Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחלות ידועות של סיאט לאון מנוע 1.8TSI ?


ChaoscripT
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3328 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

הדגם עם ה- 160 כ"ס,

יש איזה מחלות ידועות שצריך לבדוק לפני קניית הרכב?

 

תודה .

Peugeot 106 XS 1.4 96' -> Toyota RunX 1.6 03' -> Mazda 3 2.0 08'

HU: Pioneer AVH-8650BT | Amp: Rainbow iPaul 4.300 Skull Edition | Component: Soon | Sub.W: Morel Primo 124

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שרשרת תזמון שנקרעת ועקב כך מנוע שמצריך שיפוץ או החלפה.גיר רובוטי בעייתי.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התשובה תלויה בשנתון.

בשנים הראשונות של המנוע הזה, הוא סבל משני כשלים מרכזיים:

1) טבעות אטימה (רינגים) חלשים אשר גרמו צריכת שמן מוגברת.

2) מותחן שרשרת תזמון אשר גרם למתיחת יתר של השרשרת עד שהיא נקרעה.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Toyota Avensis 2.0 AT  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@menir1,

מדובר על שנתונים 9-11'.

למעט הבעיות שצויינו למעלה, איך האמינות של הרכב? מחירי החלקים המקוריים (לטיפול 10 לדוגמא), צריכת דלק ?

איך באמת אפשר לבדוק באוטו שעשו את כל התיקונים שצויינו למעלה ?

 

אשמח לשמוע לגבי דגמי איבזור, יש דגמים מסויימים? או שכולם באים עם אותו אבזור ?

שוב, מדובר על הדגם של ה- 160 כ"ס Stylance TSI

 

תודה.

Peugeot 106 XS 1.4 96' -> Toyota RunX 1.6 03' -> Mazda 3 2.0 08'

HU: Pioneer AVH-8650BT | Amp: Rainbow iPaul 4.300 Skull Edition | Component: Soon | Sub.W: Morel Primo 124

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היו קריאות שרות של היצרן לגבי 2 הבעיות הנ״ל. בכל מוסך מורשה יבואן ניתן לברר האם הרכב הספציפי עודכן או לא.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Toyota Avensis 2.0 AT  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנוע של הלאון 1.8 ושל אאודי A3 1.8 (שתיהם 160 כ"ס) זה אותו מנוע ?

Peugeot 106 XS 1.4 96' -> Toyota RunX 1.6 03' -> Mazda 3 2.0 08'

HU: Pioneer AVH-8650BT | Amp: Rainbow iPaul 4.300 Skull Edition | Component: Soon | Sub.W: Morel Primo 124

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנוע הוא אותו מנוע.

אני הייתי מעדיף את המנוע 2.0 TSI (או TFSI, לא יודע איך זה נקרא) כי- א. הוא משודך למיטב ידיעתי ל-DSG6 האמין יותר (אם אתה רוצה אוטומטי); ב. למיטב ידיעתי, ה-2.0T של VAG אמין יותר ממנוע ה-1.8.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1.בוכנות ורינגים.

2.שרשרת טיימינג ומותחן.

3.משאבת מים חשמלית.

4.PCV

5.ניקוי פיח שסתומים (הזרקה ישירה).

שילוב הכי " מוצלח " זה שנתון 2009-2011 וגיר DSG7. פשוט להתחתן עם מוסך. אגב זה נכון לכל משפחת VW עם שילוב כזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנוע הזה והגיר DSG7 בעיתיים.

צריך לבדוק היטב ש:

1. מנוע לא אוכל שמן

2. לגיר אין רעידות בתחילת נסיעה או רעשי "ברזל".

 

כל השאר היתי אומר שזה חלק מהתחזוקה, כמו לבדוק מתיחה של שרשרת בטיפול ולנקות פיח שמנקים בכל רכבי הזרקה ישירה.

 

במכון בדיקות לא יתנו לך אחריות על גיר וגם רוב הסיכוים שלא יצליחו לבדוק את הרכב ב100% בלי ציוד יעודי של VAG.

לכן כדי להכניס למכון בדיקה, למוסך מתמחה וגם לעשות סיבוב של חצי שעה עם בעל הרכב.

כשאני קניתי את הרכב שלי, מה שהציל אותי זה הנסיעה עם המוכר ולא מכוני בדיקה, כשהאוטו התחיל לרעוד בתחילת נסיעה היה ברור שיש בעיה בקלאץ'.

לגבי אכילת שמן זה עוד יותר בעיתי, הרי רק בעל הרכב יודע כמה שמן צורך המנוע.

וכמובן אל תצפה לאמינות של מאזדה, הרכב הנ"ל הולך להתקלקל מדי פעם והתיקונים לא זולים במיוחד.

הטיפולים לא יקרים, זה לא מה שצריך לדאיג אותך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...