Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן - מאזדה 6 פרימיום פלוס 2.5 ליטר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3419 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 123
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
היות והמושג פרימיום הוא סובייקטיבי בהגדרה, אפשר לסכם את העמוד האחרון כגנון של טוהר, חווה או כל שם של גננת אחרת.

פות"ש פתח שרשור על הרכב, בואו נישאר ענייניים. קצת לא מנומס כלפיו.

X חושבים שזה פרימיום.

Y חושבים שזה לא.

סיימנו.

 

אף אחד לא מנסה למצב את ה 6 בין S קלאס לג'וליה, פשוט מדובר באינטריור מאוד מרשים לסלון של הקטגוריה העממית (הן היפנית והן האירופית).

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם (נערך)
גם לעומת המנועים של אלפא?

אם מדובר על ה-1.4 מולטיאייר אז כן. בהשוואה ל-1.75 הנוכחי שקיים בג'ולייטה וולוצ'ה (וב-4C) ההבדלים קטנים יותר ועדיין הייתי אומר כי המנוע של המאזדה בעל תגובה חדה יותר. בהשוואה ל-2 ליטר מולטיאייר 2 שיש בג'וליה ההבדלים כבר קטנים מאוד - ניכר שאלפא השקיעו בפיתוח המנוע החדש ואחד הדברים המרשימים בו הוא המיידיות שלו.

 

אוסיף הבהרה קטנה, זה לא שהמנוע של המאזדה הוא איזושהי פנינה חבויה אשר משפיל את בכירי התעשייה, פשוט בסופו של דבר אנחנו משווים כאן בין מנוע אטמוספרי טוב לבין מנועי טורבו עממיים, אז זה לא ממש הפתעה שיש לאטמוספרי תגובה מהירה יותר. די בסיסי.

 

תראו, לא יודע על איזה פרימיום שמיריום אתם מדברים. מבפנים הוא נראה עם פיקוד כמו מזדה 3 דור קודם. הרכב צפוף מאחורה, בין היתר כנראה בגלל התעלה האמצעית. אם B4 היתה שמה ריפודי עור היא היתה הופכת לפרימיום? בחיאת. מזדה 6 סופר אקסטרה פרימיום לעשירים פלוס בלבד, היא מזדה 6. רכב יפה מבחוץ, פונקציונאלי מבפנים, ובגרסה הזו כנראה גם עם מנוע שמזיז אותה, להבדיל ממנו ה- 2.0. WOW. במחיר שלה - היא יקרה ומתאימה לדעתי בעיקר לאוהדי המותג או באמת מי שלא רוצה להיראות בוולבו (בעיני הבחירה ביניהן היא no brainer לטובת הוולבו) או בפאסאט או סקודה משום מה. זה עניין של טעם, למשל, בין סובארו למזדה.

אני לא חושב שיש כאן מישהו שטוען שה-6 הפכה לרכב פרימיום אלא שאיכות תא הנוסעים (ועוד כמה דברים) עלתה כיתה. הפנים בהחלט משדר איכות, בין אם זה בבחירת החומרים ובין אם זה בעיצוב.

 

המחיר שלה, בטח ביחס לרשימת האבזור הארוכה מאוד, אטרקטיבי מאוד - מבחינה זו היא משפילה את הוולוו. גם מבחינה עיצובית הוולוו לא שם ולבסוף, למרות ההצהרות של וולוו, גם בכל הנוגע לניהוג הפערים בינה השבדית ליפנית מוחשיים, לטובת היפנית.

עריכה אחרונה על ידי Cuore Sportivo

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
זהו. זה ךא יש או אין, אלא איך הוא עשוי. לסייקו יש שעונים שעולים יותר מרולקס. בגלל איכות וגימור. כאן זה די דומה.

