tgb
-
הודעות
151 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי tgb
-
אין לי ספר רכב אז אני לא ידוע מהו הפיוז הספציפי של המאורר,אני יצטרך לבדוק את כולם את הריליי של המאורר אני לא יודע איך בודקים,אם יש לך הסבר אני ישמח מאוד ואני לא יודע גם איפה הוא נמצא את המאורר איך אני אמור לבדוק ? לחבור לו בקטבים תמצבר? ואת היוניט איך אני אמור לבדוק אם הוא מקולקל או לא,או שאני בודק אם המאורר לא עובד או הריללי ואם הם עובדים אז הוא לא טוב?? בנוסף לאחר בדיקה קטנה ,האור אזהרה של הסימן קריאה הופיע בגלל שהאמברקס למעלה! שאני מוריד אותו אין כלום. כאשר אני מניע את הרכב עם מזגן החום מנוע יציב כאשר אין שום מאורר פועל הוא מתחיל לעלות במהירות. בדקתי את הצינור העליון של הרדיאטור והוא לא יוצר לחץ יש אפשרות שהטרמוסטט נמצא במצב חצי פתוח ואז לא נוצר שם לחץ? כי אם טרמוסטט במצב סגור המים היו רוצים לעבור למנוע ולא מצליחים כי הוא היה סגור תמיד ואז הצינור היה קשה,וכרגע הוא רך מאוד לאחר 5 דקות שהמנוע מגיע לחצי בסקלה טמפ של חום מנוע
-
כמה נוזל קירור צריך למלאות בפורד פוקס גלון אחד? ולא נראה לי שיש אוויר במערכת כי ניקזתי השאלה היא למה הונטה לא עובדת בשום מצב,יש אפשרות שהיא לא תקינה ?היא צריכה לעבוד כאשר היונט שולח לה נתונים שהחום עולה,בנוסף להכל יש אפשרות שוהטרמוסטט במצב סגור.
-
הוספתי מי קירור התרמסוטט כנראה נפתח חלקית והמאוורר לא עובד בשום מצב! המים רותחים במיכל עיבוי לאחר כמה דקות הנורה דולקת של האהזרה ובבצינור העליון לא עובר מים ושאני לוחץ עליו הוא רך מאוד מאוד כאשר הטמפ עולה אני ישר מכבה את הרכב שלא יגרם נזק.
-
לאחר בדיקה כנראה או שהיוניט של המאורר או שטרמוסטט לא תקין או שניהם או שמניפה לא תקינה ומונע מהמערכת לבצע את הקירור הדרוש ברדיאטור. כאשר אני מפעיל מזגן רק מאורר אחד עובד השמאלי (זה שקרוב למיכל עיבוי) ולכן נוצרת רתיכה של המי קירור. הרכב כרגע בחנייה לא בבית שלי ולא זז משם עד שאני יאתר את התקלה עכשיו אני צריך דרכים לבדוק מה לא תקין, ונתחיל איך אני בודק אם המניפה לא תקינה\יוניט בנוסף יש לי סימן קריאה אדום בלוח שעונים! כנראה שאומר שהמאורר לא תקין. אם אחותי היתה מסתכלת ורואה את הסימן קריאה כל הבלאגן לא היה יכול להיות גרוע ואני מקווה שלא יהיה גרוע.
