Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3703 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

להורים של חברה שלי יש יונדאי אקנסט 2005 שצורכת בממוצע חצי ליטר שמן אלף ק"מ(7.5 ליטר בין טיפולים).

השמן שבשימוש כיום הינו 10w40 מחברות בינלאומיות( ולוליין,צ'מפיון,ליקווי מולי).

אסף מהכנופייה עוזר עם הטיפולים התקופתיים.

הוחלף אטם מכסה שסתומים למקורי (לא מזיע משם יותר).

רוב הסיכויים שמדובר שסתומים שצריך להחליף כרגע אין תקציב לזה.

האם רצוי לעבור ל15/40 עקב התצרוכת הכבדה או לספוג את קנס של השמן בין טיפולים(בסביבות ה200 ש"ח).

עריכה אחרונה על ידי mark_Avn
פורסם

במוסך עלות החלפה שכזו עולה סביב ה 800 שח.

אם תחליט לבצע זאת עצמאית אתה תצטרך קומפרסור ושעון לחץ להחדיר לחץ אויר לצילינדרים על מנת שהשסתומים יישארו סגורים בעת ההחלפה של הגומיות. בנוסף תצטרך מכווץ קפיצי שסתומים ופלאייר לשליפת הגומיות הישנות.

הגומיות עצמם עולות 140 שח מקוריות.

אטם מיכסה שסתומים עוד 50 שח בערך.

סיליקון לאטם עוד 10 שח.

ביצעתי עבודה זאת כבר לא מעט פעמים ודווקא באקסנט היא פשוטה ביותר אם קיימים לך הכלים שציינתי.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

עדכון.

היום נפגשתי עם מאור מהכנופייה שהחליף את הגומיות השסתומים נתן לי קצת לעזור לו.

תודה רבה על היענות והשעה המוקדמת וחדות העין שבעזרתה גילה עוד כמה תקלות שבטסט לא עלו אליהם.

×
×
  • תוכן חדש...