Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3564 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אשמח לעזרתכם, אני מעוניין לרכוש רכב חדש בתקציב מעט מוגבל

בין הרכבים שבחנתי הם:

קיה פיקנטו (פופולורי, שוק טוב, חסכוני)

שברולט ספארק (חסכוני, מאובזר)

מבחינת מרחב פנימי לא הייתה לי בעיה מיוחדת... ברגע שאני מבין שאני צריך רכב בתקציב מוגבל אז צריך גם לדעת להתפשר. קצת הפריע לי הנוכחות בכביש (נהגתי על הספארק בכביש 4 ומשאית שנסעה בנתיב ליד גרמה לתנודות לא נעימות ברכב). הפריע לי גם התא מטען המזערי כל כך שלהם. ותכלס... נסיעת מבחן זה נחמד אבל איך החוויה תיהיה בנסיעה ארוכה של כמה שעות על הכביש?

 

דאציה סנדרו רכב יחסית גדול לרכבי מיני ויתר זול מהקודמות (55K), הנהיגה עליו הייתה סבירה, אבל סביבת הנהג לא נעימה במיוחד. בדקתי גם את הסטפאויי שיותר גדולה ומרווחת, יותר מאובזרת, יותר חסכונית. אבל לצערי ב 15 אלף יקרה יותר (70K) וזה קצת יקר לי והאמת... משם כבר אפשר לפזול כבר לכיוון הסיאט איביזה. אבל בשורה התחתונה יש תקציב מוגבל.

 

MG3 - הדגם המאובזר (comfort) הוצע לי במחיר של 60K (במקום 69) עם רמת אבזור גבוהה בהרבה מהרכבים הקודמים

הנהיגה עליו היתה יותר נעימה, העברת הילוכים חלקה, נוחה מאוד, מרגישים מנוע של 1500. אכזבה מבחינת צריכת דלק אבל מצד שני לרכב כוח. רמת הבטיחות בעייתית, יש מרווח פנימי לא רע בכלל ותודו הרכב מדליק, בטח יחסים לאלו שציינתי כאן. אה... עוד יתרון 5 שנות אחריות מלאות. על הדאציה 3 ועל הפיקנטו 3 מלא + 4 על מנוע וגיר.

קראתי כאן הרבה על אנשים שירדו עליה ועל הירידת ערך הגדולה שצפויה לה... זה נכון גם ל MG3 וגם לדאציה אבל מצד שני אני לא קונה רכב לשנתיים שלוש, השאיפה להחזיק עם הרכב לפחות 5-6 שנים. ואז ההפרשים כבר מצטמצמים לא?

 

ואולי בכלל ללכת על רכב יד 2 אבל כאן בגלל האפשרות מימון היכולת מצטמצמת (לא רוצה לרכוש מחברת ליסינג רכב שעבר כבר מעל 80k ומניסיון אישי של הרבה שנות ליסינג הרכב עבר הרבה מאמץ כי אנשים מסגלים לעצמים "נהיגת ליסינג") אז יש רכב בסביבות ה 40-45 ששווה יותר מאלה שציינתי?

 

אשמח לשמוע מניסיון שיש להם את mg3 או הדאציה

אהבתי את הנהיגה על MG3 וקראתי כאן הרבה בעד ונגד

אשמח לשמוע מניסיונכם

 

תודה

פורסם

ברכישת רכב יד שניה או חדש יש משהו קצת הפוך.

 

כשאתה קונה יד ראשונה אתה מעדיף לקנות רכב שיש לו ירידת ערך כמה שיותר קטנה. דוגמא טובה למקרה שלך זאת הפיקנטו.

 

אם אנו עוסקים בתקציב קטן יחסית, ובכל זאת חשובה לך הרגשה של "אוטו", יד שניה בהחלט יכול להתאים לך.

במקרה שלך, בגלל שאתה מעוניין להחזיק את הרכב שנים רבות, כדאי לך לחפש רכב עם ירידת ערך גדולה.

דבר זה יאפשר לך לקנות רכב בין שנתיים וחצי במחיר מצחיק לעומת רכב חדש, וברוב המקרים ליהנות מאחריות יצרן לעוד חצי שנה (לתחושת הבטחון בקניית רכב משומש).

פורסם

בדקתי גם את הסטפאויי שיותר גדולה ומרווחת, יותר מאובזרת, יותר חסכונית. אבל לצערי ב 15 אלף יקרה יותר (70K) וזה קצת יקר לי

הסטפווי לא יותר יותר מרווחת. אפילו לא בסנטימטר מעוקב אחד.

פורסם
שלום לכולם,

אשמח לעזרתכם, אני מעוניין לרכוש רכב חדש בתקציב מעט מוגבל

בין הרכבים שבחנתי הם:

קיה פיקנטו (פופולורי, שוק טוב, חסכוני)

שברולט ספארק (חסכוני, מאובזר)

מבחינת מרחב פנימי לא הייתה לי בעיה מיוחדת... ברגע שאני מבין שאני צריך רכב בתקציב מוגבל אז צריך גם לדעת להתפשר. קצת הפריע לי הנוכחות בכביש (נהגתי על הספארק בכביש 4 ומשאית שנסעה בנתיב ליד גרמה לתנודות לא נעימות ברכב). הפריע לי גם התא מטען המזערי כל כך שלהם. ותכלס... נסיעת מבחן זה נחמד אבל איך החוויה תיהיה בנסיעה ארוכה של כמה שעות על הכביש?

