Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן - פולקסווגן טיגואן - קומפורט פוד


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2644 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פולקסווגן מומחים בלייצר גולף בכל מיני צורות ומידות. הנה עוד אחת.

וגולף זו אחלה מכונית. אז למה לקחת סיכונים.

צודק מאד ומה גם שיש DSG6 שללא הבעיות של DSG7 היבש -קיבלנו מתכון לרכב אמין וסולידי למי שמחפש.

קובי

:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהגתי ברכב באירופה לפני כחצי שנה. הדגם - 2.0 TDI ידני, שכמובן לא יגיע לפה. ההתרשמות שלי:

קודם כל, במנוע הזה יש כוח זמין והרבה, וזה מה שאהבתי. נסענו תמיד 2 מבוגרים ושני ילדים, לפעמים גם עם ציוד מלא בבגאז', והרכב לא גימגם ולא התעצל בשום שלב. שיוטים של 130-140 קמ"ש הם דבר של מה בכך, אתה לא מרגיש מאמץ או רעש מיוחד.

אישית, אני לא אוהב את מנועי הדיזל, וכמה ניסו והצליחו לעדן אותו ולקרב אותו לתחושות ולרעש של מנוע בנזין - עדיין הרגשתי בהבדל.

בקרות האחיזה היו קצת אגרסיביות לטעמי, מיישרים לך את הגלגלים באופן חד, לפעמים שלא לצורך.

הרכב בנוי כמצופה מ- VW, מהודק ואיכותי. אהבתי את הכסא הקשיח (הגב שלי זקוק לתמיכה - וקיבל!), וגם את מסך המולטימדיה הגדול והנוח.

מירווח יותר ממספק, וגם הבגאז' ענקי (4 מזוודות אוחסנו בכיף ועוד היה מקום לתיקים/שקיות של קניות).

לא ניסיתי לרדת לשבילים או לשטח, אבל בכביש נהניתי מאוד.

לטעמי אחלה בחירה כרכב SUV, הבעיה שלו בארץ תהיה כנראה בחירת הדגמים וכמובן התימחור.

-----------------------------

אם נוהגים לא מסמסים. אל תצאו בלי מסמס תורן :lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צודק מאד ומה גם שיש DSG6 שללא הבעיות של DSG7 היבש -קיבלנו מתכון לרכב אמין וסולידי למי שמחפש.

לטיגואן 2.0 ליטר יש dsg7 רטוב. פצצה

 

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא נופל בא"ב" שזה עיצוב. לא מרשים בכלל.

אני בספק אם VW יצליחו לשחזר את ההצלחות של הטוארג ששטף את כבישי הארץ.

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרטוב אמור להיות יותר עמיד?

איזה דגם ומס זה? הרטוב? ובאיזה רכבים של הקונצרן הוא נמצא גם?

dq500. עמיד עד 60 קגמ. מגיע ב rs3.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא היה מרשים יותר בתמונות מחו"ל אך כאן הוא פשוט מעלה פיהוק..

אני לא בטוח ששווה להשקיע כ-20,000 יותר ולרכוש את הטיגואן ולא את הסיאט אטקה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייטי משחקת בשני סגמנטים - מיקרוואן וקרוסאובר. היא בהחלט מתחרה לגיטימית בטוסון ושות׳ (אין הבדל דרמטי בגודל תא הנוסעים והמרווח לנוסעים, חבילת כח/ביצועים אטרקטיבית יותר, פלטפורמה דומה וכד׳), למרות שהפרשנות של סקודה מקורית יותר (בעיני).

 

סיווגים של מדריך מכוניות לחוד, ושוק לחוד. אשמח אם תמצא יותר מחמישה אנשים שבאמת שקלו את הטוסון או את הסקודה, בנשימה אחת...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה אני צריך לעבוד בשבילך? זה המיצוב של הרכב ע״י היצרן.

וגם אם תיכנס לאתרי רכב אחרים (טופגיר, ושות׳) תמצא את הייטי בסגמנט הנ״ל

עריכה אחרונה על ידי menir1

Subaru BRZ 2.4 6MT | Toyota Avensis 2.0 AT | Citroen C4 SX 1.6 AT 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייטי בהחלט באותה קטגוריית רכב רק פונה לאנשים אחרים מאנשי היונדאי/קאיה.

 

בערך כמו שאולמי בון-בון בבת ים (איפה מיטב משפחות הפשע עושות בריתות ובר מצוות) פונים לקהל אחר מקהל הטירה בגעש למרות שהמחירים בשניהם דומים מאוד.

 

(ואין הקבלה בין הרכבים לקטגוריות האנושיות)

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ייטי הבא יהיה דומה לגמרי לאטקה. אז כן ייטי בסוף יפנה לאותו קהל

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סביר להניח, אך מן הסתם תהיה נסיגה מהמקור - גם עיצובית וגם במפרט הטכני אשר יכלול מן הסתם את המתלה האחורי הפשוט והזול (המציע נוחות נסיעה נחותה) לעומת פלטפורמת הייטי הנוכחית (המבוססת על גולף 5)

Subaru BRZ 2.4 6MT | Toyota Avensis 2.0 AT | Citroen C4 SX 1.6 AT 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה אני צריך לעבוד בשבילך? זה המיצוב של הרכב ע״י היצרן.

וגם אם תיכנס לאתרי רכב אחרים (טופגיר, ושות׳) תמצא את הייטי בסגמנט הנ״ל

 

אתה הבאת לי רק עוד מדריכים. אנשים אמיתיים בשר ודם, שהתלבטו בין שני הרכבים. זה אני לא מכיר. אתה מכיר?

 

בגירה רומז שמי שבוחר בגרסא הקוריאנית הוא כנראה ערס נטול טעם (גם אם לא עבריין, שהרי ״אין הקבלה״). שיהיה. דווקא יש פה חבר פורום מכובד שאשתו משתנעת על כזה ולא על ייטי. אולי הם התחתנו באולמי בון טון באמת :-) ואולי היא שקלה את היטי באמת...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2644 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...