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

לא מכיר שעונים של סייקו שיודעים להציג תגי מחיר מהסוג שצמוד לאלו של רולקס, היקרים שבהם הם שעונים של מאות דולרים, אצל רולקס מדובר באלפים, אבל זו דוגמה, גם אם מדומינת, הממחישה היטב את ההנחה הסבירה שאפילו בהמצא שעון כזה של סייקו תתקשה למצוא מישהו שיעדיף אותו על רולקס.

פורסם
לא מכיר שעונים של סייקו שיודעים להציג תגי מחיר מהסוג שצמוד לאלו של רולקס, היקרים שבהם הם שעונים של מאות דולרים, אצל רולקס מדובר באלפים, אבל זו דוגמה, גם אם מדומינת, הממחישה היטב את ההנחה הסבירה שאפילו בהמצא שעון כזה של סייקו תתקשה למצוא מישהו שיעדיף אותו על רולקס.

תשאל את גוגל מי זה Grand Seiko, כמה הוא עולה ולמה אספנים תרים אחריהם.

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

פורסם
ניקו, אתה מודע לאיזה שרשור אתה מגיב בו או שזו סתם תשובה גנרית?

אתה אומר "או", אבל אין סתירה בין שני חלקי ההודעה שלך.

לצערי הרב בהחלט תגובה גנרית בפורום.

הדיון המאוס הזה חוזר על עצמו אינספור פעמים.

פשוט לא נעים כשמחרבנים שרשור עם ויכוחים של ילדים בני 3. אבל תיהנו, מי אני שאפריע.

(לרגע לא טוען שמאזדה פרימיום והאמת מעניין לי את קצה היוד).

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
תשאל את גוגל מי זה Grand Seiko, כמה הוא עולה ולמה אספנים תרים אחריהם.

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

צדקת, ואני חשבתי שאני מבין קצת בשעונים, לא מפסיקים ללמוד מסתבר.

פורסם

בקטנה. תמיד לומדים משהו חדש. פשוט לא צריך לקבוע נחרצות "מי קונה סייקו במחיר של רולקס". קונים ועוד איך.

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

פורסם

בימיי זה היה דוקסה לבר מצווה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
בקטנה. תמיד לומדים משהו חדש. פשוט לא צריך לקבוע נחרצות "מי קונה סייקו במחיר של רולקס". קונים ועוד איך.

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

 

או שאני לא יודע לחפש או שנסחפת...

הגרנד הכי יקר שראיתי בסביבות ה7K אירו.

זה עדיין לא רולקס.

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

פורסם

בשורה התחתונה מבאס לשלם 200 אש"ח על רכב שנראה בדיוק כמו רכב ליסינג בן 4 שאפשר לקנות יד 2 בכ-80 אש"ח. לכן לדעתי - בלי קשר לאיכות הרכב - אין לרכב הרבה סיכוי להצליח בשוק.

פורסם

סיכום הרשמים שלי:

״הגלגול העדכני של מאזדה 6 מציב מכונית שהיא עדיין מלכת היופי של הקבוצה - איכותית, בנויה היטב, מהנה לנהיגה ועכשיו גם עם מעטפת בטיחות מתקדמת טובה מאוד. בהתייחס לגרסה הנבחנת, רמת פרימיום פלוס כבר לא זולה, נכון ש-196 אלף שקלים הם לא מעט, אבל נסו לאבזר ברמתה את המתחרות ותגלו שחלקן לא מציעות חלק מהמערכות שלה (וגם היא לא את חלק משלהן) אבל בכל מקרה, אתם נמצאים כבר 25 ו-30 אלף שקלים מעבר ל-196 אלף השקלים שלה.

 

האם יש לה מקום? כנראה שכן, בשנה שעברה כשליש ממכירות הדגם (461 מתוך 1176) היו של רמת הגימור פרימיום שעלותה 186 אלף שקלים, כך שכנראה גם לגרסת הפלוס המאוד מפוארת יימצאו קונים שדווקא בה ימצאו את הערך המוסף שלו זקוקה משפחתית גדולה כדי לשרוד בשוק הרכב הנוכחי.״

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.


×
×
  • תוכן חדש...