Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7797 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צוקרמן. יפהפיה! תתחדש, וסע בזהירות... :hihi:

אין כמו כחול! למרות שהגוון אצלי הוא כחול אינדיגו ואצלך קצת יותר כהה (אבל לא פחות יפה).

אגב, קשה לדעת מהתמונה אבל הצבע נראה ממש חדש. האם הבובה עברה צביעה לאחרונה? מה מצב הגג?

 

מתעלק על השרשור בשאלה: מה ההבדלים בין ה-GTI, לראלי? ואיזו יותר מומלצת?

 

צבי, אני מאוד מקווה שזו הייתה בדיחה. כי אם לא, אז אתה פותח את אחת מתיבות הפנדורה המסוכנות ביותר בפורום הזה (בייחד עם: "למה ראלי עולה מעל מחירון", ו"מי לוקחת בפתיחות - GTI או ראלי?")

הייתי ממליץ לך להשתמש באופציית החיפוש, דובר המון, ואני מתכוון ממש המון, על ההבדלים בין ה-GTI לראלי, ואין טעם לפתוח שוב את הנושא :-)

 

...

יאללה צוקרמן, אתה בא פתיחה מגלגול? :twisted:

- - -------[Fireball]------ - -

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

רציתי לשאול שאלה:

כל בעלי הראלי, S16 ו-GTI היקרים: עוד שנה שנתיים צריך להחליף כריות אויר...

מה אתם מתכננים לעשות בנידון?

ומה הסכנות אם לא מחליפים? האם הכרית עלולה להיפתח בעיתוי לא רצוי או פשוט לךא להיפתח בעתת תאונה???

פורסם

צבי, אני מאוד מקווה שזו הייתה בדיחה. כי אם לא, אז אתה פותח את אחת מתיבות הפנדורה המסוכנות ביותר בפורום הזה (בייחד עם: "למה ראלי עולה מעל מחירון", ו"מי לוקחת בפתיחות - GTI או ראלי?")

הייתי ממליץ לך להשתמש באופציית החיפוש, דובר המון, ואני מתכוון ממש המון, על ההבדלים בין ה-GTI לראלי, ואין טעם לפתוח שוב את הנושא :smile:

צודק, למניעת מלחמת אחים, אני מתקן את שאלתי ומבקש נתונים גרידא, לא המלצות ולא דעות אישיות.

בחיפושים שערכתי יש בעיקר דעות אישיות של בעלי הרכבים.

 

צבי

פורסם

לכל מי שלא הכיר את הצוקונית (לא ה-TSוקנית, אלא הצוקונית) הקודמת, אז הנה, היא פה:

 

album_page.php?pic_id=236&sid=9939c753dbd9fbb6b2696bcd39826cc9

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
צודק, אני מתקן את שאלתי ומבקש נתונים גרידא, לא המלצות ולא דעות אישיות.

בחיפושים שערכתי יש בעיקר דעות אישיות של בעלי הרכבים.

 

צבי

 

אז אני גם אתקן את שאלתך - נתונים תוכל למצוא באינטרנט בלי כל בעיה. גוגל. קארפוליו. פארקרס. וגם בחיפוש בפורום תמצא בקלות, אני מבטיח לך.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

תתחדש צוקי, נראית מצויין!

היא היתה שייכת לחבר פורום נכון?

 

בכל מקרה, גם אני חושב שיד וק"מ לא אמורים להוות מכשול לרכישת רכב, אלא אם כן מדובר במשהו באמת קיצוני (יד שביעית, 200 אלף ק"מ)

 

רציתי לשאול שאלה:

 

כל בעלי הראלי, S16 ו-GTI היקרים: עוד שנה שנתיים צריך להחליף כריות אויר...

 

מה אתם מתכננים לעשות בנידון?

 

ומה הסכנות אם לא מחליפים? האם הכרית עלולה להיפתח בעיתוי לא רצוי או פשוט לךא להיפתח בעתת תאונה???

 

מוכרים את הרכב קצת לפני כן....

 

ומה הקשר בכלל ל106ים? יש כריות אוויר בכל הרכבים ....

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

לא זכור לי שבדיוק 10 שנים מרגע עלייתו של הרכב על הכביש מגיע שדון כריות האוויר ומכריח את הבעלים להחליף כריות אוויר ברכב. לא זכור לי גם שבשניה שעוברות 10 שנים כרית האוויר מופעלת באופן אוטומטי... בעיקרון הכריות יכולות להיות לא פעילות גם אחרי 5 שנים ואנחנו לעולם לא נדע. מה שכן - בעלויות כאלו מטורפות אני גם לא מתכוון לבדוק.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
לא זכור לי שבדיוק 10 שנים מרגע עלייתו של הרכב על הכביש מגיע שדון כריות האוויר ומכריח את הבעלים להחליף כריות אוויר ברכב. לא זכור לי גם שבשניה שעוברות 10 שנים כרית האוויר מופעלת באופן אוטומטי... בעיקרון הכריות יכולות להיות לא פעילות גם אחרי 5 שנים ואנחנו לעולם לא נדע. מה שכן - בעלויות כאלו מטורפות אני גם לא מתכוון לבדוק.

 

רוני

רוני, צודק במאה אחוז...

 

ולמכור את הרכב זה גם רעיון טוב. אני מצטער להשבית שמחה, אבל בתור אחד שגם מתכנן על S16 אני גם טיפל'ה מוטרד...

