Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7797 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צוקי, תתחדש, היא באמת מדהימה....

 

גם אותי מצחיקה העובדה שהתדירות שאני רואה מכוניות כאלה קרובה לתדירות שאני רואה 911 טורבו..

וגם שכבר התחלתי לחפש בכיוון הזה (וולקן,XSI,ראלי,16V,GTI) כולם היו שחוטות פחד!

 

אגב, עם כל השמחה שבדבר, ובאמת שה-106 הזאת מעוררת שמחה, עדיין אני מתקשה להאמין איך אפשר להיפרד מ 306 GTI...

 

היא פשוט.........

 

הכל! :-)

 

אמיר.

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
יפה יותר או פחות? שתיהן לא מלכות יופי. הצבע של ה-106 והמראה הקצת קרבי יותר עושה את שלו, עם זאת.

התכוונתי שה-106 יותר יפה. בכל אופן, תודה על הרשמים. היה מעניין לשמוע.

- - -------[Fireball]------ - -

פורסם

צוקרמן פתח שרשור 106!!!!!

צוקרמן פתח שרשור 106!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

צו-קר-מן פתח שרשור מאה ו-שש!

ח'ברה! המשיח הגיע! עומסי תנועה כבדים ביציאה מקריית שאול עקב תחיית המתים!

 

ואחרי שנרגעתי קצת - תתחדש! יש לך חיבה לבונבוניירות, הא?

:wink:

פורסם

אולי זה רק אני, אבל אני חושב שה306 מ-ד-ה-י-מ-ה והיא מתעלה בעיצוב של ה106 בכל אופן :o

שוב, כנראה זה רק אני והשגעונות שלי :D

 

בברכה,

אבי.

פורסם
צוקרמן פתח שרשור 106!!!!!

צוקרמן פתח שרשור 106!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

צו-קר-מן פתח שרשור מאה ו-שש!

ח'ברה! המשיח הגיע! עומסי תנועה כבדים ביציאה מקריית שאול עקב תחיית המתים!

 

ואחרי שנרגעתי קצת - תתחדש! יש לך חיבה לבונבוניירות, הא?

:wink:

LOL :lol:

 

כן, עושות לי את זה הבוז'ולה הקטנות :razz:

פורסם

לכבוד

רועי צוקרמן

 

 

למרות שכבר ברכתי אותך, אז שוב, תתחדש, ותהנה ממנה.

 

בכל מקרה לא יודע למה - ה 106Rallye, או 106GTI, או כל 106, הקטנות האלה לי לא עושות את ה"בוז'ולה" .... לעומת זאת 127Sport 1050, או אוטוביאנקי אבארט כן.

 

בכבוד רב

אילן פ.

אילן פ ייביש - turbo


×
×
  • תוכן חדש...