Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן - מאזדה 6 פרימיום פלוס 2.5 ליטר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3419 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 123
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
למאזדה יש יתרון קל בהספק, אז בדיוק הפוך.

 

הספק זה סה"כ הכפלה של סל"ד ומומנט.

בגלל יתרון גדול במומנט ההתחלתי, נסיעה מנהלתית תיהיה נעימה יותר ב1.8TSI. לא נעים לנסוע על 3000-4000 סל"ד בעליות של ירושלים ברכב עמוס(במנוע אטמוספרי). בעוד שב1.8TSI אין צורך לעלות לסל"ד כזה.

 
 

 

 
 
פורסם

האמת שהצליל במאזדה די נעים. בכל אופן, בכל הנוגע להתנהלות רגילה, אין שם בעיה.

 

לגבי זה שמנוע טורבו בעל כח זמין מוקדם יותר, זה נכון.

 

אגב, אם אתה משווה בין המאזדה לואג מקבילה, אז למאזדה יש יתרון בדמות גיר חלק ונעים יותר. אין קפיצות או טלטולים כמו שיש ב-dsg.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

בתור מי שנסע בפאסאט 1.8TSI החדשה כמה פעמים,הגיר שם מנוהל היטב. חלק ונעים.

לטעמי יחידת כוח 1.4TSI עדיפה על ה2.0 המקביל של מאזדה, ויחידת כוח של1.8TSI עדיפה על2.5.

 

שורה תחתונה,

מאזדה צריכה להתעורר על עצמה ולייצר מנועים עם מומנט גבוה בסל"ד נמוך כמו שאר היצרנים.

 
 

 

 
 
פורסם (נערך)

הגיר אולי מנוהל היטב, אבל פלנטרי טוב עדיין עדיף עבור המשתמש הממוצע, וזה בדיוק מה שיש במאזדה. מבחינת מנועים, ל-1.8 ט' של ואג לעומת ה-2.5 של מאזדה יש יתרון בתחושה בעיקר - יש לו מומנט רב יותר למטה. מבחינת ביצועים הן די שקולות.

 

מי שנהיגה מדברת אליו קצת יותר מהממוצע ידע להעריך את תגובת המנוע החדה יותר במאזדה.

 

לגבי מנועי טורבו, נראה שמאזדה עדיין לא הולכים לכיוון הזה. במקום זאת, הם כנראה הולכים לעשות מהפכה קטנה במנועי בנזין.

עריכה אחרונה על ידי Cuore Sportivo

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

אף חברה או יצרן בעולם לא השקיע כמו מאזדה בפיתוח מנועים ורעיונות חדשים.

בסוף שנות ה 60' קנו את הזיכיון לייצור מנועי וואנקל מ N.S.U הגרמנית שקרסה, השקיעה בו סכומי עתק והביאה אותו לרמת אמינות גבוהה יחסית.

מאוחר יותר, בשנות ה 90', השקיעו סכומי גדולים בפיתוח מנוע בעל מחזור מילר.

הנסיון לא צלח, מאחר והיה יקר לייצור ולא הביא די תועלת.

גם בפיתוח מנועי הסקאיי אקטיב השקיעה מאזדה משאבים רבים, לדעתי, זה היה מיותר לחלוטין.

אין ולא יהיה פתרון טוב ויעיל יותר מהגדשה.

אפילו הונדה הבינה זאת.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

מי שנהיגה מדברת אליו קצת יותר מהממוצע ידע להעריך את תגובת המנוע החדה יותר במאזדה.

 

לגבי מנועי טורבו, נראה שמאזדה עדיין לא הולכים לכיוון הזה. במקום זאת, הם כנראה הולכים לעשות מהפכה קטנה במנועי בנזין.

 

אין לי מושג על איזה תגובת מנוע חדה אתה מדבר. אפילו במצב ספורט הדבר הזה יחד עם הגיר העצלן הוא עיסה לא ברורה.

 

 

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

פורסם

מסכים, אם הונדה שהיא יצרנית המנועים הגדולה בעולם הבינה את זה, כנראה שאין מנוס ממנוע טורבו.

היום מנועי טורבו קטנים הם זמינים מאוד ונעימים מאוד, לא רואה כל סיבה לא להתקין מנועי טורבו קטנים.

 
 

 

 
 
פורסם
אין לי מושג על איזה תגובת מנוע חדה אתה מדבר. אפילו במצב ספורט הדבר הזה יחד עם הגיר העצלן הוא עיסה לא ברורה.

 

 

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

במצב רגיל היא בסדר גמור להתנהלות רגילה ובמצב ספורט הגיר והמצערת חדים יותר.

תגובת דוושה זה כשאתה חוזר לגז ביציאה מסיבוב, לדוגמא, ושם היא בפירוש חדה יותר.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

הייתי איתה בכביש טכני. עשיתי אותו פעם אחת על מצב רגיל ופעם שניה על ספורט. ההבדל לא כזה מורגש ומלא פעמים הייתי בהילוך לא נכון. מנוע גודש היה אוכל את זה. אבל אטמוספרי לא. בישורת, אם אתה לוחץ הוא בסדר. בסיבובים, איפה שהקצב משתנה, יחד עם הגיר אין לו שום תגובה חדה.

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

פורסם

הייתי איתה בכל סוגי הכבישים, די והותר פעמים. אני לא כותב סתם.

 

התגובה של המנוע לפתיחת מצערת מהירה יותר, כלומר חדה יותר, ממנוע מוגדש. זה גם די ברור...

 

נ.ב. אם לא הרגשת הבדל בין רגיל לספורט, אז לא לחצת מספיק.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

אותי בCX5 של גיסי אכזב הגיר קשות,יותר מדי רך ונותן הרגשה מחליקה כאילו מושי

כושי,כזה... בערך.

אולי זה טוב לנהיגה חלקה,אבל מרגיש חלש בכל הילוך כאילו ולא מעביר את כוח המנוע

ומחסיר הרבה סוסים בדרך לשם.


×
×
  • תוכן חדש...