-
יש לי פוקס 2005 לפני כשבועיים החלפתי אנטי פריז לפרסטון,רוקנתי את הרדיאטור מהפקק ריקון מילאתי מים ירוקים שהמנוע כבוי גלון אחד שלם הספיק ניקזתי אוויר כאשר הרכב מונע והיו בועות במיכל עיבוי הוספתי עוד קצת מי קירור מהגלון נסעתי עם הרכב והכל היה תקין. טמפ' תקינה ולא היה שום דבר חריג. היום כשבועיים אחריי אחותי נסעה עם האוטו נסיעה של 20 קילומטר ולא שמה לב למד חום שהגיע לסוף!! יצא עשן מהרכב והיא עצרה את הרכב בחנייה של הבית. הסתכלתי במיכל עיבוי והמים רטחו,מה יכולה להיות הבעיה ? בדקתי צינורות ואין נזילות,ולי נראה שהטרמוסטט במצב סגור נתקע ולכן זה קרה ואין סירקולציה,או שמשאבת מים עשתה את שלה? הרכב עשה כ 108 אלף קילומטר הוא כ 3 שנים אצלי בלי בעיות מיוחדת ב 102 בוצע טיפול 10 אלף כולל טיימניג ומותחנים ללא משאבת מים כי לא הראתה סימנים של נזילות
-
הציעו לי את זה מגבר לרכב BOSS CH-600 CH-600 BOSS 550 סאב כולל תיבה מרובעת 450 סאבוופר לרכב 12 HIFONICS דגם: HFi 12 קיט התקנה למגבר BOSS KIT8 הכל ב1100 שח ויש מצב למיכוח ל 1000 ש'ח אני לא מחפש משהו מדיוק וחזק כלכך אני רוצה עוצה,בכל אופן אני יודע שעל איכות משלמים אבל כרגע אין לי כסף מיותר להוציא. אני כעיקרון שומע טראקים ראפ ומזרחית והכל.אז זה לא מוזיקה ספציפית יש לי כרגע מאחורה JBL6X9 70RMS מקדימה קיקר 60RMS 5X7 ומערכת של פיונר עם 1 יצאות למגבר Pioneer DEH2250UBG
-
ברשותי פוקוס 2005 לפני כ 20 דקות חזרתי מהעבודה נסיעה של 2 דקות החנתי את האוטו ברוורס וכאשר העברתי מ D ל R וההפך בעצירה מלאה ולאחר מכן גם מ PלR שמעתי רעש של נקישה קלה ,שפתחתי את הדלת כדי לשמוע מה זה הרעש חזק יותר ומורגש יותר,פתחתי את המחסה מנוע לבדוק שמן גיר+מנוע ולראות שהכל תקין,והכל נמצא תקין. מה עליי להסיק ולמי עליי לפנות כדי שיטפל בבעיה. אני גר באיזור הצפון-מגדל העמק/ עפולה
-
קירטוע ברכב בעת נסיעה-[אאודי דיזל טורבו] כ. ערוכה
tgb פרסם הודעה בנושא של ELDADDL בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
משאבת סולר לא תקינה :[ -
יש לי מאזדה לאנטיס 96F כאשר אני עולה על פסי האטה או כביש משובש מרגיש זעזועים בתוך הרכב בדקתי את הכריות של הבולמים והם לא קרועים אין נזילות והכל יבש. החלפתי משולשים ובוקוסות לחליפי לפני 4 חודשים בגלל הטסט. ונראה לי שאני צריך להחליף למקורי וזה יפתור את הבעיה?
-
עוד כחודש יש לי טסט לרכב של ההורים ,הרכב הגיע ל 108 אלף קילומטר.הרכב לא נוסע הרבה בשנה נסעו ב כ6 אלף קילומטר ב102 אלף קילומטר ביצעתי טיפול מסננים פלאגים פילטר שמן מנוע ורצועות טיימינג ומותחנים,ולא החלפתי נוזל קירור. היכן ממוקם הפקק ריקון של הרדיאטור התחתון, האם יש שיטה כלשהי להחליף את הנוזל או לרוקן דרך הרדיאטור ולמלאות דרך מיכל העיבוי? האם יש עוד משהו שאני צריך להחליף מלבד טיפול רגיל? כמו פ.דלק? או בדיקה כלשהי של הרכב,החלפתי בטיפול הקודם גם את הנשמים שנקרעו. והשבוע החלפתי מנגון לחלון שנשבר:{
-
רכב מרגיש "מת", לוקח זמן לתפוס תאוצה [לנסר 95, להבא נא ציין בעצמך באיזה רכב מדובר]
tgb פרסם הודעה בנושא של אלעדיקו בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
לי היתה אותה בעיה במאזדה F96 לאחר שעשיתי הכל הבעיה הייתה טיימינג לא מכוון ניגשתי למוסך מאזדה ועשו לי טיימינג והכל הסתדר. -
יש לי חבר עם פולו 2000 שכולה אכולה מהשמש בצבע כחול גם! כל הפלסטיקה בפנים סדוקה בגלל השמש כנראה זה בעיה בכל הפולו בשנים הלללו כי ראיתי עוד כמה כאלה ,שהצבע נאכל
