Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן - מאזדה 6 פרימיום פלוס 2.5 ליטר


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2650 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אלא אם כן המנוע/גיר מכוילים אחרת בCX5 מאשר ב6, אני לא הרגשתי שום תגובת מנוע חדה.

ציפיתי להרבה יותר ״זום-זום״ וזה פשוט לא הגיע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 123
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

220 לפאסאט פרימיום זה בדיוק המחירון. אם הם לא נותנים שקל הנחה שיבושם להם, לדעתי זה פוגע במכירות. בסכומים האלו, הקונים מצפים להנחה כלשהי, לדעתי עדיף כבר לפרסם ב- 230 ולרדת ל 220.

בכל מקרה, ספציפית בפאסאט, לדעתי הפרימיום לא מוסיף הרבה אבזור על הגרסה הזולה יותר.

 

 

 

 

אולי שיפרסמו ב 300 וירדו ל-250.. באמת יש אנשים שקונים פאסאט ב-220 כאשר ב-230 יש וולוו עם מנוע עדיף בהרבה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התגובה של המנוע לפתיחת מצערת מהירה יותר, כלומר חדה יותר, ממנוע מוגדש. זה גם די ברור...

.

 

גם לעומת המנועים של אלפא?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר להגיד הרבה דברים על ה6,אבל להגיד שהיא עגלה זה ממש ממש לא נכון.

במיוחד לא הדגם החדש

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם כל להיות צעיר וטיפש:roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזו הנאה יש, כשאתה לא שולט על העברת המשקל?!

זה האמ-אמא של תחושת הפלייסטיישן ברכב.

לרגע לא טענתי אחרת. רק ציינתי את מה שקראתי על המערכת הזו. מישהו שם [בעמוד 1] סתר את זה, ואני לא מוצא את הכתבה והסרטון שקראתי, אז בוא נאמר בינתיים שזו לא המטרה של המערכת.

אני גם שונא פלייסטיישנים.

 

איך אפשר לומר שהמנוע הזה לא רחוק מ2.0TSI? עם 30++ קג"מ בסל"ד אפסי כמעט יש הבדל גדול מול 26 קג"מ בסל"ד גבוה.

נסיעה אחרת לגמרי.

מבלי להתייחס לעובדות יבשות, פשוט תקבל את העובדה שיש אנשים שמעדיפים חלליות ויש אנשים שמעדיפים רכבים. שני הצדדים בסדר. חללית זה לא כינוי גנאי. זה פשוט מנוע טורבו ליניארי עם שיא הספק ב4 סל"ד. לא 4000, סתם 4. אני אוהב לטפס ולהרגיש האצה עד האדום, מישהו אחר אוהב בעיטה בהילוך 5 ב45 קמ"ש. הכל טוב.

אם אתה רוצה טורבו מרגש לצערי לא תמצא את זה במאזדה בתקופה הקובה. ממה שאני זוכר [ושוב לא מוצא] הם הולכים על פיתוחי בנזין.

 

הייתי איתה בכביש טכני. עשיתי אותו פעם אחת על מצב רגיל ופעם שניה על ספורט. ההבדל לא כזה מורגש ומלא פעמים הייתי בהילוך לא נכון. מנוע גודש היה אוכל את זה. אבל אטמוספרי לא. בישורת, אם אתה לוחץ הוא בסדר. בסיבובים, איפה שהקצב משתנה, יחד עם הגיר אין לו שום תגובה חדה.

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

.

 

אתה צודק. הרבה יותר קשה לנהוג ברכב אטמוספרי.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאחר כחודש עם הרכב הזה (שאגב באותו צבע בדיוק;))

יש לי להגיד עליו הרבה דברים. בעיקר טובים.

נהיגה כיפית והרכב בהחלט חזק ומגיב טוב בעיקר במצב ספורט

אוטו מפנק מכל הבחינות

לדעתי, שווה את המחיר!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם לעומת המנועים של אלפא?

 

:-) :-) :-) בדיוק מה שאני רציתי לרשום... יש פה מגננה רצינית וכנראה שהמזדה 6 באמת שניה רק לג'וליה ;-)

 

תראו, לא יודע על איזה פרימיום שמיריום אתם מדברים. מבפנים הוא נראה עם פיקוד כמו מזדה 3 דור קודם. הרכב צפוף מאחורה, בין היתר כנראה בגלל התעלה האמצעית. אם B4 היתה שמה ריפודי עור היא היתה הופכת לפרימיום? בחיאת. מזדה 6 סופר אקסטרה פרימיום לעשירים פלוס בלבד, היא מזדה 6. רכב יפה מבחוץ, פונקציונאלי מבפנים, ובגרסה הזו כנראה גם עם מנוע שמזיז אותה, להבדיל ממנו ה- 2.0. WOW. במחיר שלה - היא יקרה ומתאימה לדעתי בעיקר לאוהדי המותג או באמת מי שלא רוצה להיראות בוולבו (בעיני הבחירה ביניהן היא no brainer לטובת הוולבו) או בפאסאט או סקודה משום מה. זה עניין של טעם, למשל, בין סובארו למזדה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סיכמת את מה שכתבתי בכמה תגובות

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפרימיום הוא בתחושה. במקרה יש לי כמה שעות הגה על אאוטבק הכי מאובזרת שעולה יותר מ6 ושם באמץ התחושה של רכב עממי מאובזר. ב6 המדוברת זה לא ככה. אןמנם העצוב מוכר, אבל הגימור ואיבזור גבוהים. רק התפר של העור בקונסולה המרכזית שישר החזיר אותי לימי במוו 730, כבר מראה שיש לך רכב לא רגיל. העור של המושבים, תאורת אווירה, הכל ביחד עובד טוב ולא נותן לך הרגשה שחסכו עליך. בניגוד לאינפיניטי QX60 שלנו שמשדרת אוירה של "ניסן פאת׳פיינדר יקרה ומאובזרת"

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זהו. זה ךא יש או אין, אלא איך הוא עשוי. לסייקו יש שעונים שעולים יותר מרולקס. בגלל איכות וגימור. כאן זה די דומה.

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היות והמושג פרימיום הוא סובייקטיבי בהגדרה, אפשר לסכם את העמוד האחרון כגנון של טוהר, חווה או כל שם של גננת אחרת.

פות"ש פתח שרשור על הרכב, בואו נישאר ענייניים. קצת לא מנומס כלפיו.

X חושבים שזה פרימיום.

Y חושבים שזה לא.

סיימנו.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2650 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...