Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3618 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצטרף להצעה של http://www.carsforum.co.il/vb/member.php?134099-razi_pazi - המולטיפלה, אם היא בסדר, יכולה להיות קניה מצויינת - וחסכונית למדי.

 

מעבר לכך - פחות חשוב איזה רכב אתה קונה, יותר חשוב שיהיה שמור ומטופל היטב, שתקבל לידיך את ההיסטוריה המלאה שלו... ותמשיך לטפל בו כך, כי בנסיעות ארוכות כאלה, להיתקע בדרך זה מאוד לא נעים.

 

(התקציב שלך, דרך אגב, מספיק בהחלט. יש מלא מכוניות מצויינות מתחילת שנות האלפיים שאם הן שמורות מאוד, יעשו את העבודה היטב).

 

בתנאי שהן עומדות בתנאים הנ"ל - גם צרפתיות ידניות - קליאו 1,400, פיג'ו 207, סיטרואן C3 יהיו קניה טובה מאוד.

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עד שננעלתי על רכב אני מעדיף להישאר עם הבחירה. אשמח להמלצות למכון בדיקה בצפון. חיםה, עכו ונהריה. תודה.

פורסם

במקומך הייתי שוקל גם את הפנדה.

יחסית לרכבי פיאט הרכב אמין מאוד, בבעלותינו אחת כזאת שנת 2005, הרכב עם 130K ובשנתיים האלה לא עשה צרות כמעט בכלל ( התקלקלה פעם אחת, משאבת דלק) מלבד זאת כלום

הרכב יירד לאילת, ים המלח תל אביב אין ספור פעמים, כל פעם מהצפון הרחוק בלי מאמץ

בצריכת הדלק הוא לוקח את היונדאי גטס בהליכה, והחלפים של פיאט בטיפולים זולים מאוד.

אמנם המנוע שלו קטן אבל היום ב 25 K אתה יכול למצוא אחת שנת 2011 או 2012 זה רכב בן 4 סה"כ

במקומך הייתי שוקל את הרכב הזה בחיוב

פורסם

שואל שוב, בבקשה תקשרו את התשובות להודעות האחרונות!

 

ננעלתי על גטס!

 

מחפש אחת כמו בתיאור למעלה ואשמח לעזרה בחיפוש.

 

חוץ מזה אם אפשר בבקשה מכון בדיקה מומלץ בחיפה,עכו ונהריה.

 

תודה לעוזרים!

פורסם (נערך)

חוץ מלהגיד לך לפתוח לוח יד 2, ולהציץ בלוח של הפורום לא נוכל לעזור לך יותר. התמקדת בדגם לא רע.

מה שכן אני ממליץ לך גם אם אתה מתמקד בגטס, וזו טקטיקה טובה, לפתוח את העיניים גם לדגמים האחרים שציינו פה כי אולי במקרה תפגוש בלוח מציאה במצב נדיר מדגם אחר.

קח את הזמן, יש לך זמן. ממה שאני זוכר אתה עובר לבש ללמוד. יש לך זמן עד אוקטובר למצוא רכב בנחת. זה המון זמן ואין סיבה שתתפשר.

טיפ אישי שלא קשור לנושא: גם על דירה בבש אל תתפשר. יש המון דירות טובות וזולות שלא יעבדו עליך הכרישים.

 

קח בחשבון שלרכב כזה תקבל המון ריג'קטים במכון הבדיקה גם אם הרכב מושלם. אל תשכח לשאול את הבודק מה דעתו על הרכב, בדרך כלל אם מדובר במכון טוב הבודק יגיד לך תכלס את דעתו על הרכב כי הבדיקה היא ברובו כסת"ח.

מכאן שחשוב מאוד שהרכב יהיה עם תיעוד מסודר של טיפולים, וכדאי לקחת אותו גם למוסך מתמחה להתרשמות. יכולת לקבל תמונת מצב על הרכב מההסטוריה שלו תהיה חשובה לא פחות אם לא יותר מתוצאות הבדיקה.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

תודה על העצות! גם לגבי הדירה אני מחפש וטוב לדעת.

ומה לגבי מכוני בדיקה שממליצים פה באזור חיפה והצפון?