-
מה ההשפעות של טיימיניג לא מכוון? [ובעיקר חוסר סחיבה במאזדה 323F שנת 96]
tgb פרסם הודעה בנושא של tgb בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
לאחר הכיוון האוטו מרגיש אחרת בצורה משמעותית!! עכשיו נשאר לי לבדוק את צריכת הדלק ולראות אם יש השפעה בצורה ישירה וגדולה, אני אעדכן בהמשך השבוע -
מה ההשפעות של טיימיניג לא מכוון? [ובעיקר חוסר סחיבה במאזדה 323F שנת 96]
tgb פרסם הודעה בנושא של tgb בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
את החלקים אני קניתי של GMB -
יש לי מאזדה 96לאנטיס F אוטו' נסעתי על רכב כמו שלי והרגשתי הבדלים שמיים וארץ האוטו שלי לא סוחב בכלל,אין תגובות חדות והאוטו מרגיש כבד.\ וברכב שנהגתי בו פשוט תענוג. ניגשתי למוסך מורשה מאזדה מורשה לאבחן את הבעיות של הרכב, הבוחן נסעאיתי סיבוב ובאותה דעה כמו שלי שהאוטו, המנוע כנראה בגלל טיימינג לא מכוון לא מתפקדים כמו שצריך שהאוטו צריך להיות טיל בליסטי והוא כרגע גורטאה. נכנסו למוסך הוא חיבר שעון ואקום והראה לי שהטיימינג בכלל לא מכוון והמחוג על האדום ויש לכוון את הטיימניג העלות היא 450 ש'ח עבודה לטיימניג ללא חלקים(מיכוון שהחלקים כבר מורכבים). אמרתי לו שהחליפו לי את הרצועה והמותחנים והוא אמר לי מי שביצע לך את העבודה תדרוש את הכסף בחזרה ופיצוי. השאלה שלי היא ,אם הטיימינג לא מכוון ,אז הוא הגורם הבעייתי לצריכת הדלק ולתגובות המזוועיות של הרכב? איזה עוד סיפתומים זה יכול לשנות לאחר כיוון הטיימניג ושהמנוע יעבור כמו שהוא צריך לעבוד ושאני ארגיש את המהירות העוצמה הכוח שאמור היה להיות לי . לאחר הכיוון יש אפשרות שכל הבעיות הללו יפתרו?(בעיקר צריכת הדלק) כי לפני שאישרתי את הפתיחה אמרתי לבבעל המקצוע שהוא מנהל המוסך שאני מקווה שלאחר הפתיחה לא יתגלו עוד דברים שתגידו לי שצריך להחליף וכו',ואז יעלו את ההוצאות ואני לא מעוניין להשקיע אלפי שקלים נוספים. כי מעבר לזה אני יודע שהמנוע מעשן בחורף עשן לבן,כרגע קיץ ואני לא מרגיש את זה.
-
לאחי יש סובארו לגאסי סטיישן 93 לאחר שיפוץ גיר והחלפת בקקאקס הסקלה (מהירות וקילומטר הפסיקו לעבוד) זה קרה בערך לפני חצי שנה,ניסנו למצוא כבל מתאים ולא מצאנו,עבר כבר זמן ולאחי אין זמן לסדר ולהתעסק בז"ה כ"כ ביצענו טיפול אחרון בחודש 10.09 הרכב עמד מאז על 230 אלף קילומטר אני מאמין שהוא נסע עם הרכב עד עכישיו לפחות 10 אלף. איזה טיפול דורש האוטו? הבנתי שהרכב הוא קרבורטור,יש לבצע ניקוי כלשהו? הרכב יד שנייה במשפחה,הועבר מאבא של גיסתי לאחי האוטו בובה ברוך השם רק צריך לטפל בזמן,ואני לא יודע מתי צריך ואיזה טיפול זה דורש חוץ מ10K רגיל שזה שמנים פילטרים ופלגים
-
יש לי פורד פוקס שנת ייצור 2005 1600 אוטומט קניתי את הרכב ב 91 אלף קילומטר ביצעתי טיפול ב 103 אלף קילומטר =טיימינג +פילטר אוויר פ.שמן +שמן +פלאגים כרגע הגעתי ל 107 אלף קילומטר אני צריך להחליף את האנטיפריז ,רציתי לדעת איזה מומלץ לרכב הזה. ומתי אני צריך להחליף פילטר דלק? מתי הטיפול הבא שאני צריך לבצע,והאם זה טיפול רגיל.
-
יותר עדיף שתתחבר עם סורק תקלות לרכב במוסך ואז יבדקו את מצב החיישנים ככה סתם להגיד שחישן תקול מבלי לבדוק זה לא נראה לי הגיוני. למשל לחבר שלי היה חור באגזוז ליד הסעפתףשגרם לכנינסת אוויר ולשגע את מערכת הדלק בגלל היחסים של החמצן והדלק.
-
הפרסטון הירוק נע בין 35-40 ש'ח בחנות חלפים נורמלית
-
האם ממיר קטליטי סתום יכול לגרום ל לזיוף בנסיעה?
tgb פרסם הודעה בנושא של tuvya2 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
וכמה עולה להחליף ממיר? -
אוטומטי
-
לאחר בדיקה מעמיקה יש לי נזילה מהרדיאטור ויש צורף להחליפו,האם קירור מנוע ואיבוד נוזל קירור יגרום לחימום כזה בתא הנהג,ומגביר את צריכת הדלק? יש לי שאלה נוספת שלא קשורה לממיר,האם החלפת רצועות טיימינג ומייסבים+ורצועות מנוע קשורים בקשר ישיר לסחיבת האוטו? להתנגהות המנוע בלחיצת הדוושה לכושר סחיבה בעליות? הרכב הגיע ל 215K קילומטר
-
אז ככה החלטתי ללכת למוסך שטיפלתי בו בעבר עם המאזדה 96F לאנטיס 217 אלף קילומטר(אני קניתי אותו ב 211 אלף) יש לי כמה בעיות שדורשות פיתרון בדחיפות, ואני לא יודע אם שווה להשקיע עבורן כסף או למכור את האוטו. ואני לא יודע איזה טיפולים ביצעו ברכב ואם עשו טיימינג בעיות בטורים שעולים ויורדים בעצירה,בעיות סחיבה בעליה,לפעמים המנוע מחסיר פעימה שאני לומץ על דוושת הדלק אין תגובה ופתאום במכה אחת הטורים עולים.(ניקתי את המצערת מעברי מים מנוע צעדים והבעיה לא נפתרה) יש לי נזילה מהרדיאטור שדורש החלפה. הרכב צורך דלק בצורה לא הגיונית ליטר ל 7 קילומטר ממוצע. פניתי אם בעיותיי למוסך ואלו תשובתיו. בעל המוסך אמר לי להתניע את הרכב ולתת גז עד הסוף בכמה מכות והוא עמד מאחורה ורצה לראות אם יוצא עשן שחור. בהתחלה לא יצא והוא אמר משהו פה מוזר. הוא נכנס לרכב נתן כמה לחיצות חזקות ויצא טיפה עשן. לאחר מכן הוא אמר לי שמשהו מוזר בתגובות של הדוושה והרעש והאוטו מרגיש עגלה. שילב ל D עם אמברקס למעלה ונתן כמה מכות גז ועדיין עם השארתיו שהאוטו פשוט לא אמור להתנהג ככה. ולסיכום הוא אמר לי שצריך לפתוח את הטיימינג ולראות אם שן לא ברחה,וברכב לא ביצעו טיימנג ב 200 אלף ובגלל זה מכרו אותו לפי השארותיי. ובכל אופן התגובות וכושר הסחיבה יכול לנבוע מזה וצריך בכל אופן לעשות טיימינג. ואם זה לא יעזור יש לפרק את המצערת ולנקות אותה שוב. שאלתי אותו ומה עם הבעיות של הדלק? אולי נחבר את הרכב לסורק תקלות,אולי יש חיישן תקול לא תקין וכו' הוא אמר לי שאם לא מופיע על הסקאלה התראה או מנורה דולקת לא צריך לחבר לסורק תקלות, מופרך בעייניי. שאלתי בנוסף כמה יעלה להחליף רדיאטור,ונתן אותה במחיר 1000 ש'ח. אז אמרתי לו שאני קונה רדיאטור ב 500 שקל אז להחליף רדיאטור 500 שקל? לא הגזמת טיפה? הוא אמר לי בטח זה סחורה לא איכותית סינית שמתפרקת. בקיצור אמרתי לו תשמע אני לא רוצה להשקיע ברכב,בכל אופן צריך לעשות טיימינג אני אקנה את החלקים המקוריים ואתה תבצע את העבודה. הוא אמר לי אין בעיה ואני יחליף לך את הרדיאטור בלי תשלום. ביצעתי אצלו טיפול טיימניג לפורד פוקוסו שלי כולל תושבת גיר והכל עלה לי כולל חלקים 1500 ש'ח. עכשיו לאחר כל הדיבורים לא נראה לי שאני יעשה אצלו את הטיימניג כי יש לו תשובות כאלה קוטעות והוא ניגש לעבודה בלי לבדוק בכלל אם חיישן לא תקין בלי לפתוח מכסה מנוע.
-
טעות שלי האוויר בצמיגים 32 בכל הצמיגים(התבלבלתי מהטנדר שהיה לי) המד חום מגיע פחות מהחצי אם נחלק תסקלה שלו ל 5 אז הוא מגיע ל 2/5
-
מאזדה לאנטיס - בעיה בפתיחה/סגירה של חלון חשמלי.
tgb פרסם הודעה בנושא של adam1985 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תנסה לפתוח את בית המתגים ולראות אם יש חיבור בן המגעים בעת לחיצה. זה כנראה בעיה במגעים,משומש עולה כ 200-250 שקל בפירוקייה לפי מיטב ידעתי כי החלפתי גם למאזדה הקודמת שלי ואת הישן סידרתי ומכרתי באותו מחיר
