Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3316 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

אני קונה קדג'ר (טרייד על המגאן שלי).

מתלבט בין הבנזין לדיזל.

אומנם לא נוסע יותר מדי (54K ב 4 שנים) אבל רציתי לדעת האם יש המלצה לאחד מהמנועים האלה.

היום נסעתי בטורבו בנזין 1.2 והאוטו נוסע טוב וסוחב טוב את העליות של חיפה.

פרט לנושא החיסכון האפשרי האם המנוע הדיזל חלש\ חזק יותר מהבנזין?

אומנם 1.2 מול 1.5 אבל מבין שיש פרמטרים אחרים שאני לא מתמצא בהם

 

האם יש להעדיף אחד על השני?

תודה

פורסם

בהנחה שהמנועים זהים לאלו של הדאסטר, הבנזין יהיה נעים יותר, זריז יותר ושקט יותר ביחס לדיזל. (אבל הרבה פחות חסכוני)

פורסם

אחלה וידאו ומתאים לפות"ש בול.

הבעסה היחידה שבכל עניין השוואת המחירים, גם ברכישה וגם באחזקה, זה פחות נוגע לארץ.

פורסם

נכון, אבל נותן מושג כללי טוב. כמובן שפחוץ רלוונטי עלויות ביטוח, טסט, טיפולים, ומחיר דלק.

פורסם

בעקרון אם אתה נוסע 54K ב-4 שים זה בערך 13K בשנה, שזה אפילו מתחת לממוצע.

לכן אין כל כך סיבה להעדיף את הדיזל על הבנזין.

תתחדש!

פורסם

את הבנזין אתה יכול למצוא בליסינג ב-20 אלף פחות - רק שתדע.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

מה שאיציק אמר.

 

הדיזל הרבה יותר מבוקשת. בייחןד שתמכור אותה עם ק״מ נמוך.

 

כמו פלואנס בנזין/דיזל.

 

הייתי מעדיף את הדיזל מטעמי סחירות נטו.

פורסם

נקודה מעניינת גם עיניין הסחירות... יש לי MEGAN 2013 דגם 5 דלתות

מהניסיון שלי שוק הרנו על הפנים, פרט לקאראסו שנותנים מחיר מחירון.

בבדיקה אצל יבואנים אחרים, מחירון 52K נחתך על המקום ל 35K ואפילו נמוך יותר.

הדילמה היא האם לספוג היום 17K במחיר על הישן בתקווה לשמור יותר על ערך הרכב בעתיד

ברכישת KIA SPORTAGE למשל...

ואז ההפרש מתקזז מעט בעוד 3 או 4 שנים

פורסם

נכון אולי באמת צריך לחשוב על הסחירות במחירה. אני לא נביא אבל דיזל עם קמ נמוך לדעתי נימכר טוב יותר.

 

Sent from my SM-N915F using Tapatalk

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

פורסם

ואחרי שראיתי הסירטון... אם עלות הרכבים בארץ במחיר שווה דיזל לבנזין אז לדעתי הדיזל משתלם יותר, אפילו שלא נוסעים הרבה (ובמידה ואתה לא עושה "פתיחות" בכל רמזור)

 

Sent from my SM-N915F using Tapatalk

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

פורסם

הדיזל יקר ב 5K בהבנזין

גם מבחינת חיסכון וגם מבחינת סחירות בעתיד

אבדוק את העיניין

האם הבנזין "רועש" משמעותי? נסעתי רק על בנזין

 

מבחינת "פתיחות" אני נהג "רגוע" אז לא מחפש ביצועים אלא נוחות ובטיחות בעיקר....

פורסם

נקודה למחשבה: דיזלים לא חיים טוב בנסועה שרובה עירונית ו/או ריבוי נסיעות קצרות. אתה נוסע מעט, השאלה היא מה תמהיל הנסועה שלך. אני, כחובב סולר, לא הייתי קונה רכב דיזל לנסיעות בעיקר עירוניות.

חזיר דיזל

×
×
  • תוכן חדש...