Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מדריך: החלפת חיישן קראנק ביונדאי i30 עד 2012


fusion-x
שימו לב! השרשור הזה בן 379 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בטוח שזה ESP ולא EPC  ? בדוק שוב.

ESP - תקלה במערכת הזו יכולה להיות בגלל מתג דוושת בלם (המפסק שיושב על הדוושה נוטה ללכת- אצלי הוחלף פעמיים במשך כמעט 6.5 שנים שבהן הרכב היה אצלי).

כמובן שתיתכן תקלה רצינית יותר -לכלוך באחד או יותר מחיישני הגלגלים או בעיה באחד או יותר מחיישני הגלגלים,שניקוי לא פותר ויש להחליפו/ם

אך עדיין לא מצאתי בין זה לבין קשיים בסחיבה דבר.

בעיות בסחיבה יכולות להיות בגלל מצתים לא מקוריים או שהגיע זמנם (כל שנתיים או 30-40,000 ק" לפחות בשנתון 2008-9 זה היה נכון ) /מסנן דלק (שיש להחליף כל 45K ק"מ או 3 שנים.

תקלה אפשרית נוספת- סליל הצתה שנוטה לשבוק חיים אחרי 90,000 ק"מ.

 

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • שנתיים מאוחר יותר...

מצטרף לשרשור.

I30cw 2014

 

נכבה ספונטנית הניע אחרי דקה.

נסע מצויין כחצי שעה.

ואז נתקע ברמזור. לא הניע שוב.

לא נרשמה תקלת מנוע.

 

הניע לחצי דקה עם טורים משחקים 

ואז התכבה ולא הניע שוב.

שמנסים להניע מד טורים נשאר על 0

 

לדעתכם חיישן קראנק?

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 23 שעות, om2 כתב:

מצטרף לשרשור.

I30cw 2014

 

נכבה ספונטנית הניע אחרי דקה.

נסע מצויין כחצי שעה.

ואז נתקע ברמזור. לא הניע שוב.

לא נרשמה תקלת מנוע.

 

הניע לחצי דקה עם טורים משחקים 

ואז התכבה ולא הניע שוב.

שמנסים להניע מד טורים נשאר על 0

 

לדעתכם חיישן קראנק?

סיכוי סביר.   

אחרי עצירה לא היה מניע,  רק לאחר שהמנוע התקרר היה מניע  עם סל"ד לא יציב והאצה קשה.

החלפת חיישן פתרה הבעיה.

אסקורט, טריומף, אלפאסוד, מטרו, אונו, פונטו, I30, קונה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 379 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...