Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3315 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

בעקבות הופעת נורית ESP פניתי למוסך (מורשה כיוון שמספר מוסכים פשוט לא מצאו את מקור התקלה) - נמצא קוד התקלה הבא: C1091- CAN invalid data from ECM. יש לציין שבהתחלה התקלה הופיעה מידי פעם- כיבוי והדלקה של הרכב העלימה את התקלה למשך מספר ימים. לאחרונה הנורה נדלקת בכל נסיעה- לרוב מספר שניות לאחר ההתנעה או לאחר נסיעה קצרה.

הקביעה הייתה שיש להחליף מחשב ESP בעלויות כבדות- 2500שח למשומש (במידה וימצא) או 8500שח לחדש.

אשמח לדעה נוספת ובלתי תלויה ממשתמשי הפורום

האם התקלה מוכרת ואכן מחייבת החלפת מחשב?

אין אופציה לתיקון? אם כן-אשמח לקבל המלצה על בעל מקצוע. אם לא האם המחירים שנדרשו הגיונים?

 

תודה,

אלון

פורסם

מהיכן אתה בארץ ? לפי חיפוש בג'אנק יארד יש בעל מקצוע מחולון (המחוון ספידומטרים) לשעונים וספידומטרים,שמתעסק גם עם הדברים הללו.

בתל אביב,יש חבר פורום וותיק,אוו ספידומטרים -גם לשם מומלץ לגשת ולבקש בדיקה והצעת מחיר.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

מחשב ESP בדרך כלל נמצא במשאבת ESP

קוד התקלה מצביע על בעיית תקשורת בדרך כלל שאני רואה כאלה זה נגרם בגלל דלקן או קודן והתקנות מקומיות בכללי

אם המוסך המורשה אומר שמשאבה אחרת תפתור את התקלה לך על זה אבל תבהיר להם שאם זה ידלק שוב אותה רוצה שיחזירו את היחידה שלך חזרה ויזכו אותך

פורסם
מחשב ESP בדרך כלל נמצא במשאבת ESP

קוד התקלה מצביע על בעיית תקשורת בדרך כלל שאני רואה כאלה זה נגרם בגלל דלקן או קודן והתקנות מקומיות בכללי

אם המוסך המורשה אומר שמשאבה אחרת תפתור את התקלה לך על זה אבל תבהיר להם שאם זה ידלק שוב אותה רוצה שיחזירו את היחידה שלך חזרה ויזכו אותך

 

יש לו אחריות על התיקון אז בקטע הזה הוא בטוח מגובה. ישנם מוסכים כמו המורשים שלהם יש כלים קצת מקצועיים יותר כמו סורקים מקוריים לאיתור בעיות מעין אלה ואם עלו על הבעיה והחלפת מחשב תיפתור אותה אז החלף מחשב ויעלה כמה שיעלה כמובן בהתאם לכיס שלך משומש או חדש...בטיחות קודמת לכל. ויפה לראות שהתקלה אותרה ויש לה פיתרון.

פורסם
נ.ב בסוזוקי סוויפט אם הרפידות שחוקות מעל 80 אחוז זה קורה גם כן.

תודה חברים!

maxizem מה שאתה אומר מעניין..אני יודע שאצטרך לעשות טיפול ברקסים בקרוב..יש מצב שזה כל הסיפור?

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

גם לי יש את אותה תקלה בדיוק, בסוזוקי ספלאש 2013. מצאתי כאן בפורום מספר מקרים נוספים שמתלוננים על אותו הדבר בדיוק. בספר הרכב כתוב שהנורה מעידה ש ESC לא פעיל.

פורסם
נ.ב בסוזוקי סוויפט אם הרפידות שחוקות מעל 80 אחוז זה קורה גם כן.

 

מקסים, תוכל לפרט קצת? ראית שהחלפת רפידות פותרת את הבעיה?

פורסם
מחשב ESP בדרך כלל נמצא במשאבת ESP

קוד התקלה מצביע על בעיית תקשורת בדרך כלל שאני רואה כאלה זה נגרם בגלל דלקן או קודן והתקנות מקומיות בכללי

אם המוסך המורשה אומר שמשאבה אחרת תפתור את התקלה לך על זה אבל תבהיר להם שאם זה ידלק שוב אותה רוצה שיחזירו את היחידה שלך חזרה ויזכו אותך

 

הי ליאור,

אתה כותב שיכול להיות שהקודן גורם לבעיות תקשורת. במקרים כאלו ביטול הקודן מעלים גם את הבעיה?

פורסם

כאשר המצערת מלוכלכת החיישן שיושב על המצערת מקבל נתונים שגויים ומדליק את נורת הESP , הפיתרון הוא ניקוי בית מצערת.



בצע ניקוי לפני החלפת מחשבים למיניהם.

פורד מונדיאו בורח מהטראומה של הפונטו הקסם שבמכוניות!!!

פורד פוקוס מנוע 2.0 אוטו מצויין חלום של אוטו!!!

אני החלטתי פורד זה הרכב שילוו אותי כל החיים!!!

פורסם

כאשר המצערת מלוכלכת החיישן שיושב על המצערת מקבל נתונים שגויים ומדליק את נורת הESP , הפיתרון הוא ניקוי בית מצערת.



בצע ניקוי לפני החלפת מחשבים למיניהם.

 

טוב,בעיקבות השרשור כאן



הלכתי למוסך ועשיתי ניקוי בית מצערת. העלות נמוכה, וזה לוקח כ20 דקות. אפשר לעשות את זה לבד בבית, אבל צריך לדעת מה בדיוק לפרק, אני ממליץ על מוסך אם יש לכם מוסך שאתם סומכים עליו. בנוסף, מבית המצערת יוצא קונקטור שאני מנחש שמעביר את המידע על מיקום המצערת למחשב, פתחנו אותו, וניקנו עם תרסיס לניקוי מגעים.

 

בינתיים, מאז הבוקר, הנורה לא נדלקה. אם תדלק, אני אעדכן כאן.

 

תודה רבה

×
×
  • תוכן חדש...