Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3627 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכשתי לאחרונה פיאסטה חדשה, שמגיעה עם מערכת מולטי מדיה בהתקנה מקומית.

 

מדובר במערכת סינית של חברת ROAD ROVER מוגבלת למדי ובעלת מעבד מאוד חלש...

משיקולי עלות פורד לא מתקינים ברכב את מערכת ה SYNC 3 אלא מבצעים התקנה מקומית.

השימוש בה מייגע לאור כוח עיבוד חלש ומגבלות נפח אחסון... כמובן שעקפתי את ההגבלות והתקנתי

אפליקציות נוספות אבל זה פשוט "לא זה".

 

אני מעוניין להתקין טאבלט (נקסוס 7 / אייפד), שיחליף את מערכת המדיה, יאפשר ביצוע שיחות מהנייד,

וויז, שליטה מההגה ומצלמת רוורס שקיימת ומכמובן שימוש ברמקולים של הרכב.

 

קראתי בפורום הרבה שרשורים והלכתי לאיבוד, מעבר לזה הדאשבורד של הפיאסטה בולט ומעוגל כך

שאיני יודע היכן יכנס שם טאבלט מה גם שאני רוצה לשמור על הפלסטיקה המקורית על מנת שאוכל

להחזיר בעת מכירת הרכב...

 

רעיונות? לא מצאת אפילו בחול פלסטיקה חלופית, (שתשמור כמובן על פתחי המיזוג וכו').

 

תודה.

פורסם

נתחיל בשאלה פשוטה מאוד, מה לדעתך התקציב הכי גדול שתוכל לפנות למען הפרוייקט?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם (נערך)
נתחיל בשאלה פשוטה מאוד, מה לדעתך התקציב הכי גדול שתוכל לפנות למען הפרוייקט?

 

מקריאת השרשורים הבנתי שמדובר בכמה אלפי שקלים וזה בסדר מבחינתי...

 

יש פלסטיקה שצריך לקנות, בטח איזה מגבר DAC קטן, מתאמים שונים ומשונים וכו'.

 

מה אגב אני עושה עם מצלמת רוורס מותקנת וכיצד אני גורם לטבלט לתפקד גם כמו דיבורית?

 

אגב בהלחמות ואלקטרוניקה אני חלש... זה צריך להיות די אינטואיטיבי...

עריכה אחרונה על ידי sYn
פורסם

אלי יש מקום לוותר על המסך העליון? או לחילופין לתקוע בו את הטאבלט, כי הוא מתאים למסך של המולטימדיה שהוא 7"?

פורסם (נערך)

לדעתי, אם כבר פרוייקט כזה של DIY אז הייתי הולך על RASPBERRY PIE עם מסך מגע או משתמש במסך הקיים ע"י חיבור של הרסברי בכניסה של וידאו (במקום המצלמה אחורית) .

לא רחוק היום שגם אני יעשה פרויקט כזה - מצרף לך לינק של חברה שמוכרת חלקים ו/או דגם מוכן

http://i-carus.com/shop/

עריכה אחרונה על ידי Chaco
פורסם

נתחיל מנקודת המוצא.

 

התקנה קבועה לעומת התקנה שליפה.

 

בהתקנה שליפה אתה יכול להסתפק בזרוע עם התקן לטאבלט למשל כמו שיש אצלי ברכב, תעבור על פרוייקט optimus ועל הסיקור שלי למוצרי דיטק.

 

בהתקנה שליפה אתה יכול למקם את הטאבלט איפה שבא לך ואתה יכול בגלל זה להשאיר את יחידת הראש כמסך למצלמת רוורס, כמו שאני עושה.

 

אם אתה הולך על התקנה קבועה, רצוי לעשות בניה לטאבלט בגלל שאתה תתקין אותו ללא הסוללה אלא עם ספקי כוח, כאן כבר אתה תצטרך לחשוב מראש על פתרון למצלמת רוורס.

 

ממליץ לחפש שרשורים של חבר הפורום stollerocom

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אופציה מעניינת נוספת שיש לקחת בחשבון, geekbox הוא סטרימר קוד פתוח. (חומרה) עם אפשרות להוספת מסך רטינה 7.9 ואפשרות פיתוח מודלי חומרה שונים.

פורסם

 

אצלי הפנל של המסך יושב בחלק נפרד מהפנל של הרדיו וחורי האיוורור, בקישורים שנתת, זה הכל יחידה אחת...

פורסם

אני משתמש בדיבורית שמשתיקה את הפרוססור, פשוט נוח, זול, יעיל.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם (נערך)

אז הטאבלט לא נותן לזה פתרון? הוא לא יכול להיות BT Host?

 

בנוסף, אם נניח אני הולך על תושבת של proclip נדרשות הלחמות וכו או שיש מתאמים לפלטגים שכיום מחוברים ל HU דרכם מחברים הכל ל Yotg?

 

הרי הרמקולים הולכים ל DAC שאח"כ מתחבר ב USB למכשיר והמתח הולך בנפרד...

 

לא ניתן למצוא טבלט חייגן או להתקין אפליקציית חיוג על ה Nexus LTE?

עריכה אחרונה על ידי sYn
פורסם

מה? :shock:

 

איבדתי אותך לגמרי, אתה בטוח שאתה יודע או מבין מה רשמת?

 

מה הקשר לפרו קליפ ולהלחמות?

 

ממתי רמקולים הולכים ועוד לdac?

 

דיבורית זה פתרון זול נוח ופשוט. אם אתה מתעקש על פתרון שיהיה מתועל דרך הטאבלט אז אתה צריך גם שהטלפון שלך יהיה אנדרואיד ואז אתה צריך להריץ כאן חיפוש על משהו שנקרא tabletalk אפליקציה ליתר דיוק.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
מה? :shock:

 

איבדתי אותך לגמרי, אתה בטוח שאתה יודע או מבין מה רשמת?

 

מה הקשר לפרו קליפ ולהלחמות?

 

ממתי רמקולים הולכים ועוד לdac?

 

דיבורית זה פתרון זול נוח ופשוט. אם אתה מתעקש על פתרון שיהיה מתועל דרך הטאבלט אז אתה צריך גם שהטלפון שלך יהיה אנדרואיד ואז אתה צריך להריץ כאן חיפוש על משהו שנקרא tabletalk אפליקציה ליתר דיוק.

 

הכל בסדר, הבנתי אבל אולי לא התנסחתי נכון :)

 

אם אני הולך על פתרון של התקנה חיצונית ולא בתוך הדאש-בורד, (התקן של brodclip), כיצד אני קושר בין הטאבלט לרמקולים? הרי צריך מגבר כלשהו בדרך שיפעיל את הרמקולים... האם עובדים עם צמת חשמל שתואמת

את הצמה שיש לי ברכב? מלחימים חוטים? קונים מגבר זול עם אותו פלאג?

 

לזה התכוונתי.

×
×
  • תוכן חדש...