Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8505 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כאשר אני מניע את הרכב יש יציאה של נוזל מהאגזוז (דלק למיטב ידיעתי)

לאחר שהמנוע מתחמם תופעה זו נעלמת.

האם הדבר קשור לתערובת עשירה מידי?

בכל אופן איך אפשר להפסיק זאת?

 

ואופ טופיק קטן:

היום ביציאתי מהאוניברסיטה גיליתי כרטיס ביקור של הפורום.

מישהו כנראה מהפורום שם לי אותו...אני סתם סקרן לדעת מי זה.

נו.....אז מי זה? :p

החיים הם סחיטה של המצערת.

פורסם

אולי זה מים ?

 

אם זה מים - אין לך מה לדאוג , השריפה של התערובת היא מושלמת.

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
כאשר אני מניע את הרכב יש יציאה של נוזל מהאגזוז (דלק למיטב ידיעתי)

לאחר שהמנוע מתחמם תופעה זו נעלמת.

האם הדבר קשור לתערובת עשירה מידי?

בכל אופן איך אפשר להפסיק זאת?

 

ואופ טופיק קטן:

היום ביציאתי מהאוניברסיטה גיליתי כרטיס ביקור של הפורום.

מישהו כנראה מהפורום שם לי אותו...אני סתם סקרן לדעת מי זה.

נו.....אז מי זה? :p

 

טפטוף של נוזל כלשהו מהאגזוז בהנעת בוקר כשהמנוע קר - תופעה רגילה לחלוטין.

מדובר בלחות שהצטברה באגזוז ויוצאת החוצה. כל עוד מדובר בהנעה כשהמנוע קר. אם אתה אומר שזה נעלם אחרי שהמנוע חם - זה כנראה זה.

Race Smart

פורסם

הייתי היום בחיפה (הייתי צריך לעיין בעבודה באונ' חיפה איזה אושר :? ) ומכיוון שראיתי

את הראלי שלך (ניראת טוב!) חשבתי שאולי זה אתה כי זכרתי שיש מישהו צפוני עם ראלי

אבל החלטתי בכל מקרה להשאיר הזמנה... כמו כן הוזמנה XSI306 בורדו, וGTI6 שחורה.

פורסם

--------------------------------------------------------------------------------

 

"הייתי היום בחיפה (הייתי צריך לעיין בעבודה באונ' חיפה איזה אושר "

 

לפעם הבאה פשוט תגניב לי את הדיסק של טים נידל ישר על הגלגל :lol:

בכל אופן...לא ידעתי שאתה מחיפה...טוב לדעת 8)

החיים הם סחיטה של המצערת.

פורסם

אני לא מחיפה... נסעתי לשם בשביל העבודה... וחזרתי חזרה למרכז... (שם אני גר) :wink:

 

המשך (במידה ויש) בה"פ.

 

גיא

×
×
  • תוכן חדש...