Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3298 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לדעתי המבצע הוא מבצע טוב.

 

63K שמהם יש להוריד את הרחיצות ואת הטיפול הראשון - כמעט 1000 ש"ח נוספים.

 

מימון טוב שווה גם הוא כסף - תלוי במה מדובר, אבל אם הוא חוסך 1000 ש"ח נוספים על הריבית, זה גם משהו.

 

סה"כ רכב חדש לגמרי, מנוע 1200 אוטומט ב-61K נטו. זה נהדר.

 

בעוד 5-6-7 שנים, כשתבוא למכור - לא באמת תהייה הרבה משמעות למחירון, כי המחירים פשוט מתרסקים מדי יום. ההנחה שאתה מקבל היום היא הנחה ממשית על רכב חדש לגמרי - 9K פחות ממה שאפשר יהיה להשיג את החדש במבצעי 0 ק"מ.

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

האם קיה פיקנטו החדשה (דגם 2017 מן הסתם) 0 ק"מ במחיר 72 אלף (זה כולל אגרת רישוי) זה משתלם?

מחיר המחירון הוא 79,500 + אגרת רישוי = 81,500 ש"ח.

פורסם

איזה רמת איבזור?

קח בחשבון שקניה דרך ליסינג נותנת לך רק 3 שנות אחריות.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

לא חושב שזה משתלם, הגירסה הזאת לא מאובזרת, רק 3 שנות אחריות.

אתה נעול רק על הפיקנטו?

כי הספארק נמכרת במבצעים ב75 לדגם lt+ שמאובזר יותר, הרכב גם זריז ונוח יותר לטעמי.

 

אני חושב שבעת המכירה רוב אנשים יחפשו את פיקנטו המאובזרת וכניראה חלק מהם ירצו אותה בגלל אחריות מורחבת מה שלך לא יהיה.

 

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי yulianx

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לא חושב שזה משתלם, הגירסה הזאת לא מאובזרת, רק 3 שנות אחריות.

אתה נעול רק על הפיקנטו?

כי הספארק נמכרת במבצעים ב75 לדגם lt+ שמאובזר יותר, הרכב גם זריז ונוח יותר לטעמי.

 

אני חושב שבעת המכירה רוב אנשים יחפשו את פיקנטו המאובזרת וכניראה חלק מהם ירצו אותה בגלל אחריות מורחבת מה שלך לא יהיה.

 

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

אני שומע רק רעות על הספארק ממכרים עם הרכב.

 

הייתי נעול על הi10, אבל כולם המליצו על הפיקנטו במקום.

עכשיו שאני נעול על הפיקנטו, כולם ממליצים לי דברים אחרים :)

פורסם

זאת ספארק חדשה

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
בוא נשאל אותך ככה, מה 3 הדברים הכי חשובים לך ברכב? תדרג אותם לפי החשיבות

אני מניח ש-1 יהיה: שתפסיד כמה שפחות, נכון?

 

בוא אני אתאר את המצב ככה, כשהיה רק אוטו אחד במשפחה (לי ולאשתי), נסענו בסביבות 14,000 ק"מ לשנה (שזה מעט לכל הדעות).

עכשיו שיהיו שני רכבים, אני מניח שהפיקנטו תסחוב 3000-4000 ק"מ בשנה.

 

מה שהכי חשוב לי ברכב זה שהוא ישרוד זמן ארוך.

כל חברי הפורום מציגים מצב שבו עוד 3 שנים אמכור ואפסיד הון על זה שקניתי ב-0 ק"מ.

אבל אני לא מתכנן למכור עוד 3 שנים או אפילו עוד 8 שנים.

מבחינתי כל עוד האוטו סוחב ועובד היטב והקילומטרז' שהוא עובר נמוך מאוד מאוד - אין לי טעם להחליפו.

 

עכשיו שתיארתי את כל המצב הזה, מה דעתך?

פורסם

לדעתי תרכוש את הזול ביותר שתמצא.