 

נ.ב הבנתי שלא כל היצרנים מחייבים להחליף כרית כל 10 שנים... מה עם פיז'ו?

פורסם
נ.ב הבנתי שלא כל היצרנים מחייבים להחליף כרית כל 10 שנים... מה עם פיז'ו?

 

שוב פעם - אתה באמת חושב שביום שהפז'ו שלך תחגוג יומולדת 10 ינקוש נציג פז'ו על דלתך ויצהיר כי אם לא תחליף את כרית האוויר שלך הוא לוקח ממך את האוטו? כי אם כך הסר מלבך דאגה - זה לא יקרה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
נ.ב הבנתי שלא כל היצרנים מחייבים להחליף כרית כל 10 שנים... מה עם פיז'ו?
פיז'ו ממליצים בחום לבדוק את כריות האוויר אחרי 10 שנים - וכך ייעשה גם אצלי (אם האוטו יהיה עד אז בבעלותי).

זה לא נושא שכדאי לחפף בו, כרית אוויר מקולקלת יכולה לגרום הרבה יותר נזק מתועלת (ולאו דווקא כי היא לא תפתח בתאונה).

 

תתחדש! הרכב נראה שמור...

איך המצב המכאני יחסית לקילומטראז'?

מצב פנטסטי - הרכב נוסע נהדר והמנוע עובד חלק מאוד כולל יציבות מוחלטת בסרק.

 

אגב, קשה לדעת מהתמונה אבל הצבע נראה ממש חדש. האם הבובה עברה צביעה לאחרונה? מה מצב הגג?
הצבע נראה חדש כי הוא שמור (תודה עידו :wink:). הרכב באופן כללי בצבע המקורי, מינוס תיקוני פחחות קטנים פה ושם כמתבקש.

מצב הגג מעולה, בלי פגמים או דהייה.

 

יאללה צוקרמן, אתה בא פתיחה מגלגול? :twisted:
תן לי לחשוב על זה...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לא! :lol:

פורסם
לכל מי שלא הכיר את הצוקונית (לא ה-TSוקנית, אלא הצוקונית) הקודמת, אז הנה, היא פה:

 

http://www.carsforum.co.il/phpBB2/album_page.php?pic_id=236&sid=9939c753dbd9fbb6b2696bcd39826cc9

עם כל הכבוד (ויש כבוד) ל-306, ה-GTI החדשה שלו פשוט הרבה הרבה יותר יפה.

צוקרמן, אשמח אם תפרט קצת את הסיבות שגרמו לך לעבור מ-306 S16 ליאריס, ומהיאריס ל-106 GTI. אשמח גם אם תפרט על התרשמותך לגבי הרכבים (אע"פ שלא מדובר כלל על מכוניות דומות, כל אחת מהן שונה ומיוחדת בתכלית).

- - -------[Fireball]------ - -

פורסם
עם כל הכבוד (ויש כבוד) ל-306, ה-GTI החדשה שלו פשוט הרבה הרבה יותר יפה.

צוקרמן, אשמח אם תפרט קצת את הסיבות שגרמו לך לעבור מ-306 S16 ליאריס, ומהיאריס ל-106 GTI. אשמח גם אם תפרט על התרשמותך לגבי הרכבים (אע"פ שלא מדובר כלל על מכוניות דומות, כל אחת מהן שונה ומיוחדת בתכלית).

יפה יותר או פחות? שתיהן לא מלכות יופי. הצבע של ה-106 והמראה הקצת קרבי יותר עושה את שלו, עם זאת.

 

למה עברתי מ-GTI-6 ליאריס TS? כי בבנק דיסקונט סרבו להמשיך לאשר המחאות לליטל עבור התיקונים.

למה עברתי מ-TS ל-106? כי העברתי קודם לכן את החשבון לפועלים :twisted::wink:

 

התרשמות: כמו שכתבת בעצמך, אלו שלוש מכוניות שונות יחסית. ה-306 היא ללא עוררין הטובה מבין השלוש:

ההיגוי הטוב ביותר, התנהגות כביש, אחיזה, איזון, בלימה, מנוע, ביצועים, נוחות, אבזור - מובילה בהכל.

ה-106 קרובה אליה בכל הנושא של ניהוג והתנהגות כביש, אך נופלת ממנה בשניהם. היא גם נוחה פחות.

עם זאת, היא מפצה על הפער (הלא גדול) ביכולת ב"עצבנות" - זו מכונית שדורשת יותר ערנות ותשומת לב.

ב-306 אפשר לעשות "הכל" ולצאת מזה עם חיוך. ב-106 חלק מהמקרים נגמרים עם חיוך, ולב בתחתונים :razz:

אמנם עניין של אופי, ול-106 יש ממנו בכמויות, אבל לטעמי ה-306 פשוט טובה יותר. ימח שמה.

 

ה-TS? פשרה בהכל. הנוחות לא טובה, האבזור לא מדהים, הביצועים פושרים, המנוע מאכזב וההיגוי מושחת

בגלל הצמיגים הרחבים/נמוכים יחסית. עם זאת, זו עדיין קטנה חמימה כיפית מאוד עם עצבנות שמזכירה את ה-106.

 

צוקרמן... איך עושים כזו בדיקה? ומה העלות?
לא בררתי את הנושא עדיין. כש"הזמן יגיע", נחצה את הגשר הזה.
פורסם

ה306 עדיין אצלך? :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.


×
×
  • תוכן חדש...