פורסם

יונדאי גטס 2008 gls יד 2 מליסינג 72000. כרגע נמצא אצל סוחר בחיפה טוען שעשה טרייד עם מישהי מבוגרת שבקושי נהגה על האוטו עם הסטוריית טיפולים.

בטלפון ביקש 19k. אני מגיע מקריית שמונה לראות את הרכב במיוחד. יש המלצות? אזהרות מסוכנויות מסויימות?

ברור שאקח אותו לבדיקה. המלצה למכון בבקשה.

פורסם (נערך)

הכי חשוב לבדוק מנוע. אחת המחלות הקשות של הגטס היא הבוצה במנוע. אמנם המחלה יותר ידועה לדור הראשון (עד 2006).

מחלה נוספת של הגטס היא תושבת ימין. העלות של התושבת היא 500 ש"ח. במידה ולא הוחלפה, כנראה תצטרך להחליף.

כך בחשבון שאם האוטו עבר תאונה מאחורה, כל מכה הכי קטנה תהיה פגיעה בקצה השלדה.

בקש ספר טיפולים (במידה ויש): לבדוק אם עשו טימינג והחלפת שמן גיר.

עוד דבר: מלבד לבדוק את היד הנכונה ברישיון רכב. לבדוק גם שהרכב בעל ABS ולפחות 2 כריות אוויר (אם מדובר על גרסת GLF, אין ABS ויש כרית אוויר אחת).

נ.ב.

אני גם בעל גטס וסטודנט בבאר שבע. ממליץ בחום על הרכב. אם תרצה לשאול מספר שאלות, אני יכול לענות לך גם בפרטי.

עריכה אחרונה על ידי gbguy
פורסם

עשיתי חיפושים נרחבים ואני נורא מתקשה למצוא דווקא את הרכב הזה. במהלך החיפוש נתקלתי בפונטו איבו 2010 1400 יד שלישית (כולן פרטיות) 100000 קילומטר. הבחור דרש 27 (32 מחירון) וכרגע הוא עומד על 25. בהנחה ואכן ירד ל24 אקח אותו לבדיקה השבוע. אשמח לשמוע דעות על הרכב. ואם זה סביר שירד ככה בהתחשב בידיים או שזה נראה חשוד? הרכב מהאיזור שלי לטענתו מטופל במוסך שאני מכיר אשאל אותם עליו וכמובן שאת הבדיקה אעשה במקום אחר. אשמח להמלצות אם לקנות או לא ולמה.

פורסם

האיבו רכב נהדר, יש לי המון נסיון איתו וכתבתי עליו לא מעט. תעשה חיפוש תמצא המון מידע או פנה בפרטי.

מהנסיון שלי 24 לשנת 2010 ידנית עם ק"מ כזה זה ממש לא הזוי ואם המוכר חכם יקח את ההצעה בשתי ידיים.

מכרנו איבו רובוטית לא מזמן. שנת 2012 עם 80 אלף ק"מ יד 3, היד הראשונה נרשמה על יבואן (לא ליסינג יבואן), הייתה אצלנו מהק"מ ה5000. המחיר היה 30K, כן כן לא טעות.

אולי היה אפשר להשיג מעט יותר, אבל ממש מעט.

 

בכל מקרה אל תהיה בלחץ, יש לך זמן. מי שיותר בלחץ הם המוכרים. טוב שהרחבת את יריעת החיפוש.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

אז עשיתי היום סיבוב על הפונטו איבו והתאכזבתי עמוקות. אמנם הרכב נראה טוב מבפנים ומבחוץ אבל המנוע החלש היה נוראי. בעלייה פול גז לא נסע 50. ונסיעה לא נעימה באופן כללי.

מצאתי פיאט בראבו מאשדוד מליסנג תפעולי 2011 100 אלף ק''מ דורש 28 וגמיש.

אשמח לדעות בנושא.

פורסם

טורבו רובוטית, בבעלות חברת ליסינג תפעולי, אז מניח שיש היסטוריה אבל לא שאלתי.

החברה טוענת שהוא רשום 00 ברשיון וירשם כיד פרטית. הגיוני? והאם המחיר לא נמוך מדי לדגם ולשנה?

מה הסיכויים להוציא אותו באלפיים פחות?

אשמח לכל פרט על האוטו כי האמת שאני משוחד מהרכבים שהכרתי התאהבתי קשות.


×
×
  • תוכן חדש...