 

כל המכוניות האלה נותנות פחות או יותר את אותה תמורה (למעט הפיקנטו שמשום מה מקובל לומר שהיא משדרת יותר תחושה של אוטו ולא קופסת גפרורים).

 

לטווח של 10 שנים (אם אתה נוסע 5,000 בשנה אין סיבה שהרכב לא יסחוב לך עשור בבלאי מינימאלי. בטח ביחס לירידת הערך) כל הספקולציות שמעלים פה לא רלוונטיים.

 

 

קנה את העסקה הזולה ביותר שתמצא (כמובן מתוך התאמה לצרכיך) וסע לשלום.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם
בוא אני אתאר את המצב ככה, כשהיה רק אוטו אחד במשפחה (לי ולאשתי), נסענו בסביבות 14,000 ק"מ לשנה (שזה מעט לכל הדעות).

עכשיו שיהיו שני רכבים, אני מניח שהפיקנטו תסחוב 3000-4000 ק"מ בשנה.

 

מה שהכי חשוב לי ברכב זה שהוא ישרוד זמן ארוך.

כל חברי הפורום מציגים מצב שבו עוד 3 שנים אמכור ואפסיד הון על זה שקניתי ב-0 ק"מ.

אבל אני לא מתכנן למכור עוד 3 שנים או אפילו עוד 8 שנים.

מבחינתי כל עוד האוטו סוחב ועובד היטב והקילומטרז' שהוא עובר נמוך מאוד מאוד - אין לי טעם להחליפו.

 

עכשיו שתיארתי את כל המצב הזה, מה דעתך?

 

אני שואל , כי הבחירה כאן היא לא טרנזטיבית(זאת אומרת שלא מתקיים מצב של -אם א' יותר טוב מ-ב', וב יותר מ-ג', אז א' יותר טוב מ-ג')

לדעתי אם הייתי במקומך, והבחירה הראשונה שלי היא בגדול להפסיד כמה שפחות כסף ולקבל תמורה טובה, אז הייתי הולך על הפיקאנטו היוצאת ב-62 אלף.

פורסם
אני שואל , כי הבחירה כאן היא לא טרנזטיבית(זאת אומרת שלא מתקיים מצב של -אם א' יותר טוב מ-ב', וב יותר מ-ג', אז א' יותר טוב מ-ג')

לדעתי אם הייתי במקומך, והבחירה הראשונה שלי היא בגדול להפסיד כמה שפחות כסף ולקבל תמורה טובה, אז הייתי הולך על הפיקאנטו היוצאת ב-62 אלף.

 

ביררתי לגבי העסקה ההיא (קודם כל, כתוב שזה 63,900 ש"ח ומסתבר שזה לא כולל אגרת רישוי - אז זה 65,900 ש"ח - נכון שמקבלים שטיפומט וטיפול ראשון חינם אך ייתכן ואוכל להשיג את זה גם במיקוח על ה0 ק"מ של החדשה)

 

אז אנחנו נשארים עם עד 7000 שקל הבדל בין הישנה לחדשה.

להגיד לך מה הייתי מעדיף? קשה לומר.

פורסם

בעוד 10 שנים כניראה שלא תקבל את אותם 7 אלף בעת המכירה, תקבל אולי 2000. זאת אומרת שההבדל הוא 5 אלף למשך 10 שנים שבהם אתה בעיקרון מקבל מערכות בטיחות מתקדמות.

5 אלף ב-10 שנים זה 500 לשנה בשביל לנסוע ברכב מתקדם יותר בבטיחות אקטיבית. האם זה שווה את זה? אני חושב שכן.

פורסם (נערך)

רק בלימה אוטונומית .

ולפני שיגיע המאדיר התורן ,גם האייגו מצוידת בכזו (ומערכת מקורית להתראה על סטייה מנתיב במקום מוביל איי).

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2

×
×
  • תוכן חדש...