Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3742 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הזוי, זה היה העתק-הדבר של לינק מאמאזון. :shock:

ניסיון נוסף:

http://www.amazon.com/Virtual-Economies-Design-Analysis-Information/dp/0262027259

[h=1]Virtual Economies: Design and Analysis

[/h]Castronova / Lehdonvirta

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

לקונספט הזה קוראים אקסלרטור.

יש כתבה לא רעה מלפני 4-5 חודשים של דה מארקר על הנושא שיש בו 70 אקסלרטורים שפעילים בארץ:

http://www.themarker.com/technation/1.2777052

(מספר מטורף אגב לכזה שטח וכמות אנשים קטנה)

לא להתבלבל עם חממות שאלו תוכניות יותר ארוכות טווח אבל לשלב קצת יותר מתקדם.

 

בכ״א - זה לא פותר לך את הבעיה כי לשם אתה צריך להגיע עם רעיון , אפיון וצוות טכנולוגי ומה שנקרא בחודשים האלו של התוכנית לתת בראש בצורה רצינית ולנשום ולישון את החברה.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

ומה בנוגע לחממות? מצאתי חממה בשם JVP שיושבת בירושלים ותומכת בתחום הרעיון שלי.

האם היא מתאימה לשלבים כמו שלי?רעיון שהוא ממש בתחילת דרכו.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

כמו שכתבתי - חממות הן לשלב לרוב קצת יותר מאוחר לרוב מאקסלרטורים.

הרבה פעמים מגיעות אחרי.

 

בכ״א - אף אחד לא יקים איתך חברה שאתה לא מחויב אליה והמקומות האלו לא יביאו לך אנשים.

בכלליות - אחד המשאבים והפרמטרים החשובים לגיוס (ואתה עדיין לא בשלב הזה אפילו רעיונית) - זה הצוות והיכולת לגייס אנשים טובים.

זה קשה.

יש מאבק קשה על טאלנטים.

 

(בכלליות הרבה פעמים השקעה נעשית בצוות לא פחות מברעיון - אם לא יותר)

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

אז לאחר שהבנתי מה אני רוצה,איך זה ייראה,מה זה יעשה,מה היתרונות של האפלקיצייה,כיצד הרוויח מזה כסף,

מה עליי לעשות? שוב בהנחה שאין לי גרוש.

המחשבה שלי היא בשלב הראישון להעזר בחברים שירצו לתת יד ברעיון ולפתח אותו קדימה.

האם ניתן לגייס כסף לפיתו דרך אתר גיוס המונים? לפי מה שראיתי העניין די פשוט,מציגים את העניין בצורה מקצועית ומושכת ואם אנשים מאמינים בזה אני יקבל הון ראישוני.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

כן, גיוס המונים לפעמים עובד, אבל להציג משהו כך שייראה מקצועי ומושך זה לא עניין של מה בכך.

איך שלא תסובב את זה, לא תוכל להימנע משילוב של לפחות עוד שני שותפים מקצוענים לרעיון. לא תשחרר? לא יקרה.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

×
×
  • תוכן חדש...