Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סולברג עשה את זה! אלוף שוודיה 2005!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7798 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי מעקב הדוק שלי אחרי מרוצי הארלי השנה סובאורו עושה את זה. סולברג מגיע ראשון לפודיום בשוודיה!

כבר מהשלב הראשון סולברג התחיל לצבור פער על יריביו (לא בכל השלבים כמובן).

ובלסוף עם פער של 2.11 דק' מסיים סולברג ראשון וזוכה בראלי שוודיה 2005.

הניצחון ממקם אותו במקום הרבעי עם 10 נק'.

הפער בן המקום הראשון לרבעי 4 נק בלבד.

קדימה סובארו!!!

 

http://www.wrc.com/page/Home/0,,10111,00.html

 

היום סקירה ביורו ספורט ב24:00 של שבעה הסטייג'ים האחרונים.

פורסם

אני מחכה לשידורים ב-AXN.

תעדכונים אני רואה במוטוקאר.

ואני אומר ששוב סיטרואן ולואב יקחו דאבל.

מאזדה מיאטה, טעם החיים.

פורסם

לא יודע מה אתכם אני לא אשכח את הקפיצה של מרקו מרטין ( פורד פוקוס ) השנה בראלי שבדיה שהוא עף איזה 75 מטר באוויר, או את הסלטה שהוא דפק בארגנטינה שהייתה התאונה הקשה ביותר ב16 השנים האחרונות.

עדיין כאן ועדיין שולט

פורסם

והוא יצא כמעט ללא פגע, רק משהו קטן בעין! פשוט מדהים עד כמה המכוניות הללו בטוחות.

אם המכוניות האלה היו נבחנות ב EURO-NCAP הם היו מקבלים 6 כוכבי ריסוק

מאזדה מיאטה, טעם החיים.

פורסם

אני מחכה כבר בקוצר רוח לראות את המרוץ ב axn עם הפרשנות הנלוות.

כמו שאמר lethal acid הפער בין המקום הראשון לרביעי הוא 4 נקודות בלבד מה שאומר שצפוי מרוץ צמוד ביותר ולא נראה שאף אחד יוותר בקלות מה שאומר אקשן רב יותר לנו הצופים.

 

 

 

GO!!!!!!!!!! סולברג.:-)

R E S P E C T

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

את הראלי בAXN משדרים ביום שיש ב 19:00אם זכור לי נכון אחרי אפקט הפחד.

 

אבל העניין רק השבוע הם סיימו לשדר את העונה הקודמת. כך לראלי שוודיה יש עוד זמן.

 

כאוהד מושבע מאז ומתמיד של סובארו. אנחנו מכירים את הנהיגה של סולברג וכידיי לזכות באליפות זה לא מספיק. סובאורו צריכה להתעלות על עצמם ולהחזיק את העצמם על המסלול לאורך כל האליפות עם כמה שפחות פרישות מבעיית טכניות/מכאניות.

פורסם
סובאורו צריכה להתעלות על עצמם ולהחזיק את העצמם על המסלול לאורך כל האליפות עם כמה שפחות פרישות מבעיית טכניות/מכאניות.

יותר בכיוון של תאונות שמובילות לפרישות, מה שקורה לא מעט לסולברג.

 

קדימה סובארו..

פורסם

כמובן סולברג היה תותח אבל צריך גם להביא קרדיט למרקוס גרונהולם שנהג בפג'ו 307 cc החדשה, האוטו סה"כ טוב אבל הבעיות בתבית ההילוכים היו אינסופיות ומרקוס נאלץ להתמודד עם העברת הילוכים ידנית לגמרי אבל ממש לגמרי ובנוסף לכך היו קטעים שבהם לא היה לו הילוך שישי או שזה חמישי , טוב לא זוכר איזה זה היה ( יש שם הילוך שישי בכלל? ) הקיצר הבנאדם עם תיבת הילוכים דפוקה לאלה הצליח לנצח בשלב ופער רב מאוד ועל כך גם לו מגיע הכבוד הראוי...

עדיין כאן ועדיין שולט

פורסם

לגבי AXN הם דווקא עומדים בזמני שידור בד בבד עם התחרות עצמה, כלומר, התקציר משודר בערך

שבוע-שבועיים אחרי הראלי עצמו.

מה שיש עכשיו זה שידורים חוזרים של העונה שעברה...

 

בכל אופן, הדירוג הנוכחי די מפתיע, לפחות המוביל טוני גרדמייסטר, לקח מקום שני ב"מונטה קרלו" ושלישי ב"שבדיה",

הוא כרגע מוביל עם 14 נקודות...

אחרי מרקו מרטין החביב, שסיים רביעי במונטה קרלו ושני בשבדיה עם 13 נקודות,

ובמקומות שלישי ורביעי סולברג ולואב, עם 10 נקודות כל אחד, סולברג היה ראשון בשבדיה, ולואב ראשון במונטה קרלו.

גרונהולם כרגיל משתרך מאחור (רק מקום שביעי) עם הפיג'ו החביבה שלו...

 

לואב אני אוהב אותך..!!

המשך עונה מהנה!

דברי הבלים אינם מזיקים כאשר אין אוזניים לשמעם...

 

הדבר הכי מעצבן בעולם זה שאחותי הקטנה פורסת את הלחם עקום! צריך ללמד את זה בביה"ס!!

פורסם
כמובן סולברג היה תותח אבל צריך גם להביא קרדיט למרקוס גרונהולם שנהג בפג'ו 307 cc החדשה, האוטו סה"כ טוב אבל הבעיות בתבית ההילוכים היו אינסופיות ומרקוס נאלץ להתמודד עם העברת הילוכים ידנית לגמרי אבל ממש לגמרי ובנוסף לכך היו קטעים שבהם לא היה לו הילוך שישי או שזה חמישי , טוב לא זוכר איזה זה היה ( יש שם הילוך שישי בכלל? ) הקיצר הבנאדם עם תיבת הילוכים דפוקה לאלה הצליח לנצח בשלב ופער רב מאוד ועל כך גם לו מגיע הכבוד הראוי...
אהבתי את התשובה לרעיון של מרקוס אחרי אחד הסטייגי'ם הסופיים.

אני לא מצליח להשיג את סולברג הוא פשוט מהיר.

 

ו puntospaes אני דווקא יותר זוכר בעונה הקודמת פרישות של סובאורו עקב תקלות טכניות.

ואי אפשר להאשים את סולברג הוא נוסע כמו משוגע :biglaugh: .

×
×
  • תוכן חדש...