Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן - מאזדה 6 פרימיום פלוס 2.5 ליטר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3417 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חלילה לא שופט. אני רק אומר שהיא לא מצטיינת הסגמנט, והיא לא רכב רע. היא פשוט רכב מעולה שנמצא שם. עוד מתחרה לגיטימית וזה. בקיצור מאזדה.

 

ניקו,

 

אתה שופט את מזדה עדיין כאילו הייתה לאנטיס/ 626/ 323F.

 

המזדות החדשות הן רחוקות מאוד מהימים ההם, הן מאוד איכותיות וממובילות הסגמנט.

 

מי שמזמין היום מזדה 6 פרמיום סטיישן מקבל ממני שאפו הרבה יותר גדול מבא נגיד גרוטאה בצורת אימפלה.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

  • תגובות 123
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מי שמזמין היום מזדה 6 פרמיום סטיישן מקבל ממני שאפו הרבה יותר גדול מבא נגיד גרוטאה בצורת אימפלה.

 

ומי שיזמין, באותו הכסף פחות או יותר, S60?

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
עד כמה שאני מבין, המערכת נועדה לשנות את חלוקת הכוח בין הגלגלים. לא על מנת להעביר משקל (זניח) כפי שנאמר בכתבה, כי אם לייצר מומנט שיעזור לסבסב את הרכב לתוך הפניה.

 

 

העברת משקל, זה כל מה שהמערכת הזו עושה.

פורסם
ומי שיזמין, באותו הכסף פחות או יותר, S60?

לא טענתילרגע שהיא הטובה והמשתלמת ביותר[emoji12]

ועדיין, צריך לבדוק תמחור ואבזור ורק אחכ אסכים לתת את ההעדפה לוולבו, זה לא אוטומטי או ליתר דיוק, זה כבר לא אוטומטי.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם (נערך)
הG-ספוט אמור להפוך את ההתגרזנות לנוחה יותר עבור היושבים לצידך. יעני גם הנאה מנהיגה וגם משפחתית. בפועל, אני מניח שזה מה שפאבל כתב, כלום.

טרם ניסיתי בעצמי, אבל בינתיים, אם אני צריך לנחש, אני איתך.

 

מאזדה 6 כמו מאזדה. היא פשוט שם. לא רעה ולא מצטיינת. כשמישהו קונה מאזדה 6 אתה לא אומר "פששש" ולא אומר "וואלה למה?" פשוט "מגניב אחלה אוטו".

 

תודה על הסקירה.

שמע, ייאמר לזכות מאזדה שהם נמצאים בתקופה בין הטובות שלהם. הרכבים הרבה יותר טובים מפעם.

 

רק הרגע הכריזו על תחילת יבוא.

סבלנות והרבה תקווה.

לא נראה לי שזה יקרה. מי יקנה את זה בכלל? בודדים, אם בכלל.

 

ומי שיזמין, באותו הכסף פחות או יותר, S60?

באותו הכסף יש לך S60 בסיסית. מעבר לכך שהיא פחות מרווחת, הבדלי האבזור גדולים מאוד. גם בהשוואה ל-S60 המאובזרת יש ל-6 פרימיום + לא מעט יתרונות באבזור. בנוסף, המאזדה מתנהגת יותר טוב.

 

--------------------------------------------------------

 

את הדגם לפני המתיחה האחרונה שהייתה ממש עכשיו אני מכיר היטב. לעניות דעתי, 2 הבעיות העיקריות של הרכב הינן:

- מתלים, הם פשוט רכים מדי וכושר הספיגה שלהם אינו מצטיין. הייתי שמח אילו מאזדה היו דווקא מקשיחים אותם ומשפרים יכולת הספיגה של הרכב.

- רעשי רוח וכביש מוגזמים מדי. כלומר, זה לא נורא, אבל בהחלט אפשר לשפר.

עריכה אחרונה על ידי Cuore Sportivo

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
עד כמה שאני מבין, המערכת נועדה לשנות את חלוקת הכוח בין הגלגלים. לא על מנת להעביר משקל (זניח) כפי שנאמר בכתבה, כי אם לייצר מומנט שיעזור לסבסב את הרכב לתוך הפניה.

 

לעניות דעתי, זה מה שה-TT שבחנתי עושה, ובהצלחה יתרה.

זה מרגיש מאוד מלאכותי, אבל זה מאוד יעיל.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

הבעיה הכי גדולה שיש לי עם המאזדה 6 היא שהיא ארוכה, אבל האורך שלה לא מתבטא לא במרווח לנוסעים ובטח לא בתא המטען, וחבל.

פורסם
במחיר שלו הוא באמת עדיף על פאסאט?

גם הוולוו S60 T4 נכנס בתקצב ואולי בקושי ה- T5 עם הביצועים המעולים.

לא רואה את עצמי בוחר בה על פני פאסאט, בעיקר משיקולי מנוע, נוחות, מרווח, ובגאז׳.

את הוולוו הייתי רוכש רק אם לא הייתי צריך מושב אחורי נורמלי, ויכולתי להסתפק בבגאז׳ קטן.

פורסם

לטעמי ה 6 סובלת מעיצוב גמלוני מדי. יש את הקוים הנכונים, אבל ממד האורך לא מסתדר לי בעין ומקלקל את התוצאה.

 

ה 6 פרמיום 2.5 תתאים למי שאנונימיות חשובה לו.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

אני מסכים שה6 נראית טוב, אפילו טוב מאוד. אבל היא כן ארוכה מדי ושוב, זה לא מתבטא בשום יתרון (רק חיסרון בחניה...).

פורסם
אני מסכים שה6 נראית טוב, אפילו טוב מאוד. אבל היא כן ארוכה מדי ושוב, זה לא מתבטא בשום יתרון (רק חיסרון בחניה...).

מאפיין הרבה מכוניות, חלק גדול מזה הוא קנס NCAP.

ה S60 בסוף דרכה ובקרוב תוחלף בחדשה, והיתרונות היחסיים שלה על המאזדה מרוכזים ביחידת כוח בליגה אחרת ומושבים מושלמים.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

אנונימיות במובן של לא לעשות רושם.

סמל לא נחשק.

פער גדול בין תדמית ליסינג לבין מה שהדגם הזה מספק.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it


×
×
  • תוכן חדש...