Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3763 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקי, אז מה לגבי מנוע 2.0 וגיר DSG6 ? (אני יודע שה-DSG6 משדר הרבה יותר אמינות מה-7)

מנוע 2.0 "סובל" מפחות מחלות ?

Peugeot 106 XS 1.4 96' -> Toyota RunX 1.6 03' -> Mazda 3 2.0 08'

HU: Pioneer AVH-8650BT | Amp: Rainbow iPaul 4.300 Skull Edition | Component: Soon | Sub.W: Morel Primo 124

פורסם

מה שלא אמרו לך, הוא ש DSG7 לא דורש תחזוקה ובניגוד אליו ה DSG 6 דורש החלפת שמן גיר כל 60000 ק"מ שעלות הטיפול היא כ 1600 שקלים.

SUZUKI CROSSOVER TURBO 2017

Alpine

spg-17cs

Hertz Hi Energy 250

HERTZ HCP 4

פורסם

חברים , אני חושב שקצת נסחפתם פה .

למען הסר ספק - אני בעל לאון ידנית 1.8TSI שנתון 2011 עם 68K על השעון , נקנתה חדשה מהסוכנות.

 

אכן יש מספר בעיות (כמו בכל רכב) חלקם קריטיות , חלקם , אפשר לחיות איתם .

1) שרשרת תזמון - שרשרת ומותחן השרשרת היו לקויים , VAG הוציאו קיט משופר, חלק מבעלי הרכב הנ"ל החליפו באופן יזום את השרשרת והמותחן לקיט החדש ונהנים מראש שקט (אני גם ביצעתי את ההחלפה), שים לב שכשל במותחן או בשרשרת לרוב גרמו להרס המנוע .

2) גיר אצלי זה בכלל ידני כך שאין בכלל בעיות , ממה שאני קורא פה בפורום ל DSG7 הרובוטי היו בעיות , זה לא שהולך הגיר , פשוט בדגמים הראשונים היו מצמדים שלא תפקדו טוב (רעידות בתחילת נסיעה) ותוכנה שלא היתה מספקת , בקיצור הבנתי שרוב הבעיות כבר נפתרו ועדין פה ושם צצות תקלות.

3) צריכת שמן - כל מנועי ה TSI צורכים שמן יותר מהמקובל (אצלי זה בערך 1 ליטר ל7500 ק"מ ) בחלק ממנועי ה 1.8 הופיעה צריכה קיצונית (1 ליטר לכל ~ 500 ק"מ) שנגרמה משחיקת הרינגים וחייבה אוברול (הרבה כסף ...) .

4) משאבת מיים פלסטיק יקרה להחריד !(2500 ש"ח) החלפתי אצלי אחרי 53K , המשאבה החדשה כבר עשוייה ברובה ממתכת .

5) לא נתקלתי בבעיה עם המשאבה החשמלית (יש 2 משאבות מיים , החשמלית מיועדת לקירור המנוע אחרי כיבוי המנוע).

מעבר לכך הרכב נפלא ! תמיד מניע בקלילות , נוסע חזק כמו ביום שיצא מהסוכנות , נותן הרגשה מאוד בטוחה גם במהירויות מאוד גבוהות , מאובזר , עלות טיפולים רגילה (מטפל אצל רון או בבית) .

פורסם

פוצינו תודה רבה על התגובה המפורטת,

ידנית כנראה לא אקח,

אז אני כבר מבולבל איזה גיר / מנוע עדיפים חח.

Peugeot 106 XS 1.4 96' -> Toyota RunX 1.6 03' -> Mazda 3 2.0 08'

HU: Pioneer AVH-8650BT | Amp: Rainbow iPaul 4.300 Skull Edition | Component: Soon | Sub.W: Morel Primo 124

פורסם
פוצינו תודה רבה על התגובה המפורטת,

ידנית כנראה לא אקח,

אז אני כבר מבולבל איזה גיר / מנוע עדיפים חח.

 

אם תחליט לקחת את ה160 כס והdsg 7 תבדוק מה העבר שלה בחברה מבחינת הגיר,סביר להניח שהוחלפו מצמדים ו כטרוניקס,הייתה לי גולף הייליין עם אותו שידוך 2009,לפני חודשיים הלך הגיר והוחלף ללא עלות בגיר חדש מהחברה

פורסם

עלות ההחלפה של השמן- סביבות 1500. עלות מכטרוניק וכאלה- נע בין כמה אלפים במקרה הטוב לסכום של 5 ספרות במקרה הרע יותר. תחליט מה עדיף.

פורסם

היה לי את הרכב הנ"ל

הקלאצים הוחלפו 3 פעמים , פעם ראשונה היו רעידות (30אלף ) אחרי שבוע היה קמפיין החליפו שוב כולל משאבה, ב60 אלף הרכב לא זז הוחלף מכטרוניק ,באופן מפתיע חודש אחריי שוב קמפיין החליפו שוב המכנטרוניק, ב90 אלף החלפתי שוב קלאצים היו קצת רעידות אבל למה לקחת סיכון , הכל במסגרת אחריות !!

החלפתי ב100 אלף מותחן ושרשרת 2800 ש"ח אצל רון באתי בשביל להיות רגוע והסתבר שזה היה רגע לפני שהיה מאוחר מדי.

מעבר לזה די אמין , בחדשים רוב הבעיות כבר נפתרו חוץ מבלאי של קלאצים שזה אופייני לכל תיבה רובוטית כל שהיא שנתקלתי בה .

פורסם
התשובה תלויה בשנתון.

בשנים הראשונות של המנוע הזה, הוא סבל משני כשלים מרכזיים:

1) טבעות אטימה (רינגים) חלשים אשר גרמו צריכת שמן מוגברת.

2) מותחן שרשרת תזמון אשר גרם למתיחת יתר של השרשרת עד שהיא נקרעה.

 

בכל אופן על איזה שנתונים אתה מדבר?

פורסם
אם תחליט לקחת את ה160 כס והdsg 7 תבדוק מה העבר שלה בחברה מבחינת הגיר,סביר להניח שהוחלפו מצמדים ו כטרוניקס,הייתה לי גולף הייליין עם אותו שידוך 2009,לפני חודשיים הלך הגיר והוחלף ללא עלות בגיר חדש מהחברה

 

החליפו לך ללא עלות? למרות שאין אחריות?

 

- אני בסרט דומה אבל חושב לכיוון גולף 1.4 122 כ"ס 2013 כבר לא הצלחתי להבין איזה DSG משדוך לגולף הזו..

Alfa 159 TBi

פורסם
החליפו לך ללא עלות? למרות שאין אחריות?

 

- אני בסרט דומה אבל חושב לכיוון גולף 1.4 122 כ"ס 2013 כבר לא הצלחתי להבין איזה DSG משדוך לגולף הזו..

 

בגולף 2013 יש את הכורסא הכי מתקדמת של הגיר, גם שם דווחו מעט בעיות, אבל הרבה פחות מהעבר.

פורסם
החליפו לך ללא עלות? למרות שאין אחריות?

 

- אני בסרט דומה אבל חושב לכיוון גולף 1.4 122 כ"ס 2013 כבר לא הצלחתי להבין איזה

אכן ללא עלות,האוטו היה 7 שנים על הכביש ולא טופל במורשה(טופל אצל רון).הוחלף גיר ב93000 קמ.

עברתי לפאסאט,לי באופן אישי אין שום תלונות לשירות לקוחות של צמפיון.

עד 2012 1.4 122 כס היה ל6 ולא ל7.בכל מקרה מ2013 לדעתי הגיר יותר בריא

×
×
  • תוכן חדש...