Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7797 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האוטו במצב מדהים! אתה יכול לפרט עוד? איזה שנה, יד, ק"מ, שיפורים?

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
פעם הבאה תמחק את המספרים
למה? מה יש לו להסתיר?

 

צוקרמן, חשבתי כבר שתלמד מהפעם הקודמת.

השילוב של GTI, מוצא צרפתי וסמל אריה על הגריל הוא יותר מדי קטלני בשבילך.

תזכור שהזהרנו אותך.

חאפר.

 

 

:-D

MCS 2008

פורסם
למה? מה יש לו להסתיר?

 

צוקרמן, חשבתי כבר שתלמד מהפעם הקודמת.

השילוב של GTI, מוצא צרפתי וסמל אריה על הגריל הוא יותר מדי קטלני בשבילך.

תזכור שהזהרנו אותך.

חאפר.

:grin:

אכן, אין מה להסתיר. חוץ מהגופות, אבל לא רואים אותן כי הן בבגאז' :twisted:

 

לגבי השילוב - מה לעשות... בסופו של יום אלו המכוניות הטובות ביותר. בתור מקרר למטבח הייתי בוחר אחרת :wink:

 

מזלטוב..

תתחדש! אחלה של תמונות..

זאת המכונית הרביעית? או שאיבדתי ספירה? :roll:

שלישית: 306GTI, יאריס TS ועכשיו ה-106. ויני לא נחשבת לספירה :wink:

 

אני מבין שאתה מחפש סיבות לחזור לשתות קפה עם יוסי.

 

נראית מצויין, תבהיר לה שהיא מקום שני אחרי ויני שלא יהיו בילבולים.

 

תתחדש :mm_yeah:.

 

דניאל.

להזכירך, גם ויני פציינטית של יוסי :wink: אפילו קרה כבר ששתיהן שהו יחד בליטל :shock:

 

רק תוריד את הכתוב של פיג'ו מאחורה או שתוסיף בצד השני 106 כי ככה זה קצת לא מתאים (אני הורדתי את כל הכיתובים מאחורה)
קצת קשה לראות בתמונות, אבל ליד הסמל של פיז'ו יש סמל של 106 בלי סמל של GTI.

הבעלים הקודמים העביר שמאלה את ה"106", והוריד את ה"GTI" מחשש לגניבה. לא נורא מפריע

(חוץ מזה שהאוטו זורק שמאלה יותר חזק מחוסר האיזון בסמלים :wink:)

 

תודה לכולם :smile:

פורסם

רועי דווקא אני זכרתי שהוא הוריד גם את 106 (ראיתי אותו לפני שנה בערך) יש גם GTI בכיתוב של הכרית אויר לא?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

אוטו פשוט מדהים, בטח קנית מאיזה זקן שהיה נוסע 90 כל הזמן, או מילד שאבא קנה לו והוא הלך לצבא...

הייתי מת למצוא אקססאיי 95 במצב טוב, ואני ממשיך לחפש בקפדנות, היום במפגש ראיתי כ"כ הרבה אקססאיי, וכמו שאמר קודמי, אכן נאנסו אחת אחת, והשמורות לא עונות על הקרטריונים של המודל הדרוש...

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם
אוטו פשוט מדהים, בטח קנית מאיזה זקן שהיה נוסע 90 כל הזמן, או מילד שאבא קנה לו והוא הלך לצבא...
הייתי מת :grin: ... אני יד 5 והאוטו נסע כבר 130~ ק"מ (שנת 98'). עם זאת, בבדיקה האוטו יצא ללא רבב.

אולי בכל זאת "להתפשר" על יד וק"מ משתלם? :wink:

 

רועי דווקא אני זכרתי שהוא הוריד גם את 106 (ראיתי אותו לפני שנה בערך) יש גם GTI בכיתוב של הכרית אויר לא?
אולי הוא החזיר, מי יודע... כרגע יש. היה כיתוב GTI בכרית אוויר, הורד דבר ראשון (לא ממש בא לי להטביע "GTI"

הפוך על מצח הנוסע במקרה של תאונה :lol: ), יחד עם ה"גבות" בפנסים הקדמיים.

פורסם
הייתי מת :grin: ... אני יד 5 והאוטו נסע כבר 130~ ק"מ (שנת 98'). עם זאת, בבדיקה האוטו יצא ללא רבב.

אולי בכל זאת "להתפשר" על יד וק"מ משתלם? :wink:

 

ללא רבב? אתה כבר יודע מה זה אומר - שהבעיות יתחילו להגיע אוטוטו... :wink: הן פשוט ב-HOLD :lol:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
הייתי מת :grin: ... אני יד 5 והאוטו נסע כבר 130~ ק"מ (שנת 98'). עם זאת, בבדיקה האוטו יצא ללא רבב.

אולי בכל זאת "להתפשר" על יד וק"מ משתלם? :wink:

.

יד חמישית זה אומנם הרבה,

אבל 130K ל 7 שנים זה לא הרבה בכלל וזה לא התפשרות בכלל.

 

תתחדש.

Back to the original - NC again.

פורסם
ללא רבב? אתה כבר יודע מה זה אומר - שהבעיות יתחילו להגיע אוטוטו... :wink: הן פשוט ב-HOLD :lol:

הולד יש רק באוטומט, בגיר הרגיל פשוט ילך איזה סינכרון או שהידית תישאר ביד באחת מההעברות.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

רועי,

האוטו נראה יפה ושמור, תתחדש.

 

מתעלק על השרשור בשאלה: מה ההבדלים בין ה-GTI, לראלי? **הבדלים נטו. לא לכתוב הודעות שטומנות בחובן המלצות, או דעה אישית**.

 

מקווה שלא פתחתי תיבת פנדורה,

צבי.

פורסם
אין הבדלים חוץ מאיבזור ומנוע שונה, מבחינת התנהגות הרכבים זהים.
תודה, מה ההבדלים באיבזור ובמנוע. אם אני לא טועה ל GTI יש 120 כ"ס, כמה יש לראלי (1600) ?


×
×
  • תוכן חדש...