Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3619 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

לחבר יש את הרכב הנ"ל. הוא מחפש צמיגים במידה 225/45 r17 עומס 91Y.

הבעיה היא שהוא גר בחיפה ואוהב לנסוע מהר. זה גורם לכך שהצמיגים מתפוצצים בכול מפגש עם בור בכביש ונשחקים מהר.

היו לו מישלין ps3 שהחזיקו כמה חודשים עד שהתפוצצו וגם דאנלופ ספורט מאקס רט שלא החזיקו הרבה.

הוא מחפש צמיג כמה שיותר עמיד מבחינת חוזק ושישחק כמה שיותר לאט ושלא יהיה יקר מידי.

האחיזה והביצועים כבר פחות חשובים לו...

זה נכון שצמיג שהוא כמה שיותר ספורטיבי הוא יהיה רך יותר, יחזיק פחות קילומטרים, ויהיה רגיש יותר לכבישים שבורים?

צמיג ירוק יהיה יותר חזק מצמיג ספורטיבי?

 

 

 

מה אתם ממליצים?

חשבתי על מישלין פרימסי או אולי קונטיננטל פרימיום קונטאקט. קימים צמיגים ירוקים במידה שלו?

 

תודה...

2c40f321c127b63b0f9ebdb8770c8e63.jpg

פורסם

אולי כדאי שילמד לנהוג בהתאם לתנאי הדרך?

אני די בטוח שכל הצמיגים בחתך הזה הם xl אולי כדאי שיחפש צמיגים ראנפלט.

עם חתך כזה במפגש עם בור שום צמיג מלבד ראנפלט לא יחזיק.

 

Sent from my XT1575 using Tapatalk

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם (נערך)

XL = Extra Load

צמיג מחוזק יותר לטובת האפשרות ללחץ אוויר גבוה יותר ובהתאם משקל גבוה יותר.

 

במידה המדוברת, צמיגי XL יגיעו עם קוד עומס 94.

זו אפשרות אולי עדיפה למקרה של החבר, אם כי נהיגה ישירות לתוך בורות/מדרכות ושאר מכשולים לדעתי יגרמו לנזק דומה.

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם

איך שהנ"ל נוהג -כמעט שום דבר לא יעזור לו.

שקודם כל יירגע וימתן את עצמו במיוחד בכבישים משובשים (ויש כאלה מספיק).

לא רק צמיגים יכולים להינזק בנסיעה כזו. תסביר לו.

alfa 156 2.5.

פורסם

מעבר להערות הנכונות שנכתבו - הוא לא צריך להחליף צמיגים אלא מכונית.

מי שחובב בורות שיצטייד ברכב שטח.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

נגד בורות כלום לא יעזור. צמיגים בחתך נמוך רגישים מאוד, אפילו לעלות על מדרכה לא מומלץ.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם
הבעיה היא שהוא גר בחיפה ואוהב לנסוע מהר.

 

האחיזה והביצועים כבר פחות חשובים לו...

 

אוהב לנסוע מהר והאחיזה והביצועים פחות חשובים לו. הבנתי.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
אוהב לנסוע מהר והאחיזה והביצועים פחות חשובים לו. הבנתי.

 

בדיוק מה שקפץ לי. חבל על האוטו, דוגרי.

 

פות"ש - תגיד לחבר שלך שפשוט ירגע. אין צמיג שיעזור לו. אם תשים לב - הקרע בצמיג צמוד לדפיקה בג'אנט. זאת כנראה נגרמה משפשוף מדרכה, לא מבור. שחבר שלך יתחיל לנהוג כמו בן אדם ולא יחפש צמיגים חסיני ירי.

 

או שיקנה סופה.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

×
×
  • תוכן חדש...