Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3701 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
סליחה על ההתערבות, אבל אולי תוכל להסביר לי לפחות את פשר העדרה של הגרנד פיקאסו מהסיפור.

הפיקאסו אחות חורגת לסניק אבל היא עדיין צריכה להוכיח שמנוע הבנזין שלה אמין. הפיקאסו בנזין יקרה והדיזל מאד יקרה כאשר אין לה יתרון כלשהו על הגראנד סניק . אין מבצעים ל 7 מקומות . בסניק מנוע דיזל ידוע באמינותו ובחסכוניותו

והשכילו לתמחר את הבנזין והדיזל באותו סכום. במשך תקופה יובאו במקביל אך למעשה כיום קרסו מייבא רק את דגם הדיזל.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

מנוע הבנזין חדש יחסית, אבל קיים במגוון דגמים, כך שהתמונה על אמינותו בהחלט רחבה. בנוסף סניק הוא רכב וותיק שמחליפו אמור להגיע בתחילת 2017. פיקאסו הוא רכב הרבה יותר מודרני ומרווח ולדעתי שווה להוסיף אותו לסל השיקולים.

פורסם (נערך)

שוב. המנוע הזה,THP165, נמצא כשנתיים על הכבישים שלנו . הייתי נזהר מלצאת בהכרזות במיוחד לאור ההיסטוריה של THP156 . המרווח והשימושיות בשני הרכבים ברמה הבסיסית (הגראנד פיקאסו/סניק) דומה עד זהה. נותר רק פער המחיר בארץ והחיסכון בדיזל.

רנו אכן יוצאים בקרוב עם מתיחת פנים אבל יחידת ההנעה נשארת זהה כאשר נוסף דגם דיזל-היברידי שמשפר את החסכון . קרב קשה מחכה לפריוס+

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

אף אחד לא יצא בהכרזות. אני מסכים איתך שהממדים והשימושיות דומה, אבל זה לא רק עניין של פער המחיר. אם זה היה המצב לא היה טעם ליותר מיצרן רכב אחד בעולם.

פורסם

ועדיין ישן יותר ביחס לפיקאסו המודרני יותר. סניק החדש אגב נראה מצוין, נמתין בסבלנות עד שיגיע אלינו.

פורסם
רנו אכן יוצאים בקרוב עם מתיחת פנים

 

ממש לא מתיחת פנים - הסניק החדשה היא דגם חדש לגמרי שכל קשר בינו ובין הסניק הנוכחית הינו בשם בלבד - הדגם החדש לוקח את העיצוב (כצפוי?) לצד הג'יפוני, וכמו כל הדור הנוכחי של רנו אישית אני לא אוהב אותו. מצד שני, הדגם החדש (שלטענת איש המכירות ברנו יגיע רק היכנשהו ב 2017) יציע מן הסתם הרבה יותר גדג'טים ומערכות בטיחות מתקדמות מהדגם הנוכחי.

 

מבחינה של שני הרכבים: הפיקאסו מעט יותר מרווח מהסניק ומעט שימושי יותר (המבנה שלך יותר "קופסתי" לעומת הסניק עם הקווים המשתפלים, השורה השניה ברנו לא מתקפלת לתוך הרצפה, בסיטרואן כן, וכו'), אולם היא גם מרגישה מעט יותר "מסחרית", לעומת הרנו שמרגישה מעט יותר "פרייבט".

scenic-2016.jpg

פורסם (נערך)

כשאני מסתכל על התמונות זו קצת מתיחת פנים בעיקר בזנב . השמועה אומרת שיהיה גיר אוטומטי 7 שלבים שטרם ראינו. מסך 9" זו לא התקדמות . ההפך. כל מי שניסה את הפיקאסו מבין את זה . כל הדגם ההיברידי נועד לעמוד ביעד הזיהום הקשוח של אירו6 .

בסניק הכסא פשוט נשלף החוצה אם רוצים מסחרית קטנה להובלות .

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

הפיקאסו לא נכנסה לסל השיקולים כי מנסים ללכת על אותו יבואן לשאר רכבי החברה והגרנד סניק היא האופציה הטבעית. שמעתי דעות לא כל כך חיוביות על הפיקאסו לכן לא בחנתי את האופציה לעומק.

לומר את האמת, אני די מתבאס ללכת על רכב שהוא "סוף דגם" ושונא את העובדה שצריך לשלם עליו שווי מס גבוה בהרבה מהערך האמיתי שלו (המחיר שנקבל אותו קרוב יותר ל145 אשח). בהקשר הזה, האאוטלנדר קורץ לי יותר וברור לי שאני מקריב את נוחות הילדים לטובת נוחות הנהג והישבה הגבוהה.. (מה גם שפה אני מקבל דגם שחודש ב2015).

 

תרשו לי להסיט את הדיון לכיוון הרכבים הקטנים.

כעת נותרו 2 אפשרויות מרכזיות - קליאו ו-208.

אשמח לשמוע דעתכם בנושא, כאשר גם אישתי וגם אני לא שוללים רכב ידני במידה ומקבלים אותו עם שווי שימוש נמוך יותר אבל לא מקריבים עקב כך את האבזור.

פורסם

לשתי המכוניות בגרסה הידנית 2 רמות אבזור -אקסס ואקטיב בפיג'ו ואקספרשן פאק וקולקשן בקליאו.

בגרסת האקסס ה208 דיי ערומה והחוסר באבזור יכול להטריד( כיוון מראות ידני למשל) .

בקליאו גם ברמה הבסיסית יש אבזור מספק (בקרת שיוט ,ציפוי עור להגה וחיישנים שאין בפיג'ו ) .

ה208 יותר נוחה ויותר מרווחת מאחור, והתא מטען שלה קצת גדול יותר.

הביצועים והצריכת דלק בידניות דיי דומים.

באוטומט הקליאו יותר זריזה אבל ה208 יותר חסכונית.

×
×
  • תוכן חדש...