חם לבידוד,ניסתי שוב לחבר את החוט הכל היה נראה תקין השחלתי את החוט בתוך הכיוסי פלסטיק מלמעלה הכנסתי אותו על המוט והוא נתקעשוב ושניסתי לחלץ אותו הוא נקע לי כבר מתוך הידית,בדיעבד אולי הייתי צריך לשים עליו טיפה גריז כדי שהוא יחליק.
  5. הבעיה היא שגם אם אני ישיג את הידית מפירוק ואני ינסה שוב לחבר אותה עם החוט הוא יקרע. נוצר לחץ וקשה להשחיל את החוט בתוך הפלסטיק השחור על המוט הילוכים. ניסתי סתם להשחיל חוט והוא נתקע וצריך ללחוץ על הפלסטיק הזה חזק. אני אלך לפירוקה ואבדוק אם יש ידית כזאת שתהיה לי זמינה ואני אנסה שוב עם פלסטיק שחור חדש.
  6. יש לי מאזדה 96לאניטס F לפני כחודש פירקתי את כל הפלסטיקה מסביב לידית הילוכים והוצאתי את הידית עצמה בעדינות כאשר משכתי אותה נקרע לי החוט של הכפתור HOLD מתוך הידית,ניסתי לחבר ולסדר את זה ולא הצלחתי כי כאשר אני מכניס את הידית ואת החוט בתוך הפלסטיק השחור הארוך (שמתלבש על מוט ההילוכים שבתוכו החוט עובר) הוא נמחץ ושוב נקרע. אמרתי לעצמי שאני ימצא זמן להעתסק עם זה ורציתי לדעת אם יש פתרון לסדר את זה כי כרגע החוט נקרע לי מתוך הידית לא נראה לי שאני אצליח להלחים או לפתוח את הידית ולחבר אותו מחדש. חשבתי לעשות הסבה לכפתור שהHOLD יעבוד לא מהידת הילוכים אלא מכפתור בדשבורד.
  7. נתי קודם תנקה עם סמרטוט לכה ותנגב אחרי זה תקנה חומר מבריק של STP שלא מייבש את הפלסטיק.
  8. אני לא יודע אם הנוזל יוצא מהפקק של הרדיאטור לא ראיתי מים ירוקים ממנו רק על הרדיאטור עצמו איפה שהמאורר של המזגן. הצינורות חזקים כאשר המנוע חם וקשה ללחוץ עליהם והם חמים מאוד,כאשר אני מחליף את הטרמוסטט יש צופיציק הוא אמור להיות למעלה ?בהרכבה.
  9. פקק לרדיאטור החלפתי לפני כשבועיים מיכוון שהפקק הקודם גרם לנוזל לצאת ממיכל העיבוי כאשר יש לחץ והכל חזר למיכל העיבוי צינור תחתון ועליון החלפתי לפני חודש וחצי. יש אפשרות שהמים פורצים מהפקק עצמו בכוח כמו שאתה אומר גבי? איך אני פותר את הבעיה? בהחלפת רדיאטוור או שאני יצטרך לעשות בדיקת לחצים עם משאבה ולראות אם נוזל מגוף הרדיאטור?
  10. יש לי מאזדה 323לאנטיס 96 אוטו' היום בלילה ראיתי שיש ליד הפקק ריקון על הרצפה מים ירוקים פתחתי את המכסה מנוע לראות מאיפה מטפטפים המים. ראיתי שיש מים ירוקים על השלדה של הרכב מתחת לפקק ריקון ,ועל המגן פלסטיק. ראיתי שיש עוד מים ירוקים על הרדיאטור עצמו אחרי הונטה השמאלתי מתחת לפקק של הרדיאטור העליון על הרשתות של הרדיאטור מים ירוקים. שטפתי את הכל עם צינור מים והזזתי את הרכב. התנעתי את ל5 דקות וכיבתי,בדקתי שוב יש מים ירוקים על הרדיאטור בצד השמאלי שלו(באותו מקום) שטפתי שוב,וחיכתי שאני מסיים את המשמרת ,נסעתי לביתי נסיעה של 10 דקות. פתחתי את המחסה מנוע ובדקתי אם יש נזילה או מים ירוקים על הרדיאטור ואין כלום. ולא טיפטו מים על הרצפה והכל נראה נקי. אולי הכל התאדה מהחום ועף מהאוויר? אני כל שבוע שם לב שחסר לי במיכל עודפים אנטיפריז נשאר בו טיפה,בדקתי בעקביות מאיפה הנזילה ונראה לי שמצאתי אותה,המים במיכל עודפים מתרוקנים בערך אחרי נסיעה של 300 קילומטר לשבוע. הרכב שיש לי הוא בחתימה. כמה עולה רדיאטור כזה? ואם הוכל להחליף אותו בעצמי כי יש צינורות שמן שמחוברים אליו וכו'..(יש לי ידע ונסיון) הכוונה שלי אם יש חלקים שצריך במהלך ההרכבה הסבות וכו'..אם אצטרך כלים מיוחדים כלשהם וכו'.. __________________
  11. התחדשתי היום ב פיונר 2250UBG+קיקרKS68 האם עשיתי קנייה טובה? 850 שתיהם עלו לח יש לי רכב מאזדה96 לאנטיס עדיין לא חיברתי אותם,מחר יהיה יום הדין יש לי ברכב רמקולים אחוריים של JBL 70RMS 6X9 האם אני יצטרך להוסיף מגבר לכל החבילה?