 

דאציה סנדרו רכב יחסית גדול לרכבי מיני ויתר זול מהקודמות (55K), הנהיגה עליו הייתה סבירה, אבל סביבת הנהג לא נעימה במיוחד. בדקתי גם את הסטפאויי שיותר גדולה ומרווחת, יותר מאובזרת, יותר חסכונית. אבל לצערי ב 15 אלף יקרה יותר (70K) וזה קצת יקר לי והאמת... משם כבר אפשר לפזול כבר לכיוון הסיאט איביזה. אבל בשורה התחתונה יש תקציב מוגבל.

 

MG3 - הדגם המאובזר (comfort) הוצע לי במחיר של 60K (במקום 69) עם רמת אבזור גבוהה בהרבה מהרכבים הקודמים

הנהיגה עליו היתה יותר נעימה, העברת הילוכים חלקה, נוחה מאוד, מרגישים מנוע של 1500. אכזבה מבחינת צריכת דלק אבל מצד שני לרכב כוח. רמת הבטיחות בעייתית, יש מרווח פנימי לא רע בכלל ותודו הרכב מדליק, בטח יחסים לאלו שציינתי כאן. אה... עוד יתרון 5 שנות אחריות מלאות. על הדאציה 3 ועל הפיקנטו 3 מלא + 4 על מנוע וגיר.

קראתי כאן הרבה על אנשים שירדו עליה ועל הירידת ערך הגדולה שצפויה לה... זה נכון גם ל MG3 וגם לדאציה אבל מצד שני אני לא קונה רכב לשנתיים שלוש, השאיפה להחזיק עם הרכב לפחות 5-6 שנים. ואז ההפרשים כבר מצטמצמים לא?

 

ואולי בכלל ללכת על רכב יד 2 אבל כאן בגלל האפשרות מימון היכולת מצטמצמת (לא רוצה לרכוש מחברת ליסינג רכב שעבר כבר מעל 80k ומניסיון אישי של הרבה שנות ליסינג הרכב עבר הרבה מאמץ כי אנשים מסגלים לעצמים "נהיגת ליסינג") אז יש רכב בסביבות ה 40-45 ששווה יותר מאלה שציינתי?

 

אשמח לשמוע מניסיון שיש להם את mg3 או הדאציה

אהבתי את הנהיגה על MG3 וקראתי כאן הרבה בעד ונגד

אשמח לשמוע מניסיונכם

 

תודה

 

 

גם עם קורולה ו-B4 אפשר להרגיש תנודות שנוסעים בכביש בין עירוני ליד משאית.

בטוח שיש הבדלים בין התנודות שתרגיש בספארק לתנודות ב-B4, אבל זה קיים במידה כלשהי גם ברכבים 3 רמות מעל.

Fiat Bravo 2011 TJET​

פורסם

שלום רב,

הדאצ'יה סנדרו או הסטפווי מרווחת משמעותית מהרכבים האחרים שציינת:

מרווח סרנים סנדרו - 2600 מ"מ - בקיה 2385 ובשברולט 2340 כך שחלל הנוסעים בסנדרו הרבה יותר מרווח!!!

כך גם תא המטען שבדאצ'יה גדול הרבה יותר.

פורסם
הסטפווי לא יותר יותר מרווחת. אפילו לא בסנטימטר מעוקב אחד.

 

ראה נתונים ... הרבה יותר.

בספארק תא מטען 170 ליטר. בפיקנטו 200 ליטר. דאצ'יה סנדרו 320!!!

פורסם

אני חושב שהוא התכוון להבדל בין הסטוופאי ולסנדרו.

 

Sent from my A0001 using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אכן לזו הייתה הכוונה.

 

לא מבין למה מי ששוקל ספארק ופיקנטו ידאג ממרחב הפנים של סנדרו. זה הדבר האחרון שהיה מדאיג אותי

פורסם
יש משהו לא נוח באנשי שיווק בפורום ניטרלי

לדעתי עדיף אנשי שיווק , שמזדהים ככאלה, מאשר אנשי שיווק סמויים.

 

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

פורסם

לא פעםקרה שנציגים של חברות עזרו בפיתרון בעיות או הצעות מעניינות.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

יש מושג שנקרא TCO - Total cost of ownership שזה בעברית העלות הכוללת של הרכב. מחיר הקניה הוא חלק מהשיקול אבל בדרך כלל לא החלק הגדול. הטיפולים, הרישוי, הדלק, החלפים. כל אלה מרכיבים את העלות הכללית.

 

מבין הרכבים שציינת הפיקנטו יעלה לך הכי פחות בגלל עלויות הטיפולים והחלפים הנמוכים והמחיר הטוב שתקבל במכירה שלו. מבחינת מרחב הדאצ׳ה וה

MG3 יתנו לך יותר.



 

אז השאלה מה מבין אלה חשוב לך יותר. כמה אנשים יסעו ברכב שתקנה. כמה מטען וכולי

פורסם

בכמה הטיפולים יותר יקרים בדאציה?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...