Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3640 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

שמי גיל, ואני אוסף דגמי 1/43 של רכבים ישנים בארץ משנות ה-60-80 בעיקר, אבל לא רק.

כמו כן, אני אוסף דגמי 1/24 של מכוניות שרירים אמריקאיות בעיקר (אפתח שרשור נפרד לזה) ועוד כמה דגמים מיוחדים בעיני בקנ"מ שונה.

לאחר שהפורום במינקארס נסגר, נקווה שתהיה כאן יותר פעילות.

 

נתחיל עם כמה דגמים בקנ"מ אחר -

 

Nash Healey 1953 Signature Models קנ"מ 1/32

IMG_9159.jpg

IMG_9160.jpg

IMG_9161.jpg

IMG_9149.jpg

IMG_9154.jpg

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ועכשיו לדגמי ה-1/43, עקב מעבר דירה קרוב ומעט זמן פנוי, אני אעלה כמה דגמים כל פעם....

 

פיאט 126

המחליפה של הפיאט 500, יוצרה בין השנים 1972-1980 (עם גרסאות זרות עד שנת 2000) עם מנועי 594 סמ"ק עד 704 סמ"ק.

 

Fiat 126 Starline

IMG_8698.jpg

IMG_8692.jpg

IMG_8694.jpg

IMG_8697.jpg

פורסם

פיאט 850

המחליפה של הפיאט 600, יוצרה בין השנים 1964-1973 עם מנועי 843 סמ"ק ו-903 סמ"ק. בין היתר היו קיימות גרסאות הקופה והספיידר.

 

Fiat 850 IXO

IMG_8703.jpg

IMG_8700.jpg

IMG_8701.jpg

פורסם

פיאט 127

המחליפה של הפיאט 850, יוצרה בין השנים 1971-1987 עם מנוע 903 סמ"ק. דור ראשון עד 1977, דור שני עד 1981 שהציע גם מנועי 1,049 ו-1,301 סמ"ק (דיזל) ודור שלישי שהמשיך להיות מיובא לארץ עד 1987 (ה-147 מברזיל) למרות שב-1983 החליפה אותה האונו.

 

Fiat 127 Norev

IMG_8077.jpg

IMG_8068.jpg

IMG_8072.jpg

IMG_8075.jpg

פורסם

פיאט אונו

המחליפה של הפיאט 127, יוצרה בין השנים 1983-1995 (למרות שיוצרו גרסאות לשווקים מסויימים הרבה יותר מאוחר) עם מבחר נפחים, החל מ-0.9 ליטר ועד 1.5 ליטר בנזין ומספר מנועי דיזל, וכמובן גרסאות האונו טורבו החמות, כששמות הדגמים מקבלים את נתוני ההספק המשוער – 45, 60, 70 וכו'.

 

Fiat Uno Premium X

IMG_8241.jpg

IMG_8250.jpg

IMG_8251.jpg

IMG_8257.jpg

פורסם

פיאט 131 (סיאט 131)

המחליפה של הפיאט 124, יוצרה בין השנים 1974-1984 עם מנועים החל מ-1.3 ליטר ועד 2.5 ליטר דיזל.

ב-1978 יצאה הסופרמירפיורי עם גל זיזים כפול והיתה גם גרסת אבארט למרוצים.

הדגם שלי הוא של הסיאט 131, שיוצר מ-1975.

 

Seat 131 (Fiat 131) IXO

IMG_7936.jpg

IMG_7927.jpg

IMG_7928.jpg

IMG_7931.jpg

IMG_7934.jpg

פורסם

פיאט 132 (סיאט 132)

המחליפה של הפיאט 125, יוצרה בין השנים 1973-1982 עם מנועים החל מ-1.6 ליטר ועד 2.5 ליטר דיזל.

ב-1977 עברה מתיחת פנים.

הדגם שלי הוא של הסיאט 132-2000 שנת 1975, שלמיטב ידיעתי יוצר ב-1979 עם מנוע 1920 סמ"ק (אולי הכוונה ב-1975 זה לדגם הדיזל בשנה הזאת).

 

Seat 132 (Fiat 132) Altaya

IMG_8442.jpg

IMG_8441.jpg

פורסם

נהנתי מאוד לראות את הדגמים שלך וההסבר הקצר כמובן מוסיף.

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם
נהנתי מאוד לראות את הדגמים שלך וההסבר הקצר כמובן מוסיף.

 

תודה מקסים, עברנו רשמית לכאן....

פורסם

ח״ח על הזיהוי שלי

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם

אוסף מעניין, את האמת שאני יותר בכיוון של דגמי ראלי (מוזר לי לראות רכב בלי מדבקות :wink:) אבל האונו ממש החזירה אותי לילדות בימים שהאוטו הזה היה בכל פינה (ביחד עם הטמפרה). את היגואר E-TYPE פגשתי בעבר הלא רחוק באחת ההשקות של מועדון החמש והדגם שלך לא פחות יפה ממנה.

פורסם
אוסף מעניין, את האמת שאני יותר בכיוון של דגמי ראלי (מוזר לי לראות רכב בלי מדבקות :wink:) אבל האונו ממש החזירה אותי לילדות בימים שהאוטו הזה היה בכל פינה (ביחד עם הטמפרה). את היגואר E-TYPE פגשתי בעבר הלא רחוק באחת ההשקות של מועדון החמש והדגם שלך לא פחות יפה ממנה.

 

תודה רבה, גם אצלי חלק גדול מהרכבים ב-1/43 הם מהילדות שלי וזאת הסיבה שהתחלתי באוסף (שמאז התפתח גם לכיוונים אחרים...).

מה אפשר לומר על היגואר? הייתי שמח מאד לראות כזאת במציאות, אולי באמת באחד ממפגשי מועדון החמש.

פורסם
אוסף מעניין, את האמת שאני יותר בכיוון של דגמי ראלי (מוזר לי לראות רכב בלי מדבקות :wink:) אבל האונו ממש החזירה אותי לילדות בימים שהאוטו הזה היה בכל פינה (ביחד עם הטמפרה). את היגואר E-TYPE פגשתי בעבר הלא רחוק באחת ההשקות של מועדון החמש והדגם שלך לא פחות יפה ממנה.

 

אני בדיוק הפוך ממך. אצלי כמעט ואין דגמים עם מדבקות ואני מנסה תמיד למצוא את הדגם הכי נקי

 

אתה יותר ממוזמן לפרסם פה את האוסף שלך

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.

×
×
  • תוכן חדש...