Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קטנות, חמות ונגישות - רשמים מ-2 שכאלו.


Cuore Sportivo
שימו לב! השרשור הזה בן 2981 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אחלה סקירה! עניינית, ממצה ועם שורה תחתונה מפתיעה :)

 

נהניתי לקרוא, תודה!

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 74
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

המנוע של ה-GTI זהה למנוע עם ה-165 כ״ס המשווק ב-3008/508 וב-C4 פיקאסו

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Subaru BRZ 2.4 6MT | Toyota Avensis 2.0 AT | Citroen C4 SX 1.6 AT 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנוע של ה-GTI זהה למנוע עם ה-165 כ״ס המשווק ב-3008/508 וב-C4 פיקאסו

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

דומני טורבו שונה. K04 ב208 כ''ס בזמן שגרסאות 165 מצויידות ב K03 למיטב הבנתי

 

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יחד עם זאת, היכולת להוריד את הכח לכביש ביעילות זהו עניין אובייקטיבי והפיג'ו אינה מצליחה לעשות זאת בצורה טובה.

 

כן,

ולא.

 

כלומר כן, זו יכולת אובייקטיבית אבל כמו נטייה לתת היגוי, פחות עדיף, אבל מה שצריך זה להתאים את סגנון הנהיגה ליכולות.

אחת המכוניות המעולות לנהיגה שהיו לי, הקליאו ספורט, היתה די מחורבנת בסעיף הזה. מה שהיה צריך לעשות זה (1) להזרים את הכוח באופן הדרגתי, ו-(2) לנהוג באופן שמאפשר ליישר את ההגה כמה שיותר מהר ביציאה.

 

מה שכן, זה באמת לא מתכון לנהיגה רהוטה.

 

הביקורת כתובה מצויין וכן יירבו.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתן לך תשובה אמיתית; כל המבחנים נערכו רק לגרסת By Peugeot Sport.

 

אם תחפש ברשת מבחנים ישנים עת הושקה המכונית הסטנדרטית(2013 אאל"ט), תגלה ביקורות די פושרות.

מעניין, באמת לא שמתי לב לזה כשרפרפתי בסקירות, ובאמת הרבה ממה שראיתי זה לגרסה המאובזרת יותר.

כנראה שגם פה חשוב לקרוא את כל הפרטים הקטנים.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דומני טורבו שונה. K04 ב208 כ''ס בזמן שגרסאות 165 מצויידות ב K03 למיטב הבנתי

 

 

צודק + תוכנת ניהול מנוע שונה.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Toyota Avensis 2.0 AT | Citroen C4 SX 1.6 AT 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מודה לכולם על הפידבק, החיובי והביקורתי כאחד.

 

Falou, זה אכן המצב. בוודאי שזה לא אומר שהמכונית היא undriveable, אבל ברור שזה לא אמור להיות. אגב, הקליאו שהזכרת הייתה טובה למרות ולא בגלל.

 

--------------------------------------------

 

בכל אופן, רציתי להוסיף עוד כמה מילים, הפעם לא על הרכבים עצמם, אלא על היבואנים שלהם.

 

נתחיל דווקא עם סיאט (צ'מפיון). סיאט החליטו לשדך לאיביזה קופרה בחור אשר מבין דבר או שניים בנהיגה - שמו הוא רוני לדו. אישית אני מכיר את הבחור גם מלפני הנסיעה הזאת ואני שמח שהוא נבחר למשימה, שכן הוא איש שיחה נעים ובגובה העיניים. אם מישהו מעוניין לשפר קצת את יכולות הנהיגה שלו, שווה לפנות לרוני.

 

 

נעבור לפיג'ו, בהמשך ישיר לשרשור הזה (לחץ כאן).

מנהל מותג סיטרואן, אדם נחמד בשם רועי נחמיאס התערב והבטיח לתקן את הרושם שנוצר. האיש עצמו מאוד חיובי ונראה שאכן נעשה מאמץ מצידו שהפעם הדברים יתנהלו כמו שצריך. במבחן התוצאה, חלק א' עבר בהצלחה.

 

יחד עם זאת, אין זו חוכמה גדולה שמנהל מותג מתערב ומארגן נסיעת מבחן. נותר רק לקוות שתודעת השירות תחלחל למטה אל הסוכנים, גם לאלו שיושבים במדינות מרוחקות כמו כרמיאל. בהצלחה.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשאני רציתי לחוות 208 פשוט הגעתי למתחם זה חדש בשורק. Gti לא הייתה זמינה, אבל במקום נתנו לי נסיעת מבחן בדיזל שמאוד סיקרנה אותי בתור דיילי. החזרתימאותה אחרי 15 דקות וקבעתי נסיעה על GTI. ביום הנקבע יצאתי לנסיעה עם נציג שרות שאומנם לא מדריך נהיגה, אבל לא מתרגש מנהיגה ספורטיבית ולא הייתי צריך שום התערבות. אולי בסוכנות הדגל בשורק זה עובד יותר טוב מכרמיאל. הגיוני שכך יהיה. אולי סתם היה לי מזל. לא יודע. רק מציין עובדתית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חסר כל רלוונטיות. חברי ואני ניגשנו ל-3 סוכנויות שונות ובכל אחת מהן לא היה שירות. כל סוכנות וסיבותיה.

אבל כאמור, עם התערבות מנהל המותג העניין הסתדר.

 

בשורה התחתונה, כפי שציינתי, אני מאחל להם שמנהל המותג יתעסק בניהול המותג ולא בתיאום נסיעות מבחן.

עריכה אחרונה על ידי Cuore Sportivo

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל, כתיבה מצויינת ומסכים עם הרוב המוחלט של המסקנות.

איפה אני חולק? בהורדת הכח לכביש.

אין עוררין שלרכב יש טורק סטיר מורגש.

אני גם מבין למה אתה כותב את זה, כי סגנון הנהיגה שלך הוא כזה דאתה מנסה לחזור מהר לגז, לשקשק בזנב וכו. בנהיגה קלאסית ותוך התחשבות בזה שבעיית הטורק סטיר קיימת הרכב מסוגל לביצועים מהירים מאוד בכבישים שציינת מבלי לאבד אחיזה, מבלי להלחם (יותר מידי) בטורק סטיר ומבלי לערב בקרות.

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לעניות דעתי האיביזה קופרה לא באה עם מתלים אדפטיביים בגרסא ששווקה לארץ.

 

אתה טועה, היא כן (בניגוד לפולו)

Subaru BRZ 2.4 6MT | Toyota Avensis 2.0 AT | Citroen C4 SX 1.6 AT 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2981 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...