Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3697 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מגיע לביקור קצר בארץ בקרוב וכרגיל לוקח רכב שכור משדה התעופה.

כל פעם מחדש אני עובר על רשימת החברות המשכירות ומחפש את ההצעה הטובה, וכל פעם מחדש אני מופתע מההבדלים העצומים בעלויות. כמעט תמיד אלו 3-4 החברות הגדולות כמו אלדן, שלמה סיקסט והרץ שבהן המחירים גבוהים באופן משמעותי - במקרה שלי נניח 1000 ש"ח ויותר. ואז יש חברות כמו באדג'ט וקל אוטו שאצלן המחיר נמוך בכמה עשרות אחוזים - על אותה קבוצת רכב כמובן.

אבל הפעם נתקלתי בשני מקרים מעניינים:

1. אתרים כמו Honk אוספים הצעות מכמה נותני שירות בו זמנית ומספקים באופן עקבי מחיר נמוך משמעותית מזה שבאתרי החברות. אני מדבר על הפרשים של 10% ויותר.

2. נכנסתי אתמול לאתר של באדג'ט ומצאתי הצעה על 808 שקלים כולל הכל. שכחתי לבצע את ההזמנה אז היום עשיתי ריפרש ומה רבה תדהמתי והמחיר ירד ל-691 שקלים כולל הכל. 15% ירידת מחיר בהפרש של יום - לא רע.

 

מסקנות: עדיף להזמין מאתרים שאוספים הצעות ולא ישירות מנותני השירות, אבל אם כבר מזמינים ישירות מנותן השירות - לעקוב אחרי העלויות למשך מספר ימים, אולי תופתעו לטובה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

טוב לדעת, אעביר את המידע לקרובי משפחה לקראת בואם לארץ.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם

מלקח של קרוב משפחה שחי בחו"ל (ישראלי לשעבר) ומשכיר רכב בנתב"ג לביקורי מולדת לאחר סקר שוק אינטרנטי:

קרה לו לא פעם שהמחיר שקיבל באתר של חברת ההשכרה בין אם ישירות ובין באמצעות גורם משנה התברר בדוכן ההשכרה כמוטעה.

מסתבר, למרבה הכעס, שהמחיר בפועל שנדרש היה גבוה באחוזים מרובים. מסתבר שבאתרים רבים הגם שנדמה שמופיע המחיר הסופי יש הפנייה לתנאי הזמנה מרובי דפים (שאתה מסמן ב - V שאתה קראת ומסכים להם) ובהם תוספות משונות למחיר הסופי לכאורה (כגון דמי נמל, מיסים משונים וכו').

יש לבחון היטב ולוודא מה המחיר שנסגר בעת ההזמנה לאחר עיון ב"אותיות הקטנות" בתנאי ההשכרה שלא כל אחד טורח לקרוא.

פורסם

בנצי, זה עוד נושא ששכחתי לציין - יש הבדלים משמעותיים בעלויות בהתאם למדינה ממנה אתה מתחבר. כלומר אתה מארה"ב מקבל מחיר שונה ממני באסטוניה וממישהו בארץ.

לא יודע באילו תאריכים ראית את המחיר (המאוד זול) הזה אבל המחיר שאני רואה באתר של שלמה סיקסט כמעט כפול (אגב, אני מניח שהמחיר שרשום אצלך לא כולל מס נמל, עוד כמה עשרות דולרים). המחיר שאני רואה אצל סיקסט העולמית הוא 190 דולר לשבוע לאוטו הכי זול והמחיר מסיקסט אסטוניה דומה.

 

beam - אם הזמנת ושילמת מהאתר אז זה המחיר. אם ראית נניח 100 דולר ואז עשית צ'ק לכל מיני ביטוחים ותוספות והתעלמת מהעובדה שהמחיר קפץ ל-200 דולר, זו לא הבעיה שלהם...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

זה נכון גם לכרטיסי הטיסה עצמם. בתור אחד שטס הרבה עשיתי מעקב בסגנון עם טיסות, ועלו הבדלים משמעותיים בכל הרמות.

מצאתי הבדלים בין ימים, האתרים השונים (רשמיים מול אתרי השוואות), כולל הבדל בין מדינות ממנה מתחברים ועוד.

 

לרוב האתרים שמאגדים הצעות מחיר (KAYAKO ודומיו) הציגו מחירים נמוכים ב10-15% לכרטיסי הביניים, בעצם אלה הסטנדרטיים במונחים תקינים, בהשוואה לכרטיסים המוזלים ללא מזוודות באתרים הרשמיים.

כלומר, כרטיס "משודרג" בעלות נמוכה מכרטיס "כניסה" באתר הרשמי.

 

מה שחשוב להבין גם שהמתנה לרגע האחרון לא תמיד תניב הוזלה, אלא לפעמים עשויה ליקר, כך שצריך לנהוג בחוכמה. אם אתם עושים שימוש רב בהזמנות בסגנון לומדים להכיר את ה"סף" אחרי פעם או פעמיים שמפסידים ומשם זה משתלם.

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

פורסם

נכון מאוד. וגם במקרה הזה אוסיף שיש לפעמים הפתעות. כשחיפשתי כרטיס לארץ מצאתי דרך קאיאק מחיר יחסית זול עם טורקיש, אבל באופן מוזר בטיסה אחת הקונקשן בהלוך היה קצר ובחזור ארוך, ובטיסה אחרת הקונקשן בחזור היה קצר ובהלוך ארוך. לא מצאתי קצר וקצר. אז נכנסתי לאתר של טורקיש והפלא ופלא - גם היה שם את הקצר-קצר, וזה גם היה זול יותר...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

×
×
  • תוכן חדש...