Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3423 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

מקרה מאוד מעניין שקרה.

קיבלתי היום בדואר קנס על סך 730שח, עם פרטים מדויקים על ביצוע העברה. זאת אומרת, יש תאריך, יש שעה, יש מיקום ואפילו כתובת מגורים שלי( אגב, שלא מעודכנת בת"ז. בשבב של הכלב, כן.).

 

איפה הבעיה?

 

א. בשעת העבירה, הייתי בעבודה. מי סרק לכלב את השבב אם הוא היה בבית?

ב. לכלב יש רשיון בתוקף.

ג. הדו"ח הגיע אחרי סכסוך עם השכן.

 

אין ספק שהדו"ח יבוטל.

השאלה היא, האם פקח של העירייה השתמש בכוחו ומעמדו, על סמך בקשה של השכן-חבר, כדי להנפיק דו"ח כוזב? ואם כן, מה עושים נגדו?

 

89e602a568930b8979a399e57932029f.jpg

עריכה אחרונה על ידי thenewguy
פורסם

אם אתה רוצה לבלות, לך למשפט עם ההוכחה שאגרת הרישוי שולמה והכלב מחוסן ותעיד את הפקח.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

למה אתה חושב שסרקו את הכלב?

כמעט בטוח שלפי השם שלך אפשר לאתר איזה כלבים יש לך ומה השבב שלהם. (וגם רשום הכתובת).

--------------------------

Škoda Fabia IV TSI&DSG

פורסם

אפשר לשאול מה המיקום שרשום בדוח? כלומר, לא כתובת מדויקת כמובן, אבל האם זה גן/פארק או איזור שבו אתה נוהג להסתובב עם הכלב?

פורסם
[h=2]קבלתי קנס על החזקת כלב ללא רשיון. האמנם?[/h]

אתה שואל "האמנם?" - ומראה בעצמך שקיבלת דו"ח. אז כן. זה קרה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

1. האם היה מישהו בבית שיכול להוציא את הכלב ?

2. האם הכלב רשום במחלקה וטרינרית של העיריה ? אם כן, תציג בפני העיריה את האישורים (או במשפט)

פורסם
תוכל להאשים את הפקח בפריצה אליך הביתה,

.

 

לא, תוכל להאשים את הכלב בכך שהפקח הצליח לפרוץ אליך הביתה...:)

 

וברצינות, האם יכול להיות שהכלב מסתובב בחוץ לבד או ללא חגורה? בדוק את סעיךף א2 לחוק העזר ולאן הוא מפנה אם בכלל.

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם

חובת רשיון וסימון אלקטרוני

2. (א) לא יחזיק אדם כלב בתחום העיריה, אלא אם כן ניתן לגביו רשיון מאת המנהל ובהתאם לתנאי הרשיון, כולל סימונו האלקטרוני של הכלב.

 

הכלב חוקי, תמיד עם רצועה.

 

העיניין הוא אחר, מי דאג לדו"ח, ועל סמך מה הוא הונפק?

אם אבקש להישפט, יגיע נציג של המחלקה הוטרינטית, או הפקח בעצמו?

איך מסרסים את הפקח הסורר?

פורסם

כתבתי לך. תעיד אותו.

אם הכלב ברישיון ומחוסן, אין בעיה להוכיח את זה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

הדו"ח הוא על העדר רשיון, כך שאין צורך לראות את הכלב (משוחרר או לא), או לסרוק אותו.

לעיריה יש מאגר נתונים ואין קושי לשלוף פרטים על בעלים וכלב ולהפיק דו"ח מבלי לצאת מהמשרד.

 

אולי זה השכן שמנסה להציק לך, אולי יש טעות במחשב, זה לא משנה. כל שעליך לעשות הוא לשלוח דרישה לביטול הדו"ח עם צילום רשיון בתוקף (למקרה שהמחשב שלהם לא מעודכן משום מה).

×
×
  • תוכן חדש...