  12. בסוף ירדמתי מהאופל מצאתי מזדה לאנטיס 96 ירוקה 1800 לא עם הפנסים שעולים ונראה לי שאני ילך עליה רוצים עליה 16 נסעתי עלייה היא בובמה אבל אני יקח אותה לבדיקת מנוע גיר שלדה
  13. *זה אופל קורסה לא אסטרה.
  14. בדקתי שלל של רכבים ועד כה האופל תפסה אותי גם בגלל שהיא קטנה וקומפקטית וגם שהמחיר שלה איכשהו סביר והמודל 98. השאלה אם זה רכב מומלץ ,יש לו שוק ?יש לו חלקים? הלכתי למוסך שמשפץ גיר בחור שאני מכיר והוא אמר לי שעדיף לקחת אופל מאשר פגו,וסוזקי סוויפט וסובארו גסטי וכל הרכבים הישנים קשה למצוא אותם במצב טוב ואם כן אז המחיר מעל המחירון או בשמיים בגלל ההשקעה וכו'. השאלה איך האופל במחינת חלקים,וכמה קילומטר זה בסדר בשבילה 175? נורמלי
  15. בחיפוש באתרים של מכירת רכבים לא מצאתי באיזור שלי רכבים בתחום המחירים של 15 אלף היחדה שמצאתי ואהבתי עד כה היא אופל קורסה 98 1400 ידני \ אוטומט על שניהם רוצים 15 אלף שח עשיתי סיבוב לפני 10 דקות על הידני והיתה נסיעה טובה וחלקה! חיפשתי עד עכשיו באיזור הצפון דייהטסו שרייד או סוזוקי סוויפ, ולא מצאתי רכב באיזור הצפון משו שנראה לעין ונוסע טוב. מבחינתי האוטומט מתאים לי יותר כי אני לא בראש של ההילוכים,אבל מבחינה מכנית מה יותר עדיף?
  16. הבנתי אני ישתפר בקשר לסימני פיסוק,פעם ראשונה שלי שאני משתמש בפורום. עכשיו בקשר לשאלה המרכזית,האם ללכת על אופל או שיש רכבים אחרים שמומלצים?
  17. השתחררתי לפני חצי שנה יש ברשותי 15 אלף שח בערך ואם אני יצטרך עוד 2000+- אני יהיה מוכן להשקיע אותם. מחפש רכב קומפקטי קטן אמין בלי פוזה בלי דאווינים לנסיעה לעבודה שזה 10-20 קילומטרים בודדים...וסידורים ומידיי פעם לסוע מעפולה לת"א בסופשים. העיקרונות שיהיה אמין ויאכל כמה שפחות, ורוצה אוטמט, אבל מתפשר גם על ידני. חיפשתי רכבים טיילתי בפורום וכו' ראיתי כל מיני אופציות אבל אני לא יודע על מה ללכת. ראיתי כמה רכבים כמו - אופל קורסה 98 המפואר -16אלף, אופל קורסה סווינג -14 אלף, פונטו ספייס 2001 18 אלף. מעבר לזה לא יודע במה עוד אפשר לבחור לחפש ואיך בודקים אם אותו שווה לקנייה. לפי מס' היידיים הקילומטרז וכו' ואיך המחירונים שלהם הולכים, כי בלוי יצחק למשל 21 המחירון ועל האופל רוצה 16 ,5 פחות מהמחירון ,והמחיר שוק הוא 16 ביד 2 .כל זה שאני לא סתם יקח רכב לבדיקה ,שבתאחלס הוא לא מומלץ כלכך.
×
×
  • תוכן חדש...