Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב עד 25K


mark_Avn
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3320 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחריי החלקה עם הקטנוע החלטתי לחזור לרכב לפחות לתקופה הקרובה.

הצלחתי לסגור את הלוואה על הקטנוע,ביקשתי לבדוק תנאי להלוואה עד 25K.

הבנק דורש ריבית של 5.9 אחוז הלוואה לכל מטרה או הלוואת רכב עם שעבוד בריבית של פריים ואחוז.

הלוואת רכב מקבילה אותי לרכבים עד גיל 4 בלבד לעומת לכל מטרה שמאפשרת לי רכבים עם שנתון נמוך יותר.

 

השאלה שלי היא האם יונדאי גטס עם מנוע 1400 ידנית תהיה חסכונית כמו פיאט פנדה משנת 2012 ומעלה?

 

אני נוסע בשנה ממוצע של 24K ק"מ (לוד-ת"א) ולכן צריכת דלק זה פרמטר חשוב מאוד מבחינתי.

 

האם הלוואה לכל מטרה עדיפה למרות הריבית הגובה יותר(מתכנן לקחת לשנתיים מקסימום)?

פורסם

לא.

לא.

 

חפש הלוואה בתנאים יותר נוחים (P+0.5% או בסגנון), לכל מטרה. אם אתה לא בעייתי, לא אמורה להיות בעיה.

משכנתא זה קל

פורסם

פיץ',

מעטים האנשים שיכולים לקבל הלוואה בפריים + 0.5%, ומי שיכול לקבל בתנאים הללו כמעט לא ישתמש באפשרות הזאת..

5.9% זה יחסית בגדר הנורמאלי, וכבר ראיתי הלוואות ב16.5% ריבית שנתית.

אגב, אם הוא פורס את זה נגיד ל3 שנים (לדוגמא) יוצא לו להחזיר 2700 ש"ח בערך שזה סביר לגמרי.

 

פות"ש - תנסה ללחוץ את הבנק מעט, תבדוק גם בבנקים אחרים אם יכולים לתת לך תנאים טובים יותר.

אגב, הייתי בקרסו טרייד אין ויש להם אפשרות למימון עד 40K בלי ריבית. לא נכנסתי לעומק ולסעיפים הקטנים אבל שווה לבדוק.

פורסם

אני מכיר את המימון בקרסו, זוהי למעשה הלוואה מבנק הפועלים אשר מלווה את החברה בעניין הזה.

התנאים בגדול הם הלוואה ללא ריבית בכלל כשאר הרכב משועבד לבנק ואתה מחזיר 1000 ש"ח בחודש. לא משנה מה הסכום שלקחת..

Alfa 159 TBi

פורסם

היום הלכתי לאלבר וקיבלתי הצעה על פיג'ו פטנר בנזין שנת 2011 עם 60K ק"מ ב40K ש"ח לפני מיקוח.

ישבתי וחקרתי קצת באתר ולפי רוב הדעות של חכמי הפורום מדובר ברכב עם מנוע חלש מידי.

אני לא מתכוון לעשות איתו הובלות אלא רק לנסוע לעבודה,האם הוא יספק תצרוכת דלק טובה בבין עירוני?

פורסם
היום הלכתי לאלבר וקיבלתי הצעה על פיג'ו פטנר בנזין שנת 2011 עם 60K ק"מ ב40K ש"ח לפני מיקוח.

ישבתי וחקרתי קצת באתר ולפי רוב הדעות של חכמי הפורום מדובר ברכב עם מנוע חלש מידי.

אני לא מתכוון לעשות איתו הובלות אלא רק לנסוע לעבודה,האם הוא יספק תצרוכת דלק טובה בבין עירוני?

לא. לפי מבחני דרכים יהיה לך מזל אם תקבל 1:12. אל תשכח שיש לרכב מנוע חלושעס בכל קנה מידה, שמותקן על רכב מסחרי כבד יחסית ועם מקדם גרר בעייתי משהו, וקיבלת ביצועים איטיים להחריד מגובים בצריכת דלק גבוהה.

פורסם
איך מגטס ופנדה הגעת לפרטנר?

 

תמיד צריך להיות עם ראש פתוח כמו שראית אני בפירוש לא אמרתי רכב מיני או סופר מיני הדגש היה על צריכת דלק ממוצעת טובה.

פורסם

ההלוואה ללא ריבית בקרסו לרכבים משנת 2011 ומעלה, ועד 40 תשלומים. יש עוד פרטים קטנים שקשורים לשנתון (50 אחוז מימון לעומת 75 אחוז)

פורסם

5.9% זה המון

יש לא מעט בנקים שמציעים הלוואות עם אחוזי ריבית הרבה יותר אטרקטיבים מזה.

