Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3385 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי

מחפש מקומות בארץ שמתקינים גג שמש (ברכב שמגיע בלי). חייב שיהיו גם מתקינים מורשים כדי לעדכן את זה ברישיון רכב.

בבקשה בל להיכנס לדיון אם מומלץ/לא מומלץ להתקין ברכב שמגיע ללא.

שמעתי על מושב גנות, מחפש מקומות נוספים.

תודה

שלומי

פורסם

גם אני מעונין להרכיב חלון בגג בדאציה דאסטר. מבדיקה מול http://www.sunroof.co.il/sunroof.aspx

עולה לעשות 5000 שח מזומן או 5600 בתשלומים

אני קצת חושש איך זה יראה כי עדין לא ראיתי כזה רכב עם חלון בגג. צריך לקחת בחשבון שיש לעמוד בנוסף בעמדה מספר 1 שזה יום שלם

פורסם

אני לפני כמה שנים הרכבתי לבד . קניתי חלון ידני והלכתי לפחח והרכבתי. עד הטסט .בטסט לא אישרו לי והיתי צריך אישור טכניון ועמדה מספר 1. בסוף אישרו לי ורשמו לי את הגג ברשיון

הרבה כאב ראש וסיכון שלא יאשרו

ברכב חדש אני לא רוצה לקחת סיכון

אולי מחר אספיק להגיע לעסק ולראות את מה מרכיבים ב5000 שח IMG_20170113_152003.jpg

פורסם

את האמת, נראה שקיט כזה של הגג עולה בסביבות ה300$ בחו״ל,

 

ככה ש5,000₪ נראה לי מחיר מוגזם להתקנה. כ4,000₪ עבור 3-4 שעות עבודה.

 

מחיר הגיוני זה יותר לכיוון של 3000₪

 

אם היה מדובר בדגם של הגג שנכנס פנימה אל הגג, אולי המחיר סביר. אבל מדובר בדגם שנפתח החוצה.

שלומי

פורסם

נראה לי האופצייה עם הפחח הכי עדיפה.

 

המחירים שמבקשים על עבודה כזו במקומות יעודים פשוט הזויים. בדקתי פעם ומהר מאוד ירדתי מזה.

פורסם

מה עדיף בה? אם לא יאשרו לך את שינוי המבנה בעמדה מס' 1 תשאר עם רכב שלא עובר טסט.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

זה הפחד שלי. תראה גג עולה בסביבות 1500. פחח לא יקח פחות מ1000-1500. ריפוד וסידור החלק הפנימי עוד 500

אז שווה לשלם טיפה יותר ולעשות במקום שנותן לך אחריות ואישור

פורסם (נערך)
את האמת, נראה שקיט כזה של הגג עולה בסביבות ה300$ בחו״ל,

 

ככה ש5,000₪ נראה לי מחיר מוגזם להתקנה. כ4,000₪ עבור 3-4 שעות עבודה.

 

מחיר הגיוני זה יותר לכיוון של 3000₪

 

אם היה מדובר בדגם של הגג שנכנס פנימה אל הגג, אולי המחיר סביר. אבל מדובר בדגם שנפתח החוצה.

 

בפונטו שהייתה אצלנו בעבר היה מותקן גג בהתקנה מקומית. מאמין שמדובר באותו מקום. הגג היה של וובסטו.

ההתקנה הייתה ברמה גבוהה מאוד לדעתי, הכל היה נראה כמו משהו שהגיע עם הרכב.

הם גם מרפדים מחדש את הגג, אז אני לא חושב שמדובר רק בחיתוך של הגג (קח בחשבון כי זה לוקח כמה סנטימטרים ממרווח בין הראש לגג)

 

לגבי המחיר לא יודע אם מוצדק או לא. אני יודע שאני בחיים לא אתקין גג בהתקנה מקומית מסיבה אחרת. כשיש תקלה אתה בבעיה.

בשונה מגג מקורי ששם אתה יכול לגשת למוסך והוא יוכל לתקן אותו כי הוא יכול להביא חלקים, ויש לו מידע על הגג, פה אף אחד לא מתעסק פרט לאותו עסק ממושב גנות שדורש מחירים פסיכיים על תיקון.

זה אני אומר מנסיון עם גג בהתקנה מקומית שהיה לי בסקסו והותקן בזמנו באותו מושב.

 

אם זה לא מדאיג אותך תהנה.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

כשאין תחרות רבה בתחום הנישתי הזה (אותו מבצעים רק בודדים אם בכלל, מלבד החברה במושב גנות) ברור שהמחיר יהיה גבוה. ועדיין הייתי עושה רק אצלם - מזה שנים רבות שהם ידועים בהתמחותם. מעבר לכך, כפי שכתבו, הם מסדרים הכל חוקית. אל תנסה לחסוך כי בסוף החיסכון עלול רק להכשיל.

 

Sent from my m2 note using Tapatalk

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם (נערך)

אם הייתי נעול על עניין הגג וזה רכב יקר לליבי אני מסכים עם קודמי. הייתי פונה אליהם.

אתה אומר שסט עולה 300$. משלוח ומיסים איפה? חיתוך איכותי של הגג איפה? ריפוד מחדש של הגג איפה? זמן התעסקות וכסף לקבלת אישור איפה? גם אחריות על העבודה והגג שאני מאמין שהם נותנים לתקופה מסויימת שווה כסף.

5000 שקל זה לא הזוי כל כך.

 

הבעיה הגדולה כפי שציינתי היא תקלות עתידיות. הבנתי שהם מאד מקצועיים אבל אויי המחירים...

לא נכנס להם לכיס ולא יודע מה התחשיבים שלהם אבל עלויות התיקון שם פסיכיות.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

×
×
  • תוכן חדש...