Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3318 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב,בעיקבות השרשור כאן



הלכתי למוסך ועשיתי ניקוי בית מצערת. העלות נמוכה, וזה לוקח כ20 דקות. אפשר לעשות את זה לבד בבית, אבל צריך לדעת מה בדיוק לפרק, אני ממליץ על מוסך אם יש לכם מוסך שאתם סומכים עליו. בנוסף, מבית המצערת יוצא קונקטור שאני מנחש שמעביר את המידע על מיקום המצערת למחשב, פתחנו אותו, וניקנו עם תרסיס לניקוי מגעים.

 

בינתיים, מאז הבוקר, הנורה לא נדלקה. אם תדלק, אני אעדכן כאן.

 

תודה רבה

 

היי,

הבעיה התחילה לקרות גם אצלי, ספלאש 2013. הנורה מדלקה פעמים, בהפרש של כמה ימים. כיבוי המנוע והתנעה מחדש מעלימים את התופעה.

תוכל לדעכן אם ניקוי המצרעת פתר אצלך את הבעיה סופית?

פורסם

גם אצלי הייתה את הבעיה הזאת בספלאש 2012, וניקוי בית המצערת פתר אותה, אני כחודש וחצי אחרי הניקוי והנורית לא נדלקת מאז.

מצרף לינק לשרשור עם תמונות והסברים לפתרון:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?620873-%D7%A1%D7%95%D7%96%D7%95%D7%A7%D7%99-%D7%A1%D7%A4%D7%9C%D7%90%D7%A9-2012-%D7%A0%D7%95%D7%A8%D7%94-%D7%A9%D7%9C-esp-%D7%93%D7%95%D7%9C%D7%A7%D7%AA-%D7%9C%D7%A1%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%92%D7%99%D7%9F

Current: Cupra Formentor 2022 1.5T (150HP) DSG7

Previous: VW Polo V 2012 1.4L (85HP) Manual Gear ---> VW Golf VII 2013 1.4T (122HP) DSG7 ---> VW Golf VII 2015 1.4T (150HP) DSG7 ---> Seat Ateca 2019 1.4T (150HP) DSG7

פורסם

גם אצלי בפולו היה נדלק מנורה של מחשב

עם תקלת תקשורת, שאין תקשורת למחשב

וכל מיני דברים מפחידים בסגנון.

עכשיו שאני חושב על זה זה תמיד היה מלווה עם

התראות של חיישן אחר EGR ושטויות כאלה

החיישן היה נדפק ואז כל המחשב היה משתגע

מאז הניקוי האחרון של ה EGR וגם של המצערת

לא קיבלתי שום שגיאה בינתיים, לא שם מחשב לא EGR

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
היי,

הבעיה התחילה לקרות גם אצלי, ספלאש 2013. הנורה מדלקה פעמים, בהפרש של כמה ימים. כיבוי המנוע והתנעה מחדש מעלימים את התופעה.

תוכל לדעכן אם ניקוי המצרעת פתר אצלך את הבעיה סופית?

 

כן, הבעיה נפתרה והנורה לא נדלקה מאז הניקוי.

×
×
  • תוכן חדש...