Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הPSI לצמיגים - סיאט איביזה 16


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3718 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

הוראות יצרן הרכב של האיביזה בנוגע לPSI לא ברורות

מישהו יודע כמה PSI צריך להיות בצמיגים של הסיאט איביזה 2016?

 

תודה.

פורסם

למה לא ברור? על מכסה תא הדלק יש הוראות ברורות כמה

אני ממלא קדמיים 38 אחוריים 35 לפי הוראות היצרן.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

מחזק את אלעד, גם אצלי באיביזה am5 לחץ האוויר גבוה מאוד 42/39 אבל אלו הוראות היצרן וזה הלחץ הנכון

אצלך כמובן תמלא לפי מה שכתוב מתחת למכסה הדלק

Seat IBIZA 2015 1.2 TSI DSG

Skoda OCTAVIA 2013 2.0 TDI DSG

Skoda CITIGO 2014 1.0 MPI ASG

פורסם

במדבקה יש 3 שורות

2 עם תמונה של 3 אנשים/מושבים

ועוד אחת של 5 אנשים/מושבים

 

אם יש לי 5 דלתות אני אמור להסתכל על השורה התחתונה של ה5 אנשים?

 

הנתונים שם 38/39 ולא היה נראה לי הגיוני אבל אחרי מה שאתם אומרים זה נראה הגיוני

פורסם

ראה הסבר כאן לפי התמונה שנמצאת שתי הודעות למעלה (אל תתייחס ללחצים המומלצים שם):

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?370353-%D7%A1%D7%99%D7%90%D7%98-%D7%90%D7%99%D7%91%D7%99%D7%96%D7%94-%D7%94%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%94-%D7%9C%D7%97%D7%A5-%D7%90%D7%95%D7%95%D7%99%D7%A8-%D7%91%D7%A6%D7%9E%D7%99%D7%92%D7%99%D7%9D&p=2910526&viewfull=1#post2910526

 

אם עדין לא ברור לך, העלה תמונה של המדבקה אצלך.

פורסם

התמונה של 3 אנשים זה אומר שהלחץ הזה אופטימלי לנסיעה עם 3 אנשים וקצת בגז'.

אני בדרך כלל לוקח את הלחץ של 3 אנשים ומוריד מזה 3PSI, כי לרוב אני נוסע לבד בלי בגז'.

פורסם (נערך)

זה לא שחור-לבן, אלה 2 הבדיקות שהחברה עשתה. הם לא עשו בדיקות עם בן אדם 1, 2, 3, עם בגז', בלי בגז', בן אדם רזה, שמן כו'.

ברור שהלחץ האופטימלי הוא לא זהה בכל מצבים האלה.

עריכה אחרונה על ידי Alf3

פורסם

לא יודע איזה בדיקות בדיוק הן עשו. יש לך סימוכין לאיך בדקו?

יש עומס חלקי ועומס מלא. וברור שגם אז מדובר בפשרה כלשהי.

בכל מקרה עדיף מעט יותר ל"א מאשר תת לחץ.

 

מסכים שהלחץ האופטימלי משתנה בין עומסים שונים (כולל אופי נהיגה) וגם בצמיגים שונים.

האם כל פעם שאתה מוסיף מטען/אנשים לרכב לנסיעה מזדמנת אתה משנה את לחץ האוויר?!

פורסם

בדרך כלל אני משנה לחץ רק אם זאת נסיעה רחוקה, אבל כן הרגשתי בנהיגה שהלחץ לא היה אופטימלי כשנסעתי עם עוד 2 אנשים והלחץ היה 3-4PSI פחות מהמומלץ במדבקה.

תת לחץ מסוכן זה כשהצמיג מנופח על 25PSI במקום 35PSI מומלץ.

לדעתי משחק של עד 3PSI לכל כיוון יכול להיות בגדר התאמה אישית.

פורסם

באיבזה יש 3 שורות כי יש לחץ אויר שיתרום לחיסכון ואחד נמוך יותר שאמור לתרום לנוחות - שני אלה ברכב לא עמוס.

בנסף קיים לחץ גבוה ביותר לרכב עמוס בנוסעים ומטען.

 

צילום של המדבקה מהרכב שלי (איביזה 1 ליטר סטייל):

לחץ אויר.jpg

 

הלחצים משמאל מתייחסים לצמיג הקדמי והימניים לאחורי.

אני ציינתי בשרשור התרשמות שלי מהרכב שניסיתי את הלחץ שמכוון לחיסכון וגם את הנוח יותר, ההבדלים בניהם לא מאוד מורגשים וגם עם הלחץ הנמוך יותר הרכב עדיין קשה יחסית, מאז הבדיקה חזרתי ללחץ הגבוה יותר.

פורסם (נערך)
האם כל פעם שאתה מוסיף מטען/אנשים לרכב לנסיעה מזדמנת אתה משנה את לחץ האוויר?!

 

אישית, אם יש לי נסיעה מזדמנת עם נוסעים ומטען אז אני מעלה את הלחץ.

 

אם רוב הנסיעות שלי בפרק זמן מסוים הן ברכב עמוס אז אני מנפח לרכב עמוס, ובנסיעות ברכב ריק אני מתמודד עם הלחץ העודף שכאמור עדיף על חוסר לחץ.

 

כך לדעתי נכון שגם פותח השרשור ודומיו ינהגו במצבים של ספק.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

×
×
  • תוכן חדש...