Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3691 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני גר ביחידת דיור, עקב ריבוי חתולים בגינה שלי ושל הבעלים של הבית, גורים וכו' הבעלים של הבית קנה מכשיר אולטרהסוני או איך שזה לא נקרה בסכום של 4 ספרות (לא זוכר כמה) שיש לו כמה מצבים לבעלי חיים שונים, מלבד זאת שבהתחלה הזמזום שרק אני שמעתי (אשתי וחברים לא שומעים את זה) הביא לי עצבים עדיין יש חתולים בגינה, גורים וכו'... נראה לי כמו בזבוז כסף.

 

Sent from my MX5 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם
חכם סיני אמר לי פעם .

היזהר מן מנחשין שהולכין על רגליהן מאשר הנחשין שהולכים על גחונם.

קיבוצניק מגרופית אמר לי פעם ללכת עם נעליים גבוהות בקריה בגלל הנחשים.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
שלום רב חבר קנה בית פרטי ושואל לגבי יעילות של מכשיר אלקטרוני להרחקת נחשים .

 

מצ"ב קישור : http://www.repels.co.il/Catalog/ProductList/Snake-Control

 

האם יעיל ? .

 

תודה מראש ץ

 

יעיל ביותר להרחקת כסף מחשבון הבנק שלך. כל המכשירים האלקטרונים המבוססים על צליל בתדר גבוה להרחקות למיניהם לא שווים יריקה.

פורסם
אני גר ביחידת דיור, עקב ריבוי חתולים בגינה שלי ושל הבעלים של הבית, גורים וכו' הבעלים של הבית קנה מכשיר אולטרהסוני או איך שזה לא נקרה בסכום של 4 ספרות (לא זוכר כמה) שיש לו כמה מצבים לבעלי חיים שונים, מלבד זאת שבהתחלה הזמזום שרק אני שמעתי (אשתי וחברים לא שומעים את זה) הביא לי עצבים עדיין יש חתולים בגינה, גורים וכו'... נראה לי כמו בזבוז כסף.

 

Sent from my MX5 using Tapatalk

 

נשמע לי שזה דווקא למזלך שמרחיק החתולים לא עבד...

אם הוא היה עובד יש סיכוי סביר שגם אתה היית בא לשאול פה על מרחיק נחשים/עכברים...

פורסם
אני גר ביחידת דיור, עקב ריבוי חתולים בגינה שלי ושל הבעלים של הבית, גורים וכו' הבעלים של הבית קנה מכשיר אולטרהסוני או איך שזה לא נקרה בסכום של 4 ספרות (לא זוכר כמה) שיש לו כמה מצבים לבעלי חיים שונים, מלבד זאת שבהתחלה הזמזום שרק אני שמעתי (אשתי וחברים לא שומעים את זה) הביא לי עצבים עדיין יש חתולים בגינה, גורים וכו'... נראה לי כמו בזבוז כסף.

 

Sent from my MX5 using Tapatalk

אז תגיד תודה שיש לך בגינה מרחיק נחשים חי, שבאמת עובד.

 

איפה שיש חתולים, אין נחשים (חתולים הורגים אותם).

 

רק אני קראתי בהתחלה את הכותרת הזו?

מרחיק נשים אלקטרוני - האם עובד ? .

 

יש ועובד:

 

423989-google-glass.jpg?thumb=y

 

מומלץ להשתמש ביחד עם פאוץ' וקרוקס.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

לשאלה של פות"ש -> נחש "רואה" את העולם לפי ריחות (דרך הלשון/ איבר יעקובסון) ולפי טמפרטורה (גומות חישה מיוחדות).

בד"כ, נחשים בעלי ראיה חלשה, כך שראייה היא רק תוספת לחושים הנ"ל.

הוא איננו שומע צלילים (אין לו אוזניים).

לאור מידע זה - האם לדעתך מרחיק נחשים אלקטרוני פולט אות שנקלט ע"י הנחש ?

רמז : לא !

פורסם



 

המכשיר עליו אני מדבר עובד בשיטת של ויברציות וזעזועים רנדומלים באדמה . זה גורם לכך שהנחש חש את הסכנה 24 שעות .

 

האם זה נכון ? .

Sound Stream -Trantula 800.2

פורסם

לא יודע לגבי נחשים אבל עכברים ושאר מכרסמים מורחקים ביעילות מרובה עם מעשירים כאלה ברוב מכוני טיהור השפכים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

×
×
  • תוכן חדש...