Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן - מאזדה 6 פרימיום פלוס 2.5 ליטר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3419 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עיצוב וסגנון וגם צבעים זה עניין של טעם.

מעניין שבחרת דווקא בתמונה של תא הנוסעים של הפסאט האמריקאית שנחשבת פחות איכותית, פחות מעוצבת ובכללי מיושנת ונחותה מהפסאט האירופאית.

 

לטעמי ה-6 נראית מעולה מבפנים ומבחוץ והצילומים המאוד יפים בכתבה הדגישו זאת עוד יותר. מאזדה הולכת לכיוון שונה מהיפניות האחרות. טויוטה והונדה מציגות בשנים האחרונות הרבה דגמים עם עיצוב מעט מוגזם ויותר מדי אלמנטים. ניסאן ומיצובישי עם קווים פשוטים ברוב הדגמים למעט יציאות כמו מקסימה למשל ומאזדה בוחרת בקווים הרבה יותר אלגנטיים ונקיים אבל כאלה שמצליחים לשדר איזשהי כוחניות שרירית. אולי קצת נסחפתי עם התיאורים אבל זה מה שאני חושב על העיצוב, במיוחד של ה-6.

  • תגובות 123
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
להיפך, לפחות ב-6. היא לא שולחת יותר כוח לגלגל האורז כמו במערכת torque vectoring רגילה, אלא מורידה מהכוח שמגיע לגלגל הפנימי.

להבנתי במערכת של מאזדה לא מבצעים חלוקה בין הגלגלים אלא חותכים אחוז מסוים מהכח שעובר לגלגלים.

לא קשור ל-ncap. זה כמו שבזמנו רנו אמרו על המגן 2 ומנגנון החלפת הנורות ההזוי שלה שהם היו חייבים לתכנן אותה ככה בשביל לקבל חמישה כוכבים, ואז פולקסווגן גולף קיבלה את אותם חמישה כוכבים בלי שום שטיקים דביליים.

המאזדות (כולן אגב) ארוכות ובעלות בסיס גלגלים ארוך אבל צפופות פחד כי המנוע שלהן יושב מאחורי הסרן הקדמי. וה-6 דווקא כן צפופה, לשלושה אנשים מאחורה ממש ממש לא כיף.

אתה מתייחס למימד הרוחב והיא לא שונה מרכבים אחרים בסגמנט.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

לא נהגתי ולא בדקתי את הרכב,לטעמי חסר פה מנוע גודש חזק.

מערכת איכותית יותר וגלגלי 20 אינצ,כמה דיפונים דמוי עץ או

מראה פחות פלסטיקי בפנים. הקונסולה שבין הנהג לנוסע

יכלה להיות מצופה כולה ולא רק חצי,אלה דברים שיכולים להוציא

אותי מדעתי (אני פדנט),כנ"ל בסיס המושב התחתון מפלסטיק.

יש כאן את כל המרכיבים,אבל כל אלה שנסעו בה מוסיפים...

בתחום הזה היא ככה ובאחר היא כזאת ומשפטים כמו,היא עדיין

לא שם.

מרושם של אחד שקורא רק מה כותבים עליה,אני מתרשם שהיא

עושה הכל טוב וזהו..."אך האוטו"? "פסדר כזה"(אני שואל ועונה).

זה מבאס,כי מכל מה שאתה מבין מאלה שנסעו בה ונהגו,שיש לה

הכל אבל ממש לא מספיק...חבל.

אז רגע ,היא פרימיום? או wannabe פרימיום ?

פורסם

היא פרימיום. פשוט מאוטו עם שלדה כזאת נהדרת והגה חד כתער אתה מצפה גם מנוע. 2.5 ליטר אטמובפרי לא מספר את הסחורה ש2.0 טורבו של VAG מספק. זה מה שחסר לה בעיני.

פורסם

אז רגע ,היא פרימיום? או wannabe פרימיום ?

 

יחסית ל 6 היא פרימיום.

ריפוד בהיר לא הופך אותך לפרימיום. הויכוח על מה זה פרימיום שחוק. בעיני זו תפיסה ותו לא. לטעמי היא ממש לא. אבל כנראה חבילה מעניינת.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
היא פרימיום. פשוט מאוטו עם שלדה כזאת נהדרת והגה חד כתער אתה מצפה גם מנוע. 2.5 ליטר אטמובפרי לא מספר את הסחורה ש2.0 טורבו של VAG מספק. זה מה שחסר לה בעיני.

עדיף שיטפלו במתלים קודם. המנוע אולי לא מספק ביצועים של 2 ליטר טורבו, אבל גם לא רחוק משם. מנגד, יש לו תגובה וכושר נשימה של מנוע אטמוספרי שזה נחמד.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

איך אפשר לומר שהמנוע הזה לא רחוק מ2.0TSI? עם 30++ קג"מ בסל"ד אפסי כמעט יש הבדל גדול מול 26 קג"מ בסל"ד גבוה.

נסיעה אחרת לגמרי.

 
 

 

 
 
פורסם

הנסיון האישי שלי עם המנוע 2.5 הוא מCX5, אמנם מעט מאוד נסיון (שעה של נסיעת מבחן) אבל אכזבה כשאתה רגיל למנועים מטורבתים. הרכב היה מיועד לאשתי, והיא כלכך לא התלהבה ממנו מבחינה זו.

יומיים אחרכך היא עשתה נסיעת מבחן בטיגואן 1.8 והחיוך לא ירד לה מהפנים.

אישית הייתי משווה את המנוע 2.5 האטמוספרי הזה ל1.4 של VAG, כאשר ה1.8/2.0 מרגישים משמעותית חזקות יותר.

פורסם

נוהג על CX5 2.5

נהגתי בתחילת השבוע על טיגואן.

מהתרשמותי, טיגואן זה סקודה יטי לעשירים.

MAZDA CX-5 AWD (4x4) 192hp / SkyActive-G 13:1


×
×
  • תוכן חדש...