לי גם היה סיפור דומה עם בנק הפועלים שהציע לי ריבית דומה מאד למה שהציעו לפות״ש

אחרי קצת בדיקות לקחת הלוואה מבנק יהב ללא ערבים ללא שיעבוד, כלום בריבית של פריים +0.0

מציע לך ללכת לבנק עם הצעה מבנק מתחרה

פורסם

אז זהו אני לקוח של בנק יהב ולמרות שהחזרתי את הלוואה לפני סוף התקופה זה הריבית שהם הציעו לי(נאמר לי שהלוואה הראשונה הייתה הלוואת פתיחת חשבון ולכן הריבית שלה כל נמוכה).

 

שאלת תם:האם ניתן לקחת הלוואה בנקאית מבנק אחר כשאתה נשאר לקוח של הבנק הנוכחי?

פורסם

כל לקיחת הלוואה מבנק כלשהו מחייבת פתיחת חשבון.

רוב הבנקים יציעו הלוואות עם ריבית נמוכה למטרת הצטרפות וזה לגיטימי.

אין מניעה לקחת הלוואה מבנק אחר מבחי לעזוב את הבנק שלך.

העניין הוא שרוב הבנקים ידרשו הפקדת משכורת למתן ההלוואה.

בעקרון אתה יכול לפעול בשתי דרכים:

1) לאסוף הצעות מבנקים אחרים, גם אגוד מציע הלוואות טובות ולאחר מכן לבוא לבנק ולהתמקח תוך כדי איום שלך שתעזוב אותם אם לא... ואולי כאקט של שימור תקבל תנאים יותר טובים.

2) אם לא בא לך כל הטרטור הזה ואתה רוצה את הללוואה הזאת אז פשוט תיקח ותחסוך לך כאבי ראש.

מה שכן לא ממליץ לשעבד את הרכב.

זה יגביל אותך מאד בסחירות.

אני הייתי נמנע מזה בכל מצב

פורסם

מצאתי ביד 2 אופל וקטרה 2.2 שנת 2004 על גפ"מ עם מנוע שהוחלף לפני חודש למנוע משנת 2008 טופל בUMI (אני יודע שאני מזגזג בין קטגוריות).

לפי החישוב שלי רכב שהוחלף לו מנוע זה יתרון כי לא צריך לעשות טיימניג בזמן הקרוב רק טיפולים שוטפים,כמובן שיש בלאי לרכב ב12 (במיוחד רכב מנהלים),אשמח לקבל מידע על מוסך מומחה באופלים לבדיקה באזור פתח תקווה או הסביבה(במידה ואלך לכיוון של רכישת הרכב).

אשמח לתגובות ענייניות.

 

גם כן מחר הולך לבדוק רכבים בבלו-סקאיי די ננעלתי על לנצ'יה אפסילון ופיאט פנדה עם מנוע 1250.

מחשבות על הנושא הזה גם יתקבלו בברכה.

פורסם (נערך)

אז קפצתי היום לבלו סקאיי והוצע לי פיאט פנדה מליסינג פרטי משנת 2013 עם 50k ק"מ ב27k ש"ח לפני בדיקה.

סיכמנו שמחר הוא יביא את הרכב למוסך שמשון ביהוד לבדיקה ראשונית ובדיקת המכון תהיה על חשבונם איפה שארצה(חשבתי על קומפיוטסט ראשון מזרח).

איך קומפיוטסט ביהוד מבחינת בדיקת רכבים?

 

לגבי מימון:הוצע לי מימון חוץ בנקאי בריבית גבוהה יותר(6.9) מאשר הלוואת לכל מטרה שהבנק שלי הציע לי (5.9%) מבדיקה שלי עם עוד כמה חברות אשראי חוץ בנקאי(אמריקן אסקפרס הוצע לי ריבית מטורפת 9%) ולא כל סכום הלוואה.

 

הנציג היה חביב וניסה להסביר שלמרות האחוז ריבית הגובהה מהלוואת הבנק היתרון ההלוואה היא שבמידה ואצטרך הלוואה בעתיד (למרות שאני לא מתכנן לקחת נוספת עד תום הלוואה הנוכחית) ואקח עכשיו הלוואה מהבנק(בין אם מדובר על הלוואה עם הריבית ושעבוד או לכל מטרה) לא אוכל לקחת הלוואה(למרות שאני לא מעוניין לקחת הלוואה מעבר להלוואת הרכב).

האם יש צדק בדבריו?

כי בסך הכל הריבית תהיה 3 אלף מקסימום עם אמשוך את הלוואה(מימון חוץ בנקאי) עד סוף התקופה(אני אנסה לסגור אותה כמה שיותר מוקדם בכל מקרה).

אז מה אתם אומרים?

עריכה אחרונה על ידי mark_Avn
×
×
  • תוכן חדש...