Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3297 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפי המחירון, קיה פיקאנטו חדשה עולה 79,500 ש״ח (דגם LX 1.25 אוטומטי)

ומקבלים 7 שנות אחריות (3 שנות אחריות + 4 שנות אחריות על מנוע וגיר)

 

ב-0 ק״מ אפשר להגיע (דרך הייטק זון לדוגמא) ל-67,000 ש״ח (אותו דגם)

ומקבלים רק 3 שנות אחריות (כי 4 שנות האחריות הנוספות הן לרוכשים פרטיים - וב0 ק״מ היד הראשונה היא הליסינג).

 

מה כדאי לרכוש במקרה הזה?

האם ה-12 אלף שקל הבדל שווים את תוספת האחריות - או שבהפרש הזה ובהתיישנות שתהיה עוד 3 שנים - ההפרש לא משנה.

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
כדאי לברר באיזה דגם מדובר באפס קמ, יכול להיות שזה הדגם הקודם.

 

כל הנתונים שהבאתי הם לדגם 2017 של הצורה הישנה.

פורסם
אז המחיר מחירון לא רלוונטי, הרכב הישן גם ככה לא שווה את המחירון שלו

 

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk

 

אתה לא ממליץ בכלל לקנות את הקיה בצורה הישנה?

אפילו אם זה 2017?

פורסם
למה לשקול לקנות את הדגם הישן ועוד את הרמת גימור הנמוכה במחיר של הדגם החדש ? מה ההיגיון בזה?

 

אין את הדגם החדש ב0 ק״מ...

פורסם

תקן אותי אם אני טועה, הבנתי שאתה מתלבט בין לקנות את הדגם הישן או באפס קמ ב67 או הדגם הישן כיד ראשונה ב79,5 ובמקרה השני אין הצדקה לקנות אותו במחיר של 79.5 שאפשר לקבל את הדגם החדש והמשופר באותו מחיר.

פורסם

אני חושב שצריך להוריד עוד 2000 ש"ח מהעסקה של ה-0 ק"מ כדי שהיא תהייה אטרקטיבית יחסית.

 

גם אז אתה צריך להחזיק את הרכב זמן רב - למה שאני בשנת 2020-2021, אקנה ממך פיקנטו צורה ישנה, כשיש באותו כסף צורה חדשה?

 

אתה חייב להשיג הנחה טובה מאוד כדי לגלגל אותה הלאה לקונה הבא.

פורסם

הדגם הישן אם עוד קיים נמכר אצל היבואן באזור ה73 אלף.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

תיראה אמנם אנחנו לא נביאים ,

אבל אני משער שהפיקאנטו תאבד מהמחיר שלה 40 אחוז ב-3 שנים :

הפיקנטו החדשה תאבד מהערך שלה 32 אלף ותהיה שווה 47700.

 

הישנה תהיה שווה תיאורתית סכום כזה+ הורדת ליסינג של 10-15 אחוז= 41-43 אלף. ועכשיו תשאל את עצמך, כמה היית משלם על פיקנטו כזאת בת 3 ללא אחריות כלל אל מול הדגם החדש? אני הייתי משלם בערך 38 על רכב כזה(בהנחה והמחירון לא יוריד את זה כבר מלכתחילה).

 

זאת אומרת במקרה הראשון הפסדת 32 אלף ובמקרה השני אתה מפסיד 29(לפני מיקוח, שגם שם היד לא על העליונה- יד 2 לעומת יד 1)

 

בקיצור, אין מתנות חינם. לא לאחר 3 שנים בכול אופן.

פורסם
תיראה אמנם אנחנו לא נביאים ,

אבל אני משער שהפיקאנטו תאבד מהמחיר שלה 40 אחוז ב-3 שנים :

הפיקנטו החדשה תאבד מהערך שלה 32 אלף ותהיה שווה 47700.

 

הישנה תהיה שווה תיאורתית סכום כזה+ הורדת ליסינג של 10-15 אחוז= 41-43 אלף. ועכשיו תשאל את עצמך, כמה היית משלם על פיקנטו כזאת בת 3 ללא אחריות כלל אל מול הדגם החדש? אני הייתי משלם בערך 38 על רכב כזה(בהנחה והמחירון לא יוריד את זה כבר מלכתחילה).

 

זאת אומרת במקרה הראשון הפסדת 32 אלף ובמקרה השני אתה מפסיד 29(לפני מיקוח, שגם שם היד לא על העליונה- יד 2 לעומת יד 1)

 

בקיצור, אין מתנות חינם. לא לאחר 3 שנים בכול אופן.

 

אוקיי,

ואם, כמו במקרה שלי, אני לא ממש מחפש להחליף את האוטו עוד 3 שנים?

כי האוטו הזה במקרה הגרוע יעשה 5000 ק״מ בשנה.

 

אני שוקל להישאר עם האוטו כמה שהוא יחזיק אותי, לפחות 7 שנים ככה


×
×
  • תוכן חדש...