Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3670 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

היה לי פנצר (ב-I30CW) החלפתי לצמיג סיני זול אבל לא רע של Jinyu YH18.

 

הביקורות באתרים בריטיים די מפרגנים ביחס עלות תועלת טוב.

 

הבעיה היא שהחלפתי רק צמיג אחד וכרגע אני צריך להחליף את שלושת האחרים.

 

הוראות משרד התחבורה החדשות אוסרות על צמיגיות להתקין על אותו סרן צמיגים שונים.

 

אני מתלבט

1. אם להחליף את כל הארבעה ובפועל לזרוק לפח את החדש הסיני (הוא בן חודש וחצי) ?

2. או למצוא מקום שיחליף לי שלושה ?

3. או לשים JINYU על אותו סרן ואת שני הקדמיים להחליף לאיכותיים יותר ...

 

מה אתם אומרים ?

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

אפשר להחליף צמיג בודד, במידה והצמיג השני על הסרן זהה לו בסוגו וכמעט שלא נסע.

 

המקרה שלך לא כזה, מה גם שבחרת בצמיג שלא כדאי להכביר עליו במלים (צנזורה וכל כזה...) ועוד הרכבת אותו מאחורה.

 

לספר שוב על המכונית שפגעה בעמוד עם דלת הנוסע - מבפנים?:shock:

 

תמצא מה לעשות עם הצמיג הסיני הזה (אם כמעט ולא נסעת עליו - שהצמיגאי ימכור אותו כמשומש) ותחליף רביעיה (או זוג, תלוי במצב הזוג שני) לצמיגים סבירים.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

תחליף ארבעה צמיגים ועל הדרך תיפטר מהצמיג הזבל הסיני.להבא רק צמיגים איכותיים של חברה מוכרת.

פורסם (נערך)

כן, ספר בבקשה!

 

לשם ההגינות זה לא היה תוצאה של סתם צמיגים גרועים, אלא של צמיגים דיאגונליים על הסרן האחורי ורדיאליים על הקדמי, אבל זה יכול לקרות גם אם יש לך צמיג טוב וטרי בקדמיים וצמיג כמו זה שפותח השרשור קנה - מאחור.

 

במצב הזה הביצועים (קשיחות הפניה) של הסרן האחורי כל כך ירודים לעומת הקדמי שהרכב נוטה טבעית להיגוי יתר במהלך פניה.

 

המשמעות של נטיה כזו היא שככל שתגביר מהירות במעגל תצטרך פחות ופחות הגה עד למהירות ה"קריטית" שבה לא תצטרך היגוי בכלל ומעבר לה אף תידרש להיגוי הפוך.

 

המשמעות היא שאם אתה מגיע למהירות הקריטית הזו בקו ישר עם הגה ישר - הרכב יתחיל לפנות וייכנס לסחרור "על דעת עצמו". הרכב הנ"ל פגש עמוד גדול שחדר את כל רוחב תא הנוסעים ואת רגלי היושבים בו.

 

זה למה לא שמים צמיגים סוג ז*ן מאחורה. לא שאני חושב שצריך לשים אותם גם מקדימה...

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם
איפה ומתי זה קרה??

אני מניח שמדובר על מקרה ישן, לא? כי איפה משיגים היום צמיג דיאגונלי?

 

אנגליה. לפני אולי עשור. סופר לי באופן ציורי על ידי המהנדס שבחן את ההתנגשות ושחזר את אופן התרחשותה.

 

הפואנטה היא שסידור כמו זה של פותח השרשור, מלבד מה שהוא פוגע בביצועי הרכב, הוא בעל הפוטנציאל להפוך את הרכב לבלתי יציב בעליל.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם
תחליף לרביעייה נורמלית ואת הסיני שים במקום הגלגל ספייר.

 

הספייר הוא לא הגלגל הסטנדרטי של הרכב (אלא קטן יותר).

 

אני מבין את הקטילות לגבי הצמיג הסיני אבל הסתכלתי היטב באתרי סיקור בריטיים וזה רחוק מתיאורי הזוועה שלכם של הצמיג. יש עליו תקינה אירופאית עם דירוג אירופאי.

 

האם מישהו באמת מכיר את הצמיג ושולל אותו או שזה תגובה אוטומטית ללא מוכר ?

פורסם

אף אחד לא אומר שזה צמיג שיתפרק פתאום בנסיעה. אבל הוא כן צמיג שביצועיו נחותים משמעותית לצמיגים של חברות מוכרות יותר וזה מיתרגם למקדם הבטיחות של הנהג.

 

כל עוד לא צריך לנצל את מלוא מעטפת הביצועים של הצמיג לא מרגישים את זה ולכן לא בכל הסיקורים (שבחלקם נעשים על ידי נהגים מן המניין) ולא בכל נסיעה זה מתבטא.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם
אף אחד לא אומר שזה צמיג שיתפרק פתאום בנסיעה. אבל הוא כן צמיג שביצועיו נחותים משמעותית לצמיגים של חברות מוכרות יותר וזה מיתרגם למקדם הבטיחות של הנהג.

 

כל עוד לא צריך לנצל את מלוא מעטפת הביצועים של הצמיג לא מרגישים את זה ולכן לא בכל הסיקורים (שבחלקם נעשים על ידי נהגים מן המניין) ולא בכל נסיעה זה מתבטא.

 

אנחנו מדברים על יונדאי סטיישן משפחתית שהמקסימום שנדרש ממנה זה לעלות את העלייה של 443 לירושלים :)

 

אף אחד לא נוהג בה באגרסיביות או מנסה לחלץ ממנה ביצועים של אריאל אטום.

 

השאלה היא האם נחוץ ללמד את עצמי לקח של 500 שח (העלות של הצמיג הסיני ואחר טוב יותר שיחליף אותו) ? או שאפשר להשתמש בצמיג בכל זאת.

פורסם (נערך)

אתה מנסה לקבל חיזוק חיובי לטעות שלך או להקשיב לאנשים בעלי ניסיון.

בוא נשאל אחרת

אם מישהו בא לשדוד אותך עם נשק ויש לך בארנק 500 ש"ח האם ה500 ש"ח שווים את החיים שלך?

 

הבעיה פה שלא תוכל לעשות רוטציה בין הצמיגים במידה ותצטרך פעם הבאה.

 

החוק אומר שאפשר לנסוע עם חברות שונות אבל החוק תקף בשביל חברות הליסיניג וההשכרה.

עריכה אחרונה על ידי mark_Avn

×
×
  • תוכן חדש...