יש לי מאזדה 96F ואני מרגיש חום מתחת לרגליים וליד האמברקס מכיוון הממיר,יש אפשרות שהממיר לא תקין? או שהחום נובע מהגיר? כי החום מגיע לאיזור הדוושות גם.
בכל אופן בדקתי צריכת דלק ויצא לי לתדלק מיכל מלא כ 40 ליטר ל 300 קילומטר משולב.
נסעתי לנתניה 120 קילומטר ואת ההמשך הנסיעה בעיר נסיעה עד 60 קמש ממוצע עם עצירות(סידורים וכדומה)
ביצעתי טיפול 10 אלף לפני כ3 חודשים
החלפתי פלאגים,פילטר אוויר,פילטר דלק,מסנן מנוע+שמן,אנטיפריז ועוד כמה צינורות שהייתי צריך.
ניקוי מצערת+מנוע צעדים,בדקתי שאין כניסות אוויר או חורים בצינורותבכל מערכת האוויר,והכל נראה תקין.
החלפת גם גומיית ORING
הבנתי שאני צריך לקחת את הרכב ולחבר אותו לסורק תקלות ולראות מה יהיו התוצאות,ואני אעשה את זה שבוע הבא.
לפני זה רציתי לדעת איזה דברים יכולים להשפיע על צריכת הדלק.