Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן - מאזדה 6 פרימיום פלוס 2.5 ליטר


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2654 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מה שחשוב במתיחת פנים של ה-6 זה שהיא קיבלה מערכת לוויסות כוח הכבידה הפועל על הרכב בעת פנייה.

 

איזה עוד רכב יודע לווסת את כוח הכבידה שפועל עליו בעת פנייה?

USS Enterprise, או מילניום פאלקון אם אתה רוצה קומפקטית.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 123
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

מסכים עם רוברט לגבי הפאסאט, הייתי מעדיף אותה על ה-6 (וב 200K אפשר לקבל את הפרימיום), כנ"ל לגבי ה T5 שהיא חזקה בהרבה ורק חסר לה מקום במושב האחורי. ועכשיו לפני החלפת הדגם, לקבל אותה ב 200K נראה סביר.

ושאלה: גם ב-6 עולה מסך עם מהירות מול הנהג כמו ב-3? קיבלתי 3 כרכב חלופי ליומיים וזה שיגע אותי, אי אפשר לבטל את זה? לא מצאתי כפתור ביטול.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

220 לפאסאט פרימיום זה בדיוק המחירון. אם הם לא נותנים שקל הנחה שיבושם להם, לדעתי זה פוגע במכירות. בסכומים האלו, הקונים מצפים להנחה כלשהי, לדעתי עדיף כבר לפרסם ב- 230 ולרדת ל 220.

בכל מקרה, ספציפית בפאסאט, לדעתי הפרימיום לא מוסיף הרבה אבזור על הגרסה הזולה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יצא לי לעשות סיבוב על האוטו המדובר שבסופו נשארתי עדיש. מצד אחד הרכב באמת משדר תחושת פרימיום. כלומר אם היה לי סמל של לקסוס על ההגה לא הייתי מרים גבה. האוטו עומד בסטנדרט מבחינת גימור פנים ותחושה ומפוצץ טכנולוגיה אבל בצורה ידידותית.

 

 

מסכים עם השורה שלך. כמי שרואה סמל לקסוס על ההגה כל יום, 2 הסנט שלי על מאזדות נוכחיות - והכל לעניות דעתי, לא בא להתנצח עם אף אחד...

 

לזכות מאזדה ניתן לזקוף את העובדה שתאי הנוסעים בדור הנוכחי של 6, 3 ואפילו 2 בהחלט מעניקים סוג של Feel Good Factor שקשה לשים את האצבע במדוייק על אלמנט אחד, אבל הסך הכל - ולא משנה אם אתה במושב הנהג או באחד אחר, מאוד מרשים - בטח ברמות המחיר של מותג שאינו מוגדר או מתומחר כ"פרימיום" ובטח בהשוואה סטטית (אבל לא רק) מול המתחרות הישירות.

 

אישתי נהנית יום-יום מ-2 חדשה בגרסת Pure White שבאמת גורפת "וואו!" מכל מי שמניח עכוזו על אחד המושבים. אפילו ריח העור נותן תחושה של משהו שונה גם אם העיניים עצומות. אז זו "רק" מאזדה 2, כך שדי ברור כי 6 ברמת הגימור שנבחנה בהחלט מטשטשת את הקו שבין קטגוריית פרימיום לשאינה כזו ולו רק בגלל ה-Look & Feel.

עריכה אחרונה על ידי X9500

The older you get, the better you used to be

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הG-ספוט אמור להפוך את ההתגרזנות לנוחה יותר עבור היושבים לצידך. יעני גם הנאה מנהיגה וגם משפחתית.

 

איזו הנאה יש, כשאתה לא שולט על העברת המשקל?!

זה האמ-אמא של תחושת הפלייסטיישן ברכב.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאפיין הרבה מכוניות, חלק גדול מזה הוא קנס NCAP.

 

 

 

לא קשור ל-ncap. זה כמו שבזמנו רנו אמרו על המגן 2 ומנגנון החלפת הנורות ההזוי שלה שהם היו חייבים לתכנן אותה ככה בשביל לקבל חמישה כוכבים, ואז פולקסווגן גולף קיבלה את אותם חמישה כוכבים בלי שום שטיקים דביליים.

המאזדות (כולן אגב) ארוכות ובעלות בסיס גלגלים ארוך אבל צפופות פחד כי המנוע שלהן יושב מאחורי הסרן הקדמי. וה-6 דווקא כן צפופה, לשלושה אנשים מאחורה ממש ממש לא כיף.

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהנתי מהסקירה והתמונות.

 

קצת מבאס לקרוא את lanosforce, מ-11 רמקולים של BOSE נשמע שמצפים ליותר

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העברת משקל, זה כל מה שהמערכת הזו עושה.

 

אני חושב שאנשים מפריזים בחשיבות של העברות משקל. כל עוד מדובר על התחום האלסטי של הצמיג (קרי, רחוק מהמגבלות) ועל העברות משקל שנגרמות ממודולציה של מצערת (להבדיל, נאמר, מבלימה חדה) זה אפקט כמעט זניח.

 

נורא קל לחשב העברות משקל. אם תעשה את החישוב תתפלא לגלות כמה מעט ״משקל״ עובר במצב כזה.

 

מה שמערכות כאלו עושות זה לתת מעט יותר כוח לחיצוני מאשר לפנימי, מה שגורם לרכב להסתבסב לתוך הפניה.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להיפך, לפחות ב-6. היא לא שולחת יותר כוח לגלגל האורז כמו במערכת torque vectoring רגילה, אלא מורידה מהכוח שמגיע לגלגל הפנימי.

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקיי. אותו רעיון.

 

העניין כאן אינו איזה גלגל ״אוחז״ כמו בדיפרנציאל מקובל, אלא איזה גלגל יכול לייצר מומנט פיתול על המרכב בכיוון הפניה.

 

זו הסיבה שמערכות כאלו לרוב פועלות רק מתחת למגבלות. באזור המגבלות המערכת צריכה למנוע פרפור גם במחיר של יצירת מומנט על המרכב מהפניה והחוצה, שזה מה שרוב הדיפרנציאלים מוגבלי ההחלקה עושים.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא כוס הקפה שלי ובטח ובטח לא נותנת את ה-style והערך המוסף שיש במותג פרמיום.

 

זה מתחיל מהדברים הקטנים כמו כמות המתגים ורמת הגימור שלהם, עיצוב לוח השעונים, הצבעים האחידים של תא הנוסעים, וממשיך בעיצוב החיצוני המצועצע.

 

די להעיף מבט בתא הנוסעים של הפאסאט בשביל להבין את הכללים הבסיסיים ליצירת מותג שמשדר יוקרה ואיכות והמאזדה - ממש לא שם.

 

2016-volkswagen-passat-sel-v6-dashboard.